liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu ce va ziceam mai baieti....1.4 resoftat vs 1.6 16v nesoftat cu pinion de dci, tot ia bataie cu multe multe multe secunde

    Comment


    • Am inteles tu ai simtit masina ca a patinat un pic ambreaju daca nu patina scoteai 10 sec. ne lasi ma cu posti dinea astea..eu maine daca vrei tu iti pun poze cu mine cu toti timpi mentionati mai sus....tu ai vro dovada..fami una inainte seara sa vada si ochiu meu ca 16v stock face 10.2 0-100km/h {plimba ursul}
      ....ultima masuratoarea o am dupa ce am venit de la alexeni...8.9 0-100 km/h si 16.4 0-400m...........probabil de 1 an de la masuratorile alea am mai progresat si eu...........am destui martori pentru timpu ala..asa ca nu o arde dubios ca nu imi place....
      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

      Comment


      • pai logic ca ia bataie. 2 3 dinti in plus respectiv in minus nu au cum sa dea in cap la 25 cai si 20 30 Nm. repriza mea este ca a unui sandero 1.6. o idee mai buna. poate se gaseste si un nebun cu dci 85 sa se cronometreze de la 100 la 130. sa vedem acolo repriza

        Comment


        • Nu ma faceti sa fur dci-u' la noapte, imediat ajung de la 100 la 130 in a 5-a).
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Ai putea sa cronometrezi 100-130 sa vezi cel mai bun timp pe care il scoti, indiferent de treapta. As incerca si eu un 80-130 in TR3 si TR4, pe TR3 daca ii dau pana imi taie alimentarea fix 130 km/h pe bord am.

            dCi-ul cat prinde pe TR3 ?
            Last edited by Shakar; 16 June 2010, 11:49.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • Nu stiu cat prinde maxim pe treapta 3, masinuta dci nu a vazut niciodata limitarea decat odata pe loc si-atat. In a 2-a la ~4600 rpm am 80, in a 3-a la ~4600 rpm am 120 iar puterea maxima e la 3750. Daca stau sa schimb la puterea maxima, as da a 3-a la 65 si a 4-a la 100).
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • undeva la 110 120. la timp absolut 100 130 16v spulbera dci ul. dar pe treapta a 5 a dci ul va garantez ca spulbera 16v. alex daca poti face asta sa si filmezi cum am facut noi. 95 - 135 ca sa se vada clar

                p.s. alex nu trebuie sa o rupi ca se stiu performantele dci ului 85. ce nu stim este repriza 100 130 cu a 5 a
                Last edited by alessandro; 16 June 2010, 12:03.

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Si eu ce va ziceam mai baieti....1.4 resoftat vs 1.6 16v nesoftat cu pinion de dci, tot ia bataie cu multe multe multe secunde
                  Cred ca filtrul sport a fost infundat si mai am ceva pe la cablul de acceleratie

                  Sunt curios alte 1.4 stock cat scot.
                  Anyone...?

                  PS: cred ca aici se vede bine remaparea si filtrul megasport si tzava de inox
                  Last edited by Octavian; 16 June 2010, 15:25.

                  Comment


                  • @mcd: eu am scos cu logan stock acum 2 ani 10.2-10.3 pe 0-100km/h si 17.2-17.3 pe 400m. mareom, cu 16volti chipuit a scos 9.9 0-100km/h si 16.9 0-400m. ne-am dat de fun, sa vedem cum stam, nu s ane laudam ca n-am reusit decat pe-aproape timpii producatorului; daca alex_tsr mai are datele de gtech, ca al lui era gtech-ul, poate sa confirme. cezar te-a batut cu un 16volti stock, cu tot cu aia 120 de cai ai tai si masina juma' din kilele lu' 16volti. n-aveai ovas aditivat atunci, sau cum de...!? noi, astia cu 16volti am plimbat ursul, acum e randul tau, cu 1.4 "stock"...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • in filmuletul lui streulea (dci 65hp) cand a mutat limitarea mult mai sus a ajuns la 130 pe treapta 3 la aproape 5500 de rotatii.

                      Comment


                      • logan 16v vs kia proceed 1.6 16v 126 cai. ce parere aveti ?

                        Comment


                        • 402m = Logan.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • este diferenta foarte mica. pana la 100kmh castiga loganul. de la 80 la 120 cica are kia avantaj. e pe muchie pana la 400

                            Comment


                            • Cred ca mai degraba vs Kia Cee'd 1,4 109 cp unde ar fi mai echilibrata situatia. Comparativ cu Loganu meu de 1.4 remapat, la reprize cel putin, ma lasa cu muuuuult in spate. Si la un moment dat ma "luasem" cu un prieten cu 1.6, el in fata eu in spatele lui (el era pe la aproape 170 kmh si se departa usor de mine, eu aveam aprox 160 kmh) iar amicul cu Kia care ramasese mult in urma noastra, ne-a ajuns de mai avea putin si se urca pa noi (avea cca 185 kmh).

                              Comment


                              • proceed are 100 kmh in 11.5. se bate cu 1.6 mpi nu cu 16v ca isi ia autobuze

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google