liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supercar, acum in cate sec scoti suta cu 90 cp?

    Comment


    • 13 secunde,pana si un 1.4 cu catalizator scos si evacuare schimbata,admisie directa si soft imi da ceata

      Comment


      • Eu cred ca tu esti de vina
        Its just a car ...

        Comment


        • Deci un banal 1.4 modificat cum am zis mai sus ajunge pe la 90cp adica la performantele unui 1.6 8vstock.

          Comment


          • Originally posted by SUPERCAR View Post
            13 secunde,pana si un 1.4 cu catalizator scos si evacuare schimbata,admisie directa si soft imi da ceata
            Nu stiu cum naiba cu ~90 cp ajungi in 13 sec la suta cand CristiStreulea (cred ca ai vazut clipurile) ia suta (dizal 65 cp remapat deci ~85 cp) in ~11 sec sau chiar sub.
            Si te rog f mult, sa nu ignori un ''banal 1.4 mpi''. )
            Si fi sigur: si sa scoti catalizatoru si sa pui softu lu peste cu tot cu evacuarea lu' Ferrari, la un 1.4 NU scoti 90 cp fara alte modificari la motor.

            Comment


            • Nu va mai luati dupa filmul lui streulea,dci-ul de 65 sau 70cp nu scoate niciodata 11 secunde,sa fie clar,daca ar fi asa de ce nu iese egal cu un 1.6 stock?
              Voi uitati un lucru dieselul e mai greu la benzinarul si aici pierde.
              Pana si uzina a dat 13 secunde pentru dci-ul de 85cp stock de fabrica cum puteti sa va luati dupa filmul ala de 11 secunde,chiar asa prosti sunt aia de uzina si nu scoateau mai putin de 13?
              Filmul ala ar trebui sters pentru ca nu e real,am zis de prima oara cand l-am vazut si stiu cum trage si masina.
              Cat despre 1.4(cu resoftare ajunge pe la 80cp,si cu evacuare schimbata si catalizator scos are minim 85cp si cu admisie directa si benzina buna cu cifra octanica 100 se apropie de 90cp),am pus si un filmulet cu un 1.4 modificat si un dci de 70cp resoftat la 90cp si ea dat un autobuz distanta.

              Comment


              • Are dreptate supercar.. Benzina este usoara.
                dar oricum conteaza foarte mult si cum tragi de ea.
                ma repet iar si iar.. SOFERUL CONTEZA.
                1.5dci
                B-04-RZZ

                Comment


                • Spui ca soferu conteaza, foarte adevarat. Pt credinta, baga un clip 0-100/h cu dizalu tau .
                  Sunt ~13 sec sau 15 ?

                  Comment


                  • Momentan am jante pe 17.. Nu o fortez.
                    1.5dci
                    B-04-RZZ

                    Comment


                    • "De ce spui ca a pierdut cel putin 2 secunde daca schimbat trII la 6000 rot/min Loganu?"

                      pt ca la 6000 de ture ii taie alimentarea si masina accelereaza mai greu..Iti spun asta din proprie experienta....A mea nu e remapata dar a vazut de multe ori 6000 de ture...Si in 1 si in 2 ...Si cand ating 6000 de ture parca nici nu mai accelereaza...
                      0.9 tce SL plus

                      Comment


                      • Da se pierde mult daca schimbi cand ajungi la limitare. Ideea este sa schimbi la 5800-5900 chiar cu foarte putin inainte de limitare.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • iooon cug: Adevarat, dar aia era remapata, deci avea limitarea la 6500 ma gandesc.
                          Fara remap corect, maxim 5700-5800 ca sa nu intri in limitare ca pierzi mult.
                          Mie asta imi place dupa remap, se intampla sa schimb treapta la peste 5500 (rar, dar se mai intampla) , imi place ca nu-si mai ''da in gat'' ca inainte de remap, urca asa fain, liniar - fara sa sughite .
                          Stima.
                          Last edited by Octavian; 16 October 2008, 10:59.

                          Comment


                          • Originally posted by SUPERCAR View Post
                            Deci un banal 1.4 modificat cum am zis mai sus ajunge pe la 90cp adica la performantele unui 1.6 8vstock.
                            asa te-a mintit ala?
                            din catalizator scoti maxim 2 cai, din evacuare si admisie inca 1cal, cu chip vreo 5-6, deci totalul e undeva la maxim 84CP.

                            apropo, cutia de pe dci85 nu are rapoartele celei de pe dci70, de aia se misca mai greu. si 1.5dci65 cu chip se cam tine de 1.6mpi stock, deci vreo 11-12 secunde sa tot fie pana la suta.
                            Last edited by Seba; 16 October 2008, 12:46.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • La 5800 sau chiar 5900 de ture eu as zice ca e pierdere , ca deja ar fii prea mult dusa masina ..Ma refer la 1.4
                              de ex in treapta a 3-a cand is la 110 si i dau a 4-a parca fuge mai bine ca atunci cand ajunge la 120
                              cunoscatorii stiu cate ture are 1.4-le la viteza aia in treptele respective
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • Nu stiu la 1.4, dar la 1.6 si 16v daca schimbi la 5000-5500 pierzi pe treapta superioara de viteza. Si cum graficele de 1.4 arata ca alea de 1.6, m-as mira sa nu fie doar o senzatie de rapiditate, fiindca zgomotul se reduce si atunci ai impresia ca masina merge mai repede.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google