Originally posted by fanrenault
View Post
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
acum cateva minute am facut un i30 nou (sigur era in rodaj avand numere rosii si masina fiind noua) si erau si 4 oameni in masina. distanta a fost mare... de 2 masini dupa care a renuntat si m-am departat foarte mult. distanta de 2 masini a fost luata in mai putin de 400m.
Comment
-
Depinde...sunt curios, 4 oameni intr-un dci de 70 sa zicem sau de 85 vs. 1.4 cu 4 oameni in el), ambele masini full option)), cum ar fi? Parca vad cum dci-ul castiga relaxat.
Comment
-
Originally posted by bossake View Postce relevanta or avea "cursele" astea cu masini cu 4 oameni in ele nu stiu .Last edited by Cristi_Xp; 1 November 2010, 08:30.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostDepinde...sunt curios, 4 oameni intr-un dci de 70 sa zicem sau de 85 vs. 1.4 cu 4 oameni in el), ambele masini full option)), cum ar fi? Parca vad cum dci-ul castiga relaxat.
Am vazut asta la urcare, eu cu ~160 kile suplimentare, trastorasu( 70 cp) cu vreo 100 kg suplimentare, m-a luat fara discutii.
Deci tractorasele sunt bune la carat bagaje, tras remorci, arat si discuit pamantu...
Comment
-
Pai da...minte pe multa lume cuplul ala, dar usor de demontat la o liniuta.
Lucru care unii dizalari nu-l inteleg ca ''ce ai facut la motor???''. Pai ce sa fac, nimic, are 75 cp si e mai usor, dar se pare ca nu e de ajuns explicatia.
La dci 85 cp se vede la timpi cum puterea in plus compenseaza greutatea mai mare.
Comment
-
Oricum dci-urile sunt foarte placut de condus, mie unul imi place la dci-ul de 85 de exemplu, cu 4 oameni in masina, bagaje pana la refuz, o masa mare pe plafon, ca tot trage, nu sunt diferente mari fata de masina goala si n-aveam emotii deloc in depasiri sau sa ajung la un 140 repejor. Ce m-a mai surprins, viteza maxima, ca-mi spunea tata si cu incarcatura aia sa vedem cat luam, aceeasi viteza, ca suntem 3 oameni in ea fara bagaje sau incarcata ca si in cazul de mai sus, tot 180 fix, ajunge frumos de tot si se opreste, foarte ok, asta-mi place cel mai mult la dci, cu 1.4-ul meu trag de el pana la 170, mai am si modificari la ea iar astalalta stock ia 180 repejor si gata, acolo sta, n-are stres).
Comment
-
Asta clar, tot ce-mi place la diesel e ca o incarci si trage la fel)).
Comment
-
o poza fara sa trag max de ea)Attached Files
Comment
-
Ce ziceam...eu n-am stat sa trag de ea, peste 180 e ff greu, nu mai are cuplu si putere maxima dci-u de 85 la 4000 rpm... cu o remapare as fi curios cum s-ar duce, o mai creste in turatie? O dam in offtopic, scuze...
Comment
Comment