If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Marx, cand ne gasim pe interval, chiar sunt curios pe reprize cum stam, adica sa plecam din a 2-a la 2000, sa schimbam numai la 3000 si sa o tinem pana in a 4-a la 3000 asa "intrecere" sa vad si eu si Cezar daca e doar o impresie ca a mea trage bine rau pana in 3000 de ture iar a ta nu, sau invers cine stie. Cezar nu ma credea ca parca a mea tragea bine rau pana in 3000 fata de a ta.
facem octaviane. dar ce rost are o repriza pe 100 120 ? sau 130 ? este foarte scurta. pac pac si gata. eu nu va d rostul.
.................................
Nu e chiar pac pac si gata, asta era daca aveai dizal cu turbina.
Uite cum facem, eu o sa filmez si pun sa vezi (100-130 pe trV, sau cat pot sa prind cu ea pe drumul respectiv), azi sper sa pot sa fac treaba asta.
Ok?
PS: deci cu plecare de la ~95 , cu trecere prin 100/h si start cronometru.
Cu plecare exact din 100/h n-am cum, e greu de cronometrat si se interpreteaza apoi.
Marx, cand ne gasim pe interval, chiar sunt curios pe reprize cum stam, adica sa plecam din a 2-a la 2000, sa schimbam numai la 3000 si sa o tinem pana in a 4-a la 3000 asa "intrecere" sa vad si eu si Cezar daca e doar o impresie ca a mea trage bine rau pana in 3000 de ture iar a ta nu, sau invers cine stie. Cezar nu ma credea ca parca a mea tragea bine rau pana in 3000 fata de a ta.
Adica 1.4 trage mai bine pana in 3000 fata de 16V sau la ce te referi ?
e vorba ca 16v are pinion pentru treapta V de diesel si are turatii mai putine deci cai/cuplu mai putin decat stok. doar ca e masina e remapata si cred ca asta va face diferenta in acest caz.
e vorba ca 16v are pinion pentru treapta V de diesel si are turatii mai putine deci cai/cuplu mai putin decat stok. doar ca e masina e remapata si cred ca asta va face diferenta in acest caz.
Mai omule...tu crezi ca pinionul ala compenseaza lipsa a 30 de cai?
Sau lipsa de cuplu?
16 voltiul are si mai mult cuplu si mai multa putere + aceleasi rapoarte ca 1.4 (mai putin cea finala, de a schimbat-o marx). Cum mama zmeilor sa fie mai rapid 1.4?
Da, e mai rapid ca are toba sport si e zgomotos, caci in rest...
Incercati, insa la 3000 rpm daca nu ma insel 16v are cat are 1.4 la 5500. Spor la ars benzina de pomana.
Nu e mai rapid 1.4, ca Marx are si remapare, acum mi-am dat seama
Dar nici o problema, e si mai greu decat mine cu vreo 100 kile, si am si remapare si filtru sport (deci inca 2 cai), deci merita incercat, sa vezi ce timp minunat o sa scot 100-130 pe tr V
PS: Marx, filmeaza si tu asa cum am spus eu.
Eu mai pe sub seara (ca sa traga bine) bag un clip.
@ alexspeed facem dar iti zic sigur ca nu are rost. crede ma ca trage bine de jos 16v.
masina nu mai e resoftata (daca nu ma credet ti intrebati l pe doc. o sa fac schimb cu tata {ph1 16v} si o sa o resoftez pe aia. tata nu vrea resoftata )
Mai omule...tu crezi ca pinionul ala compenseaza lipsa a 30 de cai?
Sau lipsa de cuplu?
16 voltiul are si mai mult cuplu si mai multa putere + aceleasi rapoarte ca 1.4 (mai putin cea finala, de a schimbat-o marx). Cum mama zmeilor sa fie mai rapid 1.4?
Da, e mai rapid ca are toba sport si e zgomotos, caci in rest...
Incercati, insa la 3000 rpm daca nu ma insel 16v are cat are 1.4 la 5500. Spor la ars benzina de pomana.
nu inteleg din ce cauza reactionezi asa urat. am explicat oamenilor care nu intelegeau din ce cauza se punea aceasta problema. pentru o accelerare buna conteaza forte mult greutatea si mai ales la viteze de peste 80km/h aerodinamicitatea(suspensie/arcuri stok sau nu).
am facut de curand o corsa noua 1.4 16v 90 de cai. oare cum am reusit? nu din cauza greutatii?
Am reactionat urat?
Cu cat este mai grea 1.6 16v fata de un 1.4 laureate?
Coeficientul aerodinamic de unde l-ai scos ca ar conta de la 80 km/h? Si cu cat scade fata de stock, lasand masina cu 4.5 cm? Care-i suprafata de aer dislocata? Pun toate aceste intrebari, caci ceea ce ai spus tu este ceva in genul : "Am pus benzina mai buna si am 6 cai in plus".
Daca n-ai ceva modificari zdravane la motor, n-ai nici o sansa.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment