liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian___31 View Post
    400m
    1.4 remapat(al meu) vs 1.4 GPL remapat (pe benzina) 1:0 - distanta mare 3-4 masini.
    1.4 remapat(al meu) + 82 kg in dreapta vs 1.4 GPL remapat (benzina) 1:0, 2-3 masini
    La proba doi este si clip, il pun mai tarziu.

    1.4 remapat(al meu) vs 1.4 remapat 2:0 , dar nu i-a dat bine, schimba undeva la 5000 rpm.

    1.6 remapat vs Golf 1.6 0:1 - sub un metru, 1.6-le a plecat mai prost, ce a castigat Golfu pe prima treapta, s-a mentinut pana la final.
    ii ia consola din aerodimamica, incercati far consola )
    apropo invers ati incercat ? vina poate sa fie si soferul .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Invers, adica marsarier sau cum...? Ca doar nu schimb de masini

      Comment


      • Eu as zice sa mai cronometram o chestiune: 0-1000 m, acolo bat dCi de 85 cp cu secundele, iar fizic cu lungimile de TIR
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by Octavian___31 View Post
          Mda, deci am facut testu gresit... 60-120 tr III si 90-130 tr IV (asta e bun).
          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

          ~ 8 secunde 80-120 dar e cu trecere, probabil (nu ma mai duc sa incerc) ies vreo 10 sec cu start din 80.

          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

          ~14,5 sec 90-130 pe tr IV.

          Deci Andrey, ceva e necurat la tine )
          Ia zi tavi ai filtru sport? sau ai scos filtrul afara la teste ? si cred ca ai si limitarea mutata mai sus de 6000 nu?
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Dr. Mke: Pai astea sunt date clare de uzina, deci n-au relevanta.
            Noi tre' sa facem ce nu stim, nu ce stim clar.

            Eu mult am trait cu impresia ca dci 85 cp dovedeste la 400 m un 1.4 stock, dar se pare ca datele sunt corecte (lasam de-o parte multitudinea de factori care influenteaza timpii, dar cam pe ''acolo'' sunt amandoua).

            PS: limitarea e la 6300, dar n-o duc mai mult de ~5800-6000, cu fostul soft tragea bine pe 5500-~6300 fara gluma.
            Normal ca am filtru sport, ala face totul, cam de fiecare data dezarmez adversarul cu zgomotul lui
            Last edited by Octavian; 19 June 2010, 23:19.

            Comment


            • exact asa suna al meu cu filcor....

              ps... cand ziceam eu ca in carte dci de 85 scoate tot 13 ca si 1.4 zicea-ti ca-s nebun....
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Si pe ambele le afuma SupeRNova
                sigpic

                Comment


                • SuperNova cipuita si un pic aranjata afuma si 1.6 mpi.

                  Comment


                  • SN stock are 0-1000 m in acelasi timp cu 1.6 mpi, ala dupa 140 kmh pierde fata de Supernova. Ia stai ca am io un film cu repriza 60-160 kmh cu SN in a 4-a; 5 minutele sa-l pun pe YT.

                    Gata si clipul. De notat ca-i filmat iarna, afara inghetat totul, gume de iarna care au rezistenta mai mare la inaintare, toate conteaza.

                    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                    Last edited by dr_mke; 19 June 2010, 23:37.
                    sigpic

                    Comment


                    • Pai normal daca ai cu 100 kile mai putin sa ai si demaraj+reprize mai bune.

                      Fuge bine SN, mi-a dat clasa unu' , la 160 (eram la capat cu utilaju) m-a depasit fara probleme. Il ajuta si greutatea si caroseria mai mica.
                      Am spus, cipiuta si pusa la punct, bate 1.6 mpi la 400 m.

                      Am cronometrat 90-130 sa vad cat face, pai nu e chiar asa de periculoasa (fata de mine, da? si eu ma pun cu 1.6 mpi stock cu clima), doar una secunda mai rapida, si asta cu trecere prin 90...se poate (putea) si mai bine

                      PS: noapte buna, cu voi imi manc toata benzina in 3 zile.

                      Comment


                      • Te face, se termina in 9 secunde repriza in treapta a 3-a. Nu uita ca are o cutie mult mai bine etajata, si stock raspunde cel putin la fel de bine ca o remapata buna, ca-i euro2, stai numai sa pun pe YT, am filmat si repriza asta. Sa nu uit, tot iarna, gume de iarna, bujii NGK iridium.


                        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                        Last edited by dr_mke; 20 June 2010, 00:21.
                        sigpic

                        Comment


                        • ar trebui mai multe teste cu 16v de la 100 la 120. cred ca se poate mai bine

                          @ octavian. la 140 constant imi consuma 7% nu am putut sa scot 6.5%. si viteza reala 137 la 3500 rpm

                          Comment


                          • Nimeni nu face teste de reprize pe 20 kmh. Intervalul 40 kmh este minimul acceptat de revistele auto sau moto, mari si serioase, cu traditie de zeci de ani in spate, iar in practica o diferenta de 40 kmh fata de viteza initiala la sfarsitul depasirii unui TIR se numeste depasire rapida si sigura.

                            Daca tot ai pinion de dCi la a 5-a, ai putea sa filmezi si tu reprizele cu a 5-a, sa vedem cat ai pierdut ca timp, pe plat.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by dr_mke View Post
                              Eu as zice sa mai cronometram o chestiune: 0-1000 m, acolo bat dCi de 85 cp cu secundele, iar fizic cu lungimile de TIR
                              Am testat ce a fost de testat, nu mai iau dci-ul, masina de lucru.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Nici pe departe, mai sunt multe de testat
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google