liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • invers nu ne dam ? frana de la 100 la 0

    Comment


    • @MCD: userul C0zzmyn cu Preference 1.4 MPI remapat. Daca faci o comparatie cu masina mea, el nu are aer conditionat si nici GPL, mereu m-a batut la limita, oricum sunt multumit, el ma ajungea, eu plecam bine, o sa schimb si mai sus cum schimba el sa vad ce iese.

      @C0zzmyn: ne mai dam).

      Curierulee pe unde ai disparut sa ne mai dam?
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • eu nu m-am dat cand a fost mcd. era mcd, fof, alex si razvan eu priveam de pe margine. alex sunt mereu deschis la asa ceva

        Comment


        • Originally posted by marx View Post
          invers nu ne dam ? frana de la 100 la 0
          mai bine acorda`i revansa lu` MCD ....

          Comment


          • Asa ziceam si eu

            Legale duminica 6 iunie....Eu, FOF, ALex vom fii acolo..(parcitipant doar eu)

            Vorbim detalii maine la POLI!!
            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

            Comment


            • da vad ca va roade un pic subiectul cu revansa. . o sa facem ce vreti voi dar acum chiar am o perioada foarte nasoala. ajung numai pela 2 3 acasa de la job. firma merge prost. romanisme dastea
              Last edited by alessandro; 5 June 2010, 01:31.

              Comment


              • Duminica haideti sa-l sustinem pe MCD, eu zic sa mergem ieftin, cine vrea pasager in Distrigaz vorbim maine la Poli ce si cum, si eu strang sa ajung la Mioveni, sunt cam prins cu banii dar fac cumva sa ajung, ne intelegem noi, in total 100 de kilometri din ce am inteles tot drumul.

                In seara asta dupa ce am venit de la fulger, in sfarsit revansa contra acelui Cielo alb care mi-a dat 2 masini anul trecut cand abia aveam Distrigazu' stock cu cutie "automata" pe mana...

                Distrigaz vs. Cielo 5-0 (minim o masina lejereanu' si maxim o masina jumate).
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • contrar aparentelor sa stii ca cielo trage bine. nu este o masina moarta. ii place sus in tute mari. e si usurica.
                  se poate face chip la cielo ?

                  Comment


                  • hai sa zicem acceptabil. dar recunosc ca motorul este mult mai tunabil.

                    Comment


                    • Originally posted by marx View Post
                      contrar aparentelor sa stii ca cielo trage bine. nu este o masina moarta. ii place sus in tute mari. e si usurica.
                      se poate face chip la cielo ?
                      Cred ca da, oricum merge bine barca aia, are probleme mari la suspensie (barca raau), gume de plastic ca ale mele, o problema la o supapa pe evacuare (ii sare uleiul din motor daca apuca limitarea), dar motorul e in mintile lui, trage bine, pana si pe a 4-a ma departam rau de el)). De precizat ca au fost si 3 soferi diferiti care stiu sa dea in ea (cam toti din cartier am mers cu masina aia ). A fost frumos oricum, de la 2 masini in minus pentru mine anul trecut am avansat la o masina si jumatate, cam asa, in avantaj pentru mine, sunt multumit dar nu in totalitate.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Logan 16V vs Opel Vectra C 1.8 (16V?) 2-1.

                        Cielo (220k km, an 96) vs Logan 1.4 Preferance - 0-1. Diferenta foarte mica, daca masinile ar fi in stare buna ambele sunt sigur ca Cielo ar castiga, tot la o diferenta mica.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Relativa treaba
                          Luam Loganu Distrigaz (Alex) si-ti arat ca dovedeste Cielo cu 220000 km la bord.

                          Am facut cu Cielo cu motoru bun (80 cp) i-am dat si 4 metri avans, n-are nici o sansa pana la 120/h (trec in fata lui cand dau tr III). Dupa 140/h recupereaza bine, dar la liniuta n-are potential.

                          Comment


                          • Da dar a ta este resoftata, este evident ca il faci. Ma bate gandul si pe mine la o resoftare, sunt curios ce diferenta s-ar vedea la o liniuta, cat as avea in plus (1-2-3-4 masini) avans pana la 120 km/h (sfarsitul TR3) fata de harta stock.

                            Ai facut test 1.4 resoftat vs 1.4 stock ? Daca da, care era diferenta pana pe la 120 ?
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • Spunea Cezar aici ca orice ai face, sunt foarte multi factori care influenteaza rezultatul final.
                              La general vorbind, la orice 1.4 stock dau fara stres 5-6 metri, asta in cel mai rau caz (desi Cezar spune ca e doar un bot de masina, dar il pot contrazice la orice ora, PRACTIC ).

                              PS: Am facut si cu 1.6 16V stock si 1.6 16V remapat, diferentele sunt considerabile, adica in primu caz vreo doua autobuze si cazul doi vreo 3 autobuze (vreo 30 metri...)

                              Comment


                              • Bre Octaviane, am luat si o masina si o jumatate de masina. Deci, las-o cu o masina. Probabil ca runda a 2 a s-a plecat mai bine.
                                Insa oricum am da-o, tot remapatul e mai rapid in orice: si pe reprize si pe 400 m.

                                PS: fara stress 5-6 m daca e ala tamp si pleaca aiurea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google