liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da sa zicem si MCD vs FUG 2-0.....
    Si la mine la 1,4 cu sonda aprinsa mergea foarte prost si consuma.....dar la FUG nu e cazu de asa ceva...
    sigpic

    Comment


    • in blana s-ar putea sa mearga masina , dar la mers frumos consuma mai mult decat de obicei .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • FUG postaeza tu ca eu nu a curaj......si apropo de 16v valve
        eu vs 16v(struke) dupa loc nu ne-am mai dat dar din mers in bat
        eu vs fug dupa loc plecat prost m-am batut, la intoarcere din mers eu in fata si dupa loc plecat bine iar eu

        APROPO nici 1 din 16v mentionate mai sus nu sunt stock, unu soft altu cat dat jos....
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • Taci ma cu 1.4 al tau slabanog si cu 16valve lesinate, ca dci 85 resoftat face tot ce misca

          Comment


          • Se pare ca trebuie sa revizuim cateva tractorase ca prea si-au luat-o in cap benzinarele. ;)
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • Da, cu stage 2, 3

              Comment


              • Unde face... la arat pe camp......doc treubie sa revizuesc eu softu....sa ii fac afr ala pe strada
                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Taci ma cu 1.4 al tau slabanog si cu 16valve lesinate, ca dci 85 resoftat face tot ce misca
                  Ai avut norocul de a gasi un dci de 105 cp?
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Originally posted by MCD View Post
                    Unde face... la arat pe camp......doc treubie sa revizuesc eu softu....sa ii fac afr ala pe strada
                    atunci o sa ai deja 120 cai

                    Originally posted by MCD View Post
                    FUG postaeza tu ca eu nu a curaj......si apropo de 16v valve
                    eu vs 16v(struke) dupa loc nu ne-am mai dat dar din mers in bat
                    eu vs fug dupa loc plecat prost m-am batut, la intoarcere din mers eu in fata si dupa loc plecat bine iar eu

                    APROPO nici 1 din 16v mentionate mai sus nu sunt stock, unu soft altu cat dat jos....
                    dupa cine ?cine-i loc ala de pleci dupa el ?
                    Last edited by Stig; 14 March 2010, 14:16. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by aleXpeed View Post
                      Ai avut norocul de a gasi un dci de 105 cp?
                      tind sa cred ca 16v face dci 105. are cineva idee cat scoate dci 105 pe 400 ?

                      Comment


                      • Si eu zic la fel, 16v stock bate dci de 85 resoftat.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • pe 400 m un dci 85 resoftat face in jur de 18.2, in timp ce un 16v in jur de 17.2.
                          Scria cu o pagina in urma

                          Comment


                          • il face dar voiam sa stiu un timp real masurat pro. ca am tot gasit tot felul de timpi masurati cu nokia 1100.

                            Comment


                            • aia erau pe gtech masurati nu cu iphone calibrat de volan .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by MCD View Post
                                FUG postaeza tu ca eu nu a curaj......si apropo de 16v valve
                                eu vs 16v(struke) dupa loc nu ne-am mai dat dar din mers in bat
                                eu vs fug dupa loc plecat prost m-am batut, la intoarcere din mers eu in fata si dupa loc plecat bine iar eu

                                APROPO nici 1 din 16v mentionate mai sus nu sunt stock, unu soft altu cat dat jos....
                                ce sa zic :MCD vs FUG 1-1 dar dak plec inaitea lui nu ma mai prinde e o diferenta foarte mica
                                si FUG VS R36 2-0 mia cam dat 2 tiruri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google