liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GGI78 View Post
    Pozele sa vorbeasca...
    126.33 km/h. Chiar cand dai a 4 a. Ai in jur de 6500 in tr a 3 a.
    Postul 1619.
    Cel putin asa spune g-tech.

    Cu 1.4 al meu, cam 110, pe acolo
    Last edited by Cezar; 5 March 2010, 00:38.

    Comment


    • Nea Stig are dreptate, 400m mi se termina la 1-2 sec dupa ce schimbam 3-4. MCD e mai scurt pe trepte putin. Parte din cutie, parte din rotile mai mici.
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • stig , in unele din serile calde , scoate`ti masina la plimbare....nu te mai lauda doar pe net.
        ce ai la masina ?
        poti sa`mi raspunzi pe PM daca nu vrei aici.

        Comment


        • off topic: mi-am imaginat o faza...voi astia toti care va tot certati si va contraziceti la linia de start, porniti o ia stig inainte si, brusc din spate apare vgroza cu kingpin mobilul lui supralimentat va intrece in marsarier cu frana de mana blocata si castiga, dupa care stig iese nervos si mirat din 16V-ul lui, isi da jos casca si aflam ca nu e defapt altcineva decat fratele geaman pierdut al lui MCD

          inca putin off: bravo MCD imi place ce ai realizat la masina ta, este de admirat munca investita in masina asta, tu stii oricum pe cine si cum ai facut, nu te agita aici, ai un nou sezon la dispozitie sa mai demonstrezi o data Bafta

          on: azi am facut un passat la care scria pe portbagaj v6, lejer in a treia urcand pe pod, nu m-a putut depasi, l-am rulat finut (adevaru e ca a venit prea tupeist si facea cu faru, asa ca m-am bagat langa un seat alhambra de pe cealalta banda si nu a mai putut trece de noi ) inregistrari sunt la politie (noroc ca nu am facut nimic ilegal )

          Comment


          • Cum sa fie mai scurt pe trepte? Are aceleasi rapoarte.

            Comment


            • doamne...sting ...sting...vorbeste pe baza ta,pe spatele tau si pe masina ta ...te astept sa ma convingi ..pe sosea ,oriunde , oricand cu 1.6 16v cat de tiganit este el ..pana atunci nu ai dreptrul sa vorbesti in numele 16v-ului lui Marx .

              M-a enervat acest subiect si m-am documentat si am dat niste telefoane la sursa ..rezultatul : "masinile pentru export pleaca cu 100% putere scosa din motor din cauza carburantului mai slab calitativ din tara noastra" ..masinile din romania vin cu 90% din capacitatea motorului .

              Au aceleasi rapoarte 1.4, 1.6 si 1.6 16V..berlinele
              Last edited by cos_min_i; 5 March 2010, 01:54.

              Comment


              • Deci in seara aceasta am primit acceptul lui Octavian_31 sa ma dau si cu MCD cand voi avea ocazia ;)
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by CataFOF View Post
                  stig , in unele din serile calde , scoate`ti masina la plimbare....nu te mai lauda doar pe net.
                  ce ai la masina ?
                  poti sa`mi raspunzi pe PM daca nu vrei aici.
                  toate la vremea lor ;)

                  Originally posted by Lanceru' View Post
                  Eu stiu ca MCD-ul mai merge cam 1500-2000 de ture pe a patra pana la 400.
                  Adica nu se merita la o lasi in a 3-a la limitare atat de mult.
                  stii rau ,uitate pe grafice si o sa vezi daca merita sau nu sa o duci pana aproape de limitare .

                  Originally posted by Lanceru' View Post
                  @ Stig... lasa tastatura... ca habar nu ai.
                  Tocmai ce ai aratat tuturor ca nu stii cu ce se mananca liniuta....

                  P.S. Ce Logan ajunge la 400 pe finalul treptei 3 ? Ala de scrie Enterprise pe el ?
                  tocmai ai aratat ca habar nu ai ce vorbesti .

                  Originally posted by cos_min_i View Post

                  M-a enervat acest subiect si m-am documentat si am dat niste telefoane la sursa ..rezultatul : "masinile pentru export pleaca cu 100% putere scosa din motor din cauza carburantului mai slab calitativ din tara noastra" ..masinile din romania vin cu 90% din capacitatea motorului .

