Shakare da mai las`o in mama ei de treaba , z pana acuma nu explici ca nu esti platit si acuma vi cu o pagina intreaga de manuscrise , gata , ajunge.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Cine a spus ca toate acelea au 3.6 sec pana-n suta?
599.
ZR1
GTR
GT2
ZR1 a pierdut la start. Insa el si-a atins "suta lui" mai rapid ca Nissan GTR. Mai pe romaneste, Nissan GTR cand era in fata, avea 100 km/h, iar ZR1, sub 100 km/h. Cand s-au echilibrat vitezele, Corvette-ul era in fata. Dupa cum ai vazut, totul a depins de tractiune.Last edited by Cezar; 3 September 2010, 20:28.
Comment
-
Probabil ca se va face un thread.
Eu doar am rugat sa mi se explice, caci eu nu pricep niste lucruri. Sunt mai prost din fire.
Deci, viteza in km/h o putem transforma in m/s. COrect?
Sa spunem ca exista masini, ce parcurg viteza in timpi diferiti.
Una merge, sa zicem cu 10 m/s, iar alta cu 9 m/s. Deci, aia cu 10 m/s e mai rapida, da? bun.
Cea cu 10 m/s, parcurge 10m intr-o secunda, deci in 10 sec (arbitrar ales), parcurge 100m
Cea cu 9 m/s, parcurge 9m intr-o secunde, deci in 10 sec, parcurge 90 m.
Atunci, cum mama zmeilor, aia de merge cu 9 m/s ajunge mai repede in acelasi punct ca aia de parcurge 10 m/s?
Nu cumva aia de parcurge 10 m/s, a ratat startul si deci, nu mai parcurge 10 m/s, ci 8 m/s?
Comment
-
de la panarama de logan so" ajuns la gtr.off topic.Gtr-ul a plecat bine dar pe urma i s-au inodat planetarele.astea au fost off topic.eu am reusit la semafor sa ma tin in spate la o lungime de masina fata de un 525 touring pana la 130 km ,dupa aia...a plecat.era un model mai vechi.cred ca mo lasat ala.Last edited by margelatu; 3 September 2010, 20:51.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Cezar, cred ca tu te referi la viteza medie.
Intr'o cursa de accelerare nu se poate pastra constanta asta... Ce vreau sa spun: masina care zici tu ca merge cu 10m/s, e posibil ca intr'o treapta (III sa zicem) sa accelereze doar 7m/s., iar cea care face initial 9m/s sa accelereze mai bine, datorita rapoartelor mai bune.
E gresit?If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Cezare ... esti prost ! stai jos . Uitate la filmuletul cu MLul si o sa intelegi , da ? Daca nu uitate la ala cu veyron stock vs evo modificat de 1000 cp ca sa vezi ca la 301 la ora veyronul o ia in fata pe langa evo care avea 299 la ora exact in momentul cand a atins 300 .
Lasand gluma la o parte , logica a ce zice Shakar e buna , ca masinile nu accelereaza la fel pe toate 3 trepte sau cat le ia pana la 100, problema e ca nu stie sa se exprime,si nici cunostiintele necesare ca sa va explice despre ce e vorba ,asa ca degeaba. Tabelul prezentat de seba este teoretic pentru ca daca stai sa te uiti , una din masini pe 1-2 are cum ziceam acceleratie de veyron , si pe 3 de dacie ceea ce practic nu exista .Este adevarat ca doua masini care pleaca din acelasi punct , si fac 0-100 in 11 s parcurg distante diferite tocmai din cauza acceleratiei care nu e la fel .Dar avand 0-100 11 s , masinile nu sunt foarte foarte diferite una de alta ,deci probabil tot 100 cp o sa aibe , tot 1100-1200 kg ,tot aceleasi cutii cu aproape aceleasi rapoarte ,deci vor parcurge aproape aceeasi distanta,ceea ce el nu intelege ca nu suntem in NFS ci real unde exista un echilibru si daca masina accelereaza beton pe 1-2 nu poate accelera de 50 ori mai prost in a 3a .Daca va uitati pe tabelul pus de seba , masina mai handicapata pierde cam 1 metru pe fiecare 0-10 km/h ceea ce iarasi nu exista .
