liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai da la nfs ma descurc dar in realitate cu loganu cum e ca vad ca pe aici lumea a facut liniute si eu urmeaza sa iau permisu si dupa acea vad eu
    Sau de ce nu vreti sa imi spuneti?
    sigpic
    !

    Comment


    • Ah ,.. Tu vorbeai de realitate :P .... O sa inveti singur....

      Comment


      • vdmihai nu crezi ca esti cam mic pentru asa ceva? Eu zic sa te mai gandesti la asta dupa ce acumulezi macar 2 ani de vechime cu masina.

        Comment


        • Pai normal ca doar nu o sa iau permisu si a 2-a zi gata...
          Ma scuzatisunt mai curios de felu meu si deja de pe acum am una promisa...O sa dau si detalii daca vreti...Oricum scuze again
          sigpic
          !

          Comment


          • @ vdmihai -si eu sustin ceea ce spune supercar mai asteapta putin pt a capata niste experienta si dupa asta bagate la chestii de genul...Nu are rost sa risti pt a raspunde la niste provocari mai mult sau mai putin copilaresti stai linistit poti sa o iei ca pe un sfat....

            @ supercar...Cred ca acelasi lucru il faceai si tu daca nu fura "colegu" la start atunci cand te-ai dat tu cu el...Plus ca cel cu 1.4 in a 2 a dus-o pana la 6000 de ture timp in care a pierdut cel putin 2 secunde....oricum tare bazdagania aia de masina
            0.9 tce SL plus

            Comment


            • @Octavian___30

              Pai, in primu rand nu ma dau drept cunoscator, dar la opel si la ford ( tata are opel astra H 1.7 CDTi si la munca am un ford mondeo 2.0 TDCi ) ambele au i rosu, si stiu ca tata are 105 cai putere si mondeo are 130, nu caii putere is in acel I rosu...Ci 16V.
              exista mondeo ca al meu de la munca, fara I rosu si are doar 80 si ceva caluti, si astra ca a lu tata la fel si are cam la fel, fiind 8V-uri...
              daca gresesc va rog sa ma corectati.

              [/QUOTE]Pt cunoscatori, ce reprezinta la Ford literele rosii din spate?? TDCI , vazut pe un Fiesta - sunt curios sa stiu cati cp are ala (dupa carte TDCI are viteza de varf ceva mai mare ca un 1.4 mpi). Spre Arad (iesire din TM) pe la ~160 i s-au terminat ''bateriile'' , fuge cu 2-3 km mai putin ca un Logan 1.4.
              El singur, eu cu mai o persoana si ~10 kg bagaj )[/QUOTE]
              Last edited by bolo; 13 October 2008, 23:26.
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • @vdmihai: plecarea cu 1.6mpi si 1.6_16v la peste 3000-3500rpm la liniurta nu duce decat la rupt aderenta pe toata treapta1 si pe a 2-a. Iar de schimbat, 16v-ul se schimba undeva la 6300rpm. 1.6mpi pe la 5900. Ideea e sa schimbi scurt inainte de a se taia alimentarea motorului, ca atunci da in nas si pierzi timp. Ca idee, nu ti-as recomanda sa te apuci de ilegale sau macar nu imediat dupa ce iei carnetul. Lasa sa treaca cativa zeci de mii de km, ca sa apuci sa-ti cunosti foarte bine masina.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Multumesc
                  Dar la 1,4?Tot la fel?
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • Dom'le...Prima data fa tu vreo 30-40 de mii de km, apoi mai vorbim
                    nu stiu, 1.4 n-am avut ocazia sa alerg sa-i sparg dantura, dar banuiesc ca tot cam pe-acolo. Oricum nu stiu ce liniute vrei tu sa dai cand ai 13 secunde pana la suta. N-ai idee ce greu trec alea 13 sec cand alearga altul cu 5 cai mai mult in paralel cu tine...
                    invata prima data sa stapanesti masina in situatii de criza (desi-ti ureza sa nu ajungi in acele situatii), da-ti antrenament pe un circuit de karting (daca n-ai unde, nu te baga in parcari, mai bine renunta) si-n primul rand nu te baga la ilegale.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by iooon_cug;188107
                      [I
                      supercar...Cred ca acelasi lucru il faceai si tu daca nu fura "colegu" la start atunci cand te-ai dat tu cu el...Plus ca cel cu 1.4 in a 2 a dus-o pana la 6000 de ture timp in care a pierdut cel putin 2 secunde....oricum tare bazdagania aia de masina [/I]
                      Daca nu-l fura la start pe SUPERCAR, eu cred ca era egalitate, doar o presupunere (comparand Logan1.4 vs Peugeotu ala).

                      De ce spui ca a pierdut cel putin 2 secunde daca schimbat trII la 6000 rot/min Loganu?

                      Comment


                      • Originally posted by iooon_cug View Post
                        Bravo supercar.....Eu zic ca era mult mai mica distanta dintre voi sau chiar nu era daca adversarul tau nu fura la start ..La mai mare
                        Avea masina mai usoara cu vreo 200kg si asta a contat mult in favoarea lui,plus ca era aspirat si se intindea mult schimband la 6000rpm.
                        Oricum situatia se va schimba la urmatoarea editie o sa vin pregatit asa cum de altfel vin toti pregatiti scotand maxim posibil de CP din motor si sa nu va mire daca masina mea de 1170kg va scoate 0-100km/h in minim 9 secunde

                        Comment


                        • Ca sa scoti maximum posibil, trebuie sa schimbi turbo, intercooler, si soft.
                          Doar atunci poti un 9 sec.
                          Multa bafta.

                          Comment


                          • Minim 9 secunde scoti fara probleme, vorba e ca 9 secunde sa fie maximul. Sau nu inteleg eu interesul tau... vrei sa mergi cat mai incet sau cat mai repede?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Am zis minim 9 secunde in sensul ca poate si sub 9 sa scot

                              Comment


                              • Sub 9 sec, multa bafta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google