Bre Shakar, exprimarea dumitale lasa de dorit.
Chiar nu poti purta o discutie in contradictoriu decenta? Ori explici cand ai ceva de explicat, cum a facut-o Sebastian si altii, ori mai bine nu.
Nu spun ca nu ai dreptate, insa ZR-1 nu are tractiune suficienta. Din moment ce ala patineaza plecand de pe loc, pierde timp, nu? Cand aluia inca ii mai patineaza rotile, gt-r-ul deja este pus in miscare, nu?
Insa pe 400 m, de ce nu e mai rapid GT-rul? Oare pt ca nu-l mai ajuta tractiunea aceea minunata? Caci, un ZR1 are 10 si ceva, iar GT-r-ul 11 si ceva. Iar conform judecatei dumitale, GT-R-ul ar fi trebuit sa fie in fata nu?
PS: cat despre cifrele oficiale: ai cumva idee cum se fac? Stii ce-i aia o medie? Ai auzit de timp de reactie? Si te-as ruga sa nu te mai copilaresti.
@george: asa, si? Ce legatura are Maria cu palaria? Ba v8-urile sunt cele mai tari....
Chiar nu poti purta o discutie in contradictoriu decenta? Ori explici cand ai ceva de explicat, cum a facut-o Sebastian si altii, ori mai bine nu.
Nu spun ca nu ai dreptate, insa ZR-1 nu are tractiune suficienta. Din moment ce ala patineaza plecand de pe loc, pierde timp, nu? Cand aluia inca ii mai patineaza rotile, gt-r-ul deja este pus in miscare, nu?
Insa pe 400 m, de ce nu e mai rapid GT-rul? Oare pt ca nu-l mai ajuta tractiunea aceea minunata? Caci, un ZR1 are 10 si ceva, iar GT-r-ul 11 si ceva. Iar conform judecatei dumitale, GT-R-ul ar fi trebuit sa fie in fata nu?
PS: cat despre cifrele oficiale: ai cumva idee cum se fac? Stii ce-i aia o medie? Ai auzit de timp de reactie? Si te-as ruga sa nu te mai copilaresti.
@george: asa, si? Ce legatura are Maria cu palaria? Ba v8-urile sunt cele mai tari....
Comment