Filmuletele cu MLu , si explicatiile cu veyronu ,si evo , sau ZR1 si GT-R cu 0-100 presupus sunt iarasi niste aberatii unde nu reusesti sa transmiti mai departe mesajul tau .Ce rost are sa te ascunzi in spatele lu Sebastian sau Seba care au cat de cat habar in ce vorbesc ,cand tu n-ai inteles despre ce e vorba deci n-ai cum sa poti transmite mai departe si celorlalti .
Originally posted by bossake View Poste vorba ca sunt rotile mult mai late decat la o ibiza de fabrica. pe 0-100 parerea mea e ca conteaza mai mult demarajul si plecarea decat pierderea care o are in mers pt ca sunt rotile mai grele. iar niste jante de aliaj pe 17 cu gume usoare cum sunt pe ibiza respectiva probabil ca nu sunt cu foarte mult mai grele decat niste jante de tabla pe 15 si cu gume mediocre cum sunt pe varianta de seire,.
ibiza respectiva are dotarile de mai sus. vad ca se pomeneste ceva de XDS autoblocant electronic. nu prea ma pricep foarte bine, poate de asta pleca asa de tare? ca diferenta era doar pe plecare in mers nu era diferenta ba chiar ma apropiam putin.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
s-ar putea sa ai dreptate. azi d-abia am descoperit ca ibiza respectiva avea xds. eu puneam plecarea aia super tare pe faptul ca are roti pe 17, dar s-ar parea ca e din cauza la xds-ul ala, care e un autoblocant electronic. chiar cu toate echiparile si optiunile de sport nu ma asteptam sa aiba asa ceva pe ibiza aia de 105 cai dar asta e, azi am aflat si eu, omul nu a binevoit sa-mi spuna .Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Originally posted by Shakar View PostDa dar arata cum e posibil teoretic si daca e posibil teoretic e posibil si practic, lucru confirmat de altii care au mai multa experienta ca mine / noi. Cat despre explicatii, eu nu sunt platit sa explic nimic..............
Daca te platim, dai niste explicatii de fizician?
Comment
-
Distrigaz vs. Golan91 0-2 , mereu cate o masina, asta e, e prea usor... tre' sa o bag la regim..
Comment
-
astazi am cronometrat si eu 0-100km(~105km)
conditii: drum drept, fara panta, fara vand, start de la semafor, sofer(92Kg), pasager in dreapta(86Kg) cu cronometru digital(115grame) in mana, benzina o liniuta(~8L), petrom 95(CO93,6), portbagaj gol, roata de rezerva in locul ei, masa masinii inscrisa in talon 1020kg .
rezultat: 11.70s
singur si cu benzina mai buna(alto101,co95+), preconizez un 10.50s - 11s maxim
modul de cronometrare:
degetul s-a tinut lejer pe butonul cronometrului iar in momentul plecarii, din cauza inertiei s-a autodeclansatsigpic
Comment
-
Filmuletele cu MLu , si explicatiile cu veyronu ,si evo , sau ZR1 si GT-R cu 0-100 presupus sunt iarasi niste aberatii unde nu reusesti sa transmiti mai departe mesajul tau
Ce rost are sa te ascunzi in spatele lu Sebastian sau Seba care au cat de cat habar in ce vorbesc ,cand tu n-ai inteles despre ce e vorba deci n-ai cum sa poti transmite mai departe si celorlalti .
Daca te platim, dai niste explicatii de fizician?
Originally posted by Cezar View PostCine a spus ca toate acelea au 3.6 sec pana-n suta?
599.
ZR1
GTR
GT2
ZR1 a pierdut la start. Insa el si-a atins "suta lui" mai rapid ca Nissan GTR. Mai pe romaneste, Nissan GTR cand era in fata, avea 100 km/h, iar ZR1, sub 100 km/h. Cand s-au echilibrat vitezele, Corvette-ul era in fata. Dupa cum ai vazut, totul a depins de tractiune.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
Comment