uite, ai putea incerca un calcul intre doua loganuri identice ca motorizare si dotari, echipate cu gume diferite...185/65 si 195/50, ambele pe 15. gasesti pe net curba de cuplu la orice benzinar, rapoartele cutiei, masa masinii...sa vedem ce iese.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
cred ca este destul de complicat. sunt implicati coeficienti de frecare, viteze unghiulare ale rotii la rpm de plecare de pe loc. si sincer fizica mea nu mai este aceiasi din clasa 12. mai scartaie. daca faci tu calculul il urmaresc cu cea mai mare placere.
ideea de mai sus era sa se demonstreze : liniuta intre 2 masini. una face suta in 10 sec (auto 10), si una care face suta in 11 (auto 11)
dupa fix 11 sec cand auto 11 a atins 100 kmh este posibil ca tot auto 11 sa fie in fata din punct de vedere al pozitonarii. adica auto 11 pleaca in fata si ramane in fata celei de 10 sec
Comment
-
Bineinteles ca da, nu te-ai lamurit pana acum ? Dupa cum ai vazut in tabelul ala, distanta acoperita pana la 100 de 2 masini cu acelasi timp poate sa fie destul de diferita, asa ca daca auto care a parcurs mai mult mai intarzie 0.5 secunde, avansul ala de 20m nu poate fi pierdut, asta in cazul in care excel-ul nu lucreaza cu gauri negre si e prost si el. Data viitoare inainte sa va apucati sa faceti mistouri cu fizica de garaj, asigurati-va ca suneti stapani pe cunostintele voastre.Last edited by Shakar; 25 August 2010, 21:02.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
dupa cum ti-am zis , n-ai fost in stare sa demonstrezi ,deci asta arata ca nu ai habar in ceea ce sustii . Referitor la cifrele acelea pana`i lumea nu vor exista practic .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postdupa cum ti-am zis , n-ai fost in stare sa demonstrezi ,deci asta arata ca nu ai habar in ceea ce sustii . Referitor la cifrele acelea pana`i lumea nu vor exista practic .
PS - am demonstrat de 100 ori cu explicatii logice, ti-am pus si film, etc, nu are rost sa mai continui sa explic ca exista practic in viata de zi cu zi la orice colt de strada.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
-
pai arata`mi 2 masini la care se intampla chestia asta
pai teoretic nu mi-ai aratat , cu calcule nu mi-ai aratat , practic nu mi-ai aratat .Si dupa ce arunca omu niste calcule , te trezesti sa ne explici cum sta treaba .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Eu cred ca vorbim impreuna dar ne intelegem separat.
Practic ti-am aratat si explicat de N ori, sau trebuie sa postez de 1001 ori filmul ala cu ML vs Jeep, film postat si de tine ? Sau nu ai prins explicatia aia asa simpla si logica ? Cat despre teoretic, tabelul postat de Seba e mai mult decat elocvent. Asta nu e suficient ? Eu v-am explicat cum sta treaba si v-am spus ca se poate de la inceput, voi ati zis ca e imposibil dar uite ca se pare ca nu e asa. In loc sa o tii pe a ta si sa incerci sa o intorci pe toate partile, ar fi mai simplu un "da mah, am gresit, nu stiam, se mai intampla" dar nu, orgoliul e prea mare.
PS - sunt atatea masini la care e valabila chestia asta...trebuie doar sa le gasesti. Doua le-ai vazut, ML 63 AMG si Jeep SRT 8. Daca intri pe dragtimes info o sa vezi ca pe 1 mila cel mai rapid e un EVO cu ~ 300 km/h (25.9 sec), pe #2 e un Veyron cu 360 km/h viteza de finish dar 26.1 sec. Iti dai seama ca 0-300 a fost mai rapid la Veyron de 26 secunde, cat i-a luat EVO-ului, nu ? Ei uite ca totusi 0-1600m a fost mai lent. Dar nu, nu se poate.Last edited by Shakar; 25 August 2010, 23:09.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
tu esti capabil sa intelegi ca 0-100 nu e acelasi lucru cu 0-300 ?
sau e peste puterile tale ?
ca sa fie real ce spui tu ,esta ca pe 1-2 o masina sa aibe acceleratie de 1310 , iar pe 3a de lamborghini si asa se adevereste ,ori in viata reala nu e ca in nfs ,trebuie un pic de echilibru.
