liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am facut azi intre doua semafoare un audi A4 1.9tdi destul de vechi, cam anul 2000. daca am reusit sa-l fac sigur era cel de 100 cai deoarece la cel de 130 nu aveam nicio sansa.

    Comment


    • Daca era destul de vechi (si tu cu 1.4) fii convins ca nu mai avea toti caii sub capota.
      Am dovedit si eu asa multi reisari cu tedei si eram intrebat ce am facut la motor (defapt trebuiau sa verifice ei cati cp mai au sub capota).
      La fel am fost si dovedit de cate un gti Golf 3 pe care nu adeam 2 bani la cum arata, si mi-a dat fum foarte frumos ))

      Comment


      • acum cateva zile si-a cuparat un prieten o laguna din `95 1.6 parca e si are (in talon) 105 cai. l-a luat din franta cu 800 de euro. e o mare rabla dar la banii astia ... toba e sparta, are caroseria in 2 culori, amreiajul mai mult ca sigur e dus, incercand sa faca un burn a dus-o in limitare a dat drumu ambreiajului si mai mult de jumatate de secunda nu a rupt aderenta, cand i-am spus ca trebuie sa schimbe ambreiajul a spus :dute ma cu loganu tau! Hai sa ne dam!" i-am spus sa stea 2 minute sa iau cheia de la masina am urcat am luat cheia m-am intors si i-am hai. a inceput cu dinalea ma lasi ma alta treaba nu am ) Il astept sa mai prinda curaj.

        Comment


        • azi o blonda siliconata si tencuita zdravan dupa ce i am luat fata la semafor a plecat tare sa ma faca cica. avea o skoda octavia tdi 105 dupa inscriptia de pe spate. am schimbat lejer la 4500 si i am dat un autobuz dupa care imi zice la semafor ca tot un ca..t de masina este pe un ton jignitor. plecam de la semafor si tot asa 2 autobuze. la stop ii zic vezi cum te face cacatul asta de masina ? si a inceput sa injure imi bage din tot injuraturi care nici nu stiam ca exista. binainteles ca era paralela cu orice fel de sprint sau condus agresiv cu masina

          concluzia uite pe mana cui intra masini "bune". toate panaramele care nu stiu sa lege 2 cuvinte

          Comment


          • Pfu ce te-a nepotit
            Deci trage da' ''tot c...t ramane''
            Nu e departe de adevar.

            Comment


            • cam asa este intredevar dar nu trebuie sa ne jignim intre noi doar pentru ca am logan si atatia bani am avut. asta e masina cu buna si rele. nu e vreo adevaraciune. dar pe 402 se schimba treaba. astea sunt troacele cu astea mergem inainte

              Comment


              • Tare faza cu blonda
                Depinde mult de cei care conduc cele 2 masini.
                Daca porneste cu tdi u de 105 cai la 3000rpm sunt sanse mari(90% parerea mea) sa l faca si un 1.4 de 75 de cai.
                La mine la 110cp patineaza si in a 2 a destul de mult daca pornesc pe la 3000 in 1-a.
                Am vazut logan 1.4 resoftat+filtru aer sport+toba finala....pornea perfect pe la aprox 2500 cu 1 pic de suierat.
                Cum ziceam depinde mult de piesa dintre volan si scaun.
                Last edited by Pippo09; 27 April 2010, 22:07.

                Comment


                • Daca pleci din 2500 rpm, ai toate sansele sa faci 16 sec pana in suta.

                  Comment


                  • Originally posted by Pippo09 View Post
                    Tare faza cu blonda
                    Depinde mult de cei care conduc cele 2 masini.
                    Daca porneste cu tdi u de 105 cai la 3000rpm sunt sanse mari(90% parerea mea) sa l faca si un 1.4 de 75 de cai.
                    La mine la 110cp patineaza si in a 2 a destul de mult daca pornesc pe la 3000 in 1-a.
                    Am vazut logan 1.4 resoftat+filtru aer sport+toba finala....pornea perfect pe la aprox 2500 cu 1 pic de suierat.
                    Cum ziceam depinde mult de piesa dintre volan si scaun.
                    eu n-am inteles cum vine aia daca pleci 1a din 3000 in a 2a scartaie mult ,si daca pleci 1a din 1000 ... in a 2a nu mai scartaie asa tare?
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • M am referit ca patineaza si in 1 si in a 2 a pana ajunge pe la 3500 4000 rpm

                      Comment


                      • aha , am inteles acu .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Sa schimbe cauciucurile.

                          Comment


                          • Pai is continental eco contact cp cu creste cam 60 70 % 195/65/15 poate ar trebui pe 16 sau 17....

                            Comment


                            • Pe 17 nu, ca incepe sa piarda.
                              De rupt aderenta, asta poa' s-o faca si un dci stock de 70 cp.

                              Comment


                              • aseara m`am jucat cu un renault megane 3 , 110cai
                                pe 400m statea era aproape de bara spate , deci o masina.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google