Supercar, acum in cate sec scoti suta cu 90 cp?
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Originally posted by SUPERCAR View Post13 secunde,pana si un 1.4 cu catalizator scos si evacuare schimbata,admisie directa si soft imi da ceata
Si te rog f mult, sa nu ignori un ''banal 1.4 mpi''. )
Si fi sigur: si sa scoti catalizatoru si sa pui softu lu peste cu tot cu evacuarea lu' Ferrari, la un 1.4 NU scoti 90 cp fara alte modificari la motor.
Comment
-
Nu va mai luati dupa filmul lui streulea,dci-ul de 65 sau 70cp nu scoate niciodata 11 secunde,sa fie clar,daca ar fi asa de ce nu iese egal cu un 1.6 stock?
Voi uitati un lucru dieselul e mai greu la benzinarul si aici pierde.
Pana si uzina a dat 13 secunde pentru dci-ul de 85cp stock de fabrica cum puteti sa va luati dupa filmul ala de 11 secunde,chiar asa prosti sunt aia de uzina si nu scoateau mai putin de 13?
Filmul ala ar trebui sters pentru ca nu e real,am zis de prima oara cand l-am vazut si stiu cum trage si masina.
Cat despre 1.4(cu resoftare ajunge pe la 80cp,si cu evacuare schimbata si catalizator scos are minim 85cp si cu admisie directa si benzina buna cu cifra octanica 100 se apropie de 90cp),am pus si un filmulet cu un 1.4 modificat si un dci de 70cp resoftat la 90cp si ea dat un autobuz distanta.
Comment
-
"De ce spui ca a pierdut cel putin 2 secunde daca schimbat trII la 6000 rot/min Loganu?"
pt ca la 6000 de ture ii taie alimentarea si masina accelereaza mai greu..Iti spun asta din proprie experienta....A mea nu e remapata dar a vazut de multe ori 6000 de ture...Si in 1 si in 2 ...Si cand ating 6000 de ture parca nici nu mai accelereaza...0.9 tce SL plus
Comment
-
iooon cug: Adevarat, dar aia era remapata, deci avea limitarea la 6500 ma gandesc.
Fara remap corect, maxim 5700-5800 ca sa nu intri in limitare ca pierzi mult.
Mie asta imi place dupa remap, se intampla sa schimb treapta la peste 5500 (rar, dar se mai intampla) , imi place ca nu-si mai ''da in gat'' ca inainte de remap, urca asa fain, liniar - fara sa sughite .
Stima.Last edited by Octavian; 16 October 2008, 10:59.
Comment
-
Originally posted by SUPERCAR View PostDeci un banal 1.4 modificat cum am zis mai sus ajunge pe la 90cp adica la performantele unui 1.6 8vstock.
din catalizator scoti maxim 2 cai, din evacuare si admisie inca 1cal, cu chip vreo 5-6, deci totalul e undeva la maxim 84CP.
apropo, cutia de pe dci85 nu are rapoartele celei de pe dci70, de aia se misca mai greu. si 1.5dci65 cu chip se cam tine de 1.6mpi stock, deci vreo 11-12 secunde sa tot fie pana la suta.Last edited by Seba; 16 October 2008, 12:46.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
La 5800 sau chiar 5900 de ture eu as zice ca e pierdere , ca deja ar fii prea mult dusa masina ..Ma refer la 1.4
de ex in treapta a 3-a cand is la 110 si i dau a 4-a parca fuge mai bine ca atunci cand ajunge la 120
cunoscatorii stiu cate ture are 1.4-le la viteza aia in treptele respectiveIts just a car ...
Comment
-
Nu stiu la 1.4, dar la 1.6 si 16v daca schimbi la 5000-5500 pierzi pe treapta superioara de viteza. Si cum graficele de 1.4 arata ca alea de 1.6, m-as mira sa nu fie doar o senzatie de rapiditate, fiindca zgomotul se reduce si atunci ai impresia ca masina merge mai repede.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment