liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by marx View Post
    ............. nu stiam ce poate si cu ce se ocupa motorul ala cand am citit. dar la 113 cai si ala 115 sau 130 da e logic.
    Si daca ar avea 100 cp n-ar fi tot logic sa faca 1.6 16V?

    Comment


    • fiecare intelege ce vrea ..gramatica are multe sensuri ... eu sunt coplesit cum din invidie se ajunge la astfel de discutii si se cauta nod in papura ... asta e masina lui MCD 1.4 trage mai bine...ar trebui pana la noi modificari sa va obisnuiti cu asta
      Last edited by cos_min_i; 2 March 2010, 12:09.

      Comment


      • Si sa nu mai fie discutii deastea care nu isi iau rostu...era ford focus TCDI 130 CP la baza plus soft si m-a batut o masina.......dar marx presupun ca avea ochelarii aburiti in dinimeata asta si nu a vazut......Laguna e din 98' si are 140 CP.....acuma eu stiu cati sunt morti din ei? nu stiu da omu a venit la mine hai sa ne dam.....si ne-am dat.....ce e gresit in asta...? DE acum incolo nu o sa mai pun nimic pe forum ca vad ca nu are rost tati...orice ar bate un 1.4 amarat nu se poate nu ai cum....atunci la ce dreaq am bagat atatia bani in masina ? sa nu am nici o sadisfactie
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          aha ,deci io prin asta inteleg ca e facut tot ce se poate face la un motor aspirat in afar de compresor...tu nu ?
          si de ce ai editat ,poate unii poa sa vada ce ai editat/modificat
          bine ca merge compresoru si nu merge turbo
          mcdule...compresor sau turbo... nu baga ambele aer cu presiune in motor ?
          cristi cu cine vorbesti cu mine sau cu cosmin ? ca nu mai inteleg.

          @MCD la ce ma refer este faptul ca sunt sigur ca ai pus multa munca si pasiune in masina aia. eu in locul tau i apune turbo. as face tot posibilul. ce zici tu inseamna ca iti stau in cale niste segmenti si pistoane forjate. stiu ca este munca multa. sa pui turbo inseamna practic sa iei totul de la capat.

          da sunt chior. mie mi s a parur 2-0 nu 0-2 imi cer scuze. si laguna din 98 are si 2.0 de 114 cai. nu ai specificat de care. si am scris in primul post ca nu te contrazic. am zis ca mi se pare greu de crezut. dupa ce am citit la my ride am recunoscut ca da intradevar este adevarat daca masina are 113 cai. daca nu poti pune camasi naspa. nu stiam ca nu are camasi pe bloc.
          Last edited by alessandro; 2 March 2010, 12:14.

          Comment


          • Nu mai fiti offtopic daca vrei sa vorbeste de turbo si de orice altceva infara de liniute vb pe My ride la mine.....aici pana la urma e vorba de cine cu cine se da cine a facut ce victime ai.....nu pune turbo, ba nu merge, pune compresor.....sa incetam cu astfel de discutii inutile...
            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

            Comment


            • Originally posted by cos_min_i View Post
              fiecare intelege ce vrea ..gramatica are multe sensuri ... eu sunt coplesit cum din invidie se ajunge la astfel de discutii si se cauta nod in papura ... asta e masina lui MCD 1.4 trage mai bine...ar trebui pana la noi modificari sa va obisnuiti cu asta
              pai daca nu stii sa te exprimi...si vorbesti iar din auzite.
              @marx cu cosmin , ca ii asa ii place lui sa vorbeasca din auzite
              @mcd tu ai spus mai sus ca nu pui turbo ca nu are loganu camasi,dar compresor ai pune ...care face acelasi lucru la masina,numa ca sunt actionate altfel, deci inainte sa incepeti sa scrieti ceva,ganditi`va ca mai sunt si altii care au habar despre ce e vorba si o sa va contrazica in cazul in care aberati,mai ales cand scoateti cate o perla/post ,si apoi sariti in sus ca invidia,ca offtopic ca blablabla
              Last edited by Cristi_Xp; 2 March 2010, 12:32.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Originally posted by MCD View Post
                ............... DE acum incolo nu o sa mai pun nimic pe forum ca vad ca nu are rost tati...orice ar bate un 1.4 amarat nu se poate nu ai cum....atunci la ce dreaq am bagat atatia bani in masina ? sa nu am nici o sadisfactie
                Lasa ma' cum sa nu mai postezi?
                Imi place mult sa vad ca dintr-un 1.4 se poate face treaba buna si mai dispar din vorbele optimiste ale profesionistilor ''orice i-ai face la 1.4 n-ai cum sa bati un 1.6 16V '' etc etc.
                Nu vezi ca la unii sfideaza logica, daca ai sub 100 cp n-ai domle cum sa faci un 1.6 16V 105 armasari (ce mai conteaza ca are vreo 100-150 kile in plus fata de una usurata?)