exemplu tau de mai sus e cat se poate de neconcludent , de unde stii ca la 25.9sec veyronul nu avea chiar 300 km/h la fel ca si evo sau undeva aproape?timpii diferiti ai masinilor pe 400 m se datoreaza mai multor combinatii una ar fi greutatea,alta caii putere ,alta rapoartele cutiilor ,si ne vorbesti de 2 date cunoscute din start ... viteza finala pe sfarsit si distanta parcursa,comparand 2 masini care nu sunt egale si nu au nicio treaba una cu alta .Pe 400 m e valabil ce zici tu , insa esti total pe langa ce se discuta aici .Last edited by Cristi_Xp; 25 August 2010, 23:35.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Daca e posibil 0-300 nu e posibil si 0-100 la alta scara ?
0-300 mai rapid dar pierde din cauza 0-200 mai lent, la fel ca 0-100 mai rapid dar pierzi din cauza 0-60 sau 0-80 mai lent.
E chiar atat de complicat sa intelegi ca e fix acelasi lucru la alta scara ? Te uiti la Veyron cu 0-300 in 18 secunde si zici ca zdrobeste EVO-ul ala cu 0-300 in 26 secunde si uita-te ca de abia pe la 360 sunt ~ la egalitate. Cat de complex poate sa fie )).'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
e vorba de 5 sau chiar 6 trepte de viteza , o diferenta de cateva sute de cai intre ele si o tona , ca sa nu mai vorbim...chestie care nu o intelegi tu ...un evo stock la 300 la ora e cam tot ce poate ... veyronu trece linistit si mai poate vreo 120 km/h in plus ,pe cand la evo acceleratia este aproape 0 .
Pe 0-100 nu se intampla chestia asta ,nu exista masina de zi cu zi care sa mearga 0-99km/h in 3 secunde , si sa faca 99-100 in inca 10 ,daca vrei sa pricepi asta bine , daca nu asta e .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Nu ti-ai dat seama ca nu stock si are de cateva ori puterea initiala ? 300 nu e deloc ce poate la masina aia, daca era stock nu scotea nici pe departe 26 sec pe 1 mila si sa bata Veyron.... Ca sa nu mai spun ca nu trebuie sa fie 3 tiruri intre ele ci o diferenta de 5-10 metri ca 2 masini cu acelasi timp sa fie in locuri diferite (+/- o lungime de masina) sau ca o masina cu 1 secunda in plus la suta sa fie la egalitate cu una cu timp mai bun, tot de 5-8 metri vorbim. Daca ar fi cum zici tu, cu 0-90 in 3 secunde ar fi 3 tiruri dar nu trebuie sa fie asa. Asadar diferenta aia de cativa metri se scoate usor pe 1-2 mai bune si se pierde la fel de usor pe un 3 lung si prost etajat pentru asa ceva. 0-300 intre ele e undeva la 8 secunde si totusi la viteza aia Veyron e mult in spate, ce ti se pare SF ca o secunda pana la suta sa nu fie realizabil practic la multe masini ?
Daca vrei sa pricepi asta e bine, daca nu, tot bine.
PS - e bine totusi ca am trecut de stadiul cu teoretic imposibil si cu niste incercari de a dovedi asta cu formule & abordari gresite la stadiul in care e destul de putin probabil 0-100. In scurt timp o sa iti dai seama ca e foarte realizabil si la masini normale in situatii normale. Ai putea incerca cu Logan 1.6 vs Accent 1.5 CRDI, au 0-100 similar, vezi ce se intampla.Last edited by Shakar; 26 August 2010, 00:11.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
N-ai cum sa incerci practic (adica nu ajungi la nici o concluzie), pt ca sunt prea multi factori care n-o sa iasa ca in teorie (timpii de reactie, aderenta, etc etc).
La Logan 1.4 stock vs 1.5 dci stock (au 13 sec ambele), pana la 100/h si 130/h stau bot la bot, doar la schimbarea treptelor mai apar diferente de 1-2 metri, dupa care se egalizeaza treaba.
Aia cu masina care face 11 sec 0-100 poate bate o alta masina care face 10 sec 0-100 (pe 0-100) e tare
Comment
Comment