liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by fanrenault View Post
    Priviti aici: http://www.youtube.com/watch?v=q7Z6Y...eature=related

    CUtia asta ar merge pe logan 1.2 si 1.4
    faci scurt la mana cate trepte schimbi
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • acum cateva minute am facut un i30 nou (sigur era in rodaj avand numere rosii si masina fiind noua) si erau si 4 oameni in masina. distanta a fost mare... de 2 masini dupa care a renuntat si m-am departat foarte mult. distanta de 2 masini a fost luata in mai putin de 400m.

      Comment


      • ce relevanta or avea "cursele" astea cu masini cu 4 oameni in ele nu stiu .
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • Depinde...sunt curios, 4 oameni intr-un dci de 70 sa zicem sau de 85 vs. 1.4 cu 4 oameni in el), ambele masini full option)), cum ar fi? Parca vad cum dci-ul castiga relaxat.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • dci-ul castiga cu avantajul cuplului....dar si 1.4 e "racer")

            Comment


            • Originally posted by bossake View Post
              ce relevanta or avea "cursele" astea cu masini cu 4 oameni in ele nu stiu .
              sa nu uitam de cele cu 4 oameni in urcare de deal, sau top speedurile de 180+ cu 4 oameni in masina ,pedala mai aveam dar s-a terminat drumul (ala drept de 10 km )
              Last edited by Cristi_Xp; 1 November 2010, 08:30.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Originally posted by aleXpeed View Post
                Depinde...sunt curios, 4 oameni intr-un dci de 70 sa zicem sau de 85 vs. 1.4 cu 4 oameni in el), ambele masini full option)), cum ar fi? Parca vad cum dci-ul castiga relaxat.
                Daca mai pui la mpi ceva greutate suplimentara (fata de ce ar fi ''normal'' la o liniuta) , s-a terminat totul.
                Am vazut asta la urcare, eu cu ~160 kile suplimentare, trastorasu( 70 cp) cu vreo 100 kg suplimentare, m-a luat fara discutii.
                Deci tractorasele sunt bune la carat bagaje, tras remorci, arat si discuit pamantu...

                Comment


                • Nu uita de alte 2 lucruri importante:
                  1. consum mic
                  2. te "minte" frumos in ceea ce privesc aptitudinile sportive.

                  Comment


                  • Pai da...minte pe multa lume cuplul ala, dar usor de demontat la o liniuta.
                    Lucru care unii dizalari nu-l inteleg ca ''ce ai facut la motor???''. Pai ce sa fac, nimic, are 75 cp si e mai usor, dar se pare ca nu e de ajuns explicatia.
                    La dci 85 cp se vede la timpi cum puterea in plus compenseaza greutatea mai mare.

                    Comment


                    • Oricum dci-urile sunt foarte placut de condus, mie unul imi place la dci-ul de 85 de exemplu, cu 4 oameni in masina, bagaje pana la refuz, o masa mare pe plafon, ca tot trage, nu sunt diferente mari fata de masina goala si n-aveam emotii deloc in depasiri sau sa ajung la un 140 repejor. Ce m-a mai surprins, viteza maxima, ca-mi spunea tata si cu incarcatura aia sa vedem cat luam, aceeasi viteza, ca suntem 3 oameni in ea fara bagaje sau incarcata ca si in cazul de mai sus, tot 180 fix, ajunge frumos de tot si se opreste, foarte ok, asta-mi place cel mai mult la dci, cu 1.4-ul meu trag de el pana la 170, mai am si modificari la ea iar astalalta stock ia 180 repejor si gata, acolo sta, n-are stres).
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Pai bre, astea sunt avantajele dieselului. Pt curse si liniute, benzina. Dieselul este puturos.

                        Comment


                        • Asta clar, tot ce-mi place la diesel e ca o incarci si trage la fel)).
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • o poza fara sa trag max de ea)
                            Attached Files
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • Ce ziceam...eu n-am stat sa trag de ea, peste 180 e ff greu, nu mai are cuplu si putere maxima dci-u de 85 la 4000 rpm... cu o remapare as fi curios cum s-ar duce, o mai creste in turatie? O dam in offtopic, scuze...
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • @FLR: si mai aveai pedala nu? Dar s-a terminat tarlaua...Daca mai "trageai de ea", probabil ajungeai la 220.
                                Las-o ca macane, mai avem si noi dieseluri si stim cu ce se mananca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google