                PS: si fara turbo. ) Ai sa strici tot farmecu. Aspirator tata!

                Comment


                • @octavian ba da la 100 cai cred ca face 16v ? dar nu stiu care este relevanta acestui lucru ? ca am eu 16v sau ce. eu m am jurat ca nu ma mai intereseaza cat fuge masina si ca nu ma mai alerg niciodata. crezi ce vrei.

                  am stabilit 1.4 MCD face 16v stock. fara subintelesuri, metafore, epitete, sau costuri ascunse.

                  Comment


                  • dar la 113 cai nu ar trebui sa faca si 16v resoftat ,care are 1200 kg,si care din cate stiu eu i-o cam da .
                    deci totusi,113 cai si 1000 kg,ar trebui sa mearga bomba masina...si nu se vede.
                    Last edited by Stig; 2 March 2010, 12:44.

                    Comment


                    • Nu e nici o metafora, epitet etc etc, si nu tu exprex ai fost in discutie, sunt multi altii care sustin(eau) ca 1.4 indiferent de modificari nu poa' sa dovedeasca un 1.6 16V.
                      Daca e usurata bine (si cu toate celelate modificari), nu-i trebe nici 100 cp la 1.4 ca sa poata dovedi (la liniuta) un 1.6 16V.
                      Oricum e nasol ca ai stabilit ca 1.4 MCD poa' sa dovedeasca un 1.6 16V, vroiam sa vad o provocare reala ))

                      Comment


                      • si eu ,dar sa fie masinile de aceleasi kg
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Da da, voi vreti musai vreo 2-3 saci de ciment la MCD in masina.
                          ........................ si o remorcuta dupa el (si aia plina cu varza murata).
                          Lasa ca e bine asa, sa moara toti dusmanii de oftica. Ha ha ha

                          Comment


                          • si nu asa ti se pare normal ,daca tot o dam pe aia ca are 113 cai ? sa se bata de la egal la egal ,doar ca tare imi este frica ca la 2 oameni in masina ,nu o sa stea nici langa un 16v de fabrica .

                            Comment


                            • Repede va scoateti cu ''aaaa, pai are 113 cp''
                              Nu ii punem mai un om in dreapta, mergem pe varianta cu remorcutza plina cu varza murata, poate asa aveti vreo sansa cu 1.6 16V.

                              PS: si-l rugam sa traga un pic si frana de mana
                              PPS: http://www.youtube.com/watch?v=XLm5xDSSojw

                              Comment


                              • parerea mea este ca in jurul motorului de 16v s au creat niste mituri, niste legende, toate sustinute si alimentate de pasiunile arzatoare ale posesorilor de logan 16v pentru care este prima data cand merg cu o masina de peste 100 cai. intradevar este prima dacie de peste 100 dar asta nu o face invincubila cum multi suspina ca ar vrea. unii posesori de 16v traiesc intr o lume a lor in care 8 supape in plus fac legea si nu accepta sun nici un fel de forma ca aceasta motorizare ar putea fi invinsa. imi pare rau ca ca sunt categorisit ca facand parte din lumea celor descrisi mai sus doar pentru ca am 16v.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google