                  Au aceleasi rapoarte 1.4, 1.6 si 1.6 16V..berlinele
                  daca citesti softurile o sa te convingi ca e acelasi lucru ca intr-un 16v stock ,ce ai scris tu e o aberatie foarte mare ,prin simplul motiv ca masina merge cu combustibil prost ,si daca este setata pe altfel de combustibil o sa mearga mai prost decat trebuie .
                  Last edited by Stig; 5 March 2010, 02:32. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Pai oameni buni, aflu si eu in seara asta ce s-a mai intamplat la liniutele MCD vs restul? Aici in Timisoara a fost destul de clara situatia. Avand in vedere ploaia de la noi, am avut parte si de putin spectacol, eu ajungand pe la 130km/h intr-o acvaplanare de toata frumusetea
                    sigpic

                    Comment


                    • ti-am mai zis sa nu mai vorbesti despre masinile altor persoane ..vino cu ce ai tu si dovedeste tu ca ai daramat 1,2,3 mituri ...pana atunci.... joc de glezne ! nu uita ca esti provocat !

                      cand o sa vii cu date tehnice care sa-mi contrazica afirmatia te voi crede ...eu as aduce cu cea mai mare placere aceasta informatie in scris ,dar sunt date de fabrica care nu pot fi divulgate asa de usor ...

                      offtopic..acesta a fost ultimul !

                      Comment


                      • Originally posted by marx View Post
                        am probat eu cu astra 16 16v cu logan 16v ph1. o face praf loganu. nu sta la discutii.
                        Unde ai probat? Parca ziceai ca tu nu faci curse ca e masina de familie... de asta i-ai si dat-o lui Cezar... acum subit te-ai razgandit?

                        Dupa cum a decurs discutia pana acum sunt de parere ca se poate aplica si in aceasta faza... adica faptul ca un 16v logan a batut o astra nu se poate generaliza...

                        Originally posted by Stig View Post
                        sper sa va pot onora si eu cat de curand invitatiile,sunt curios ce scuze veti inventa,ca pana acu doar chestii penibile am auzit.
                        Sunt la fel de penibile ca motivele care le invoci tu de nu treci pe la intalniri.
                        Poate ii cunosti si tu pe baieti, poate mai schimbati impresii, experienta, etc

                        Originally posted by Stig View Post
                        400m se termina la logan imediat dupa ce scoti din 3a si bagi 4a,maxim 1 secunda.
                        Daca am ajuns sa masuram distanta in functie de turatia mororului si treapta de viteza atunci vreau si eu 20 metri de benzina.

                        In seara asta m-am dat si eu cu Bezme 4 fun. Are o Octavia RS. Am facut pe ceva distanta cu promisiunea ca nu ii da mai mult de treapta 2... eram cu a 3 in blana si nici macar la 10 masini nu m-am apropiat. Desi stiam verdictul mi-a facut placere... asa cum ar trebui sa facem toti... nu pentru orgolii si celelalte.

                        Originally posted by bossake View Post
                        c
                        pe de alta parte vad ca s-a facut un fel de versus intre posesorii de 16v si restul
                        MCD-ul e de vina pentru ca el a fost primul, pe care eu il cunosc, care a batut cu 1.4 un 16v. De acolo au inceput toate... posesorii de 16v au luat-o in nume personal si acum toti se raporteaza la MCD... nu stiu daca e bine dar eu in locul lui as fi tare mandru... Poate se hotaraste sa schimbe motorul cu un 1.6 cu toate imbunatarile pe care le are acum... atunci ar fi treaba...
                        Last edited by sinx; 5 March 2010, 05:10. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic

                        Comment


                        • Stiiiiiiiig arata-l pe ala care are Logan si pana la 400 m , nu da a patra.....

                          Hai repede !
                          No Stress !
                          http://www.youtube.com/watch?v=ozV_vWXZgZY

                          Comment


                          • Ba da voi nu v-a mai potoloti....ce dreaq zici ca a fost pe bani cursa si am pierdut masina, casa si nevasta....si sa nu ne mai dam cu parerea de masinile altora ca face nu face 400m cu treapta 3 lancere poate sa faca un logan 400m cu tr3 daca are 10000 rot/min ..nu se poate dar imposibil nu e....
                            @stig: tu numai venit cu afirmatii care dezvolta conflicte. am zis ca m-a batut 16v ( dar tu esti singurul care face galagie) te simti atata de mandru de tine ca 16v a batut un 1.4 la o jumate de masina : apropo e singur 16v care m-a batut pana acum, mai vazut cu vrun 3.0 turbo sa te bucuri atata, asa ca laso mai usor si o sa vezi ca nu mai zice nimeni nimic....VORBA MULTA SARACIA OMULUI! Ati ajuns sa v-a certati pe jucari nu pe masini
                            Last edited by MCD; 5 March 2010, 08:16.
                            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                            Comment


                            • Originally posted by mareom View Post
                              Pai oameni buni, aflu si eu in seara asta ce s-a mai intamplat la liniutele MCD vs restul? Aici in Timisoara a fost destul de clara situatia. Avand in vedere ploaia de la noi, am avut parte si de putin spectacol, eu ajungand pe la 130km/h intr-o acvaplanare de toata frumusetea
                              Da, am vazut cum ti-a facut masina, nasol moment.

                              Asa deci, rezultatu cu doua 16V-euri cu soferi buni si de treaba: ~25 metri fum de la ambele.
                              De la mine citire spun ca e foarte bine
                              Si da man, te poti da cu MCD, dau acceptu

                              Comment


                              • Cu crististreulea nu te-ai dat?
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google