exact ce ziceam mai sus
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Originally posted by Cezar View PostPai bre, astea sunt avantajele dieselului. Pt curse si liniute, benzina. Dieselul este puturos.
Daca erau asa puturoase numai bagau aia TDI-uri in WTCC.
Practic daca pui un benzinar si un diesel cu aceeasi CP si aceeasi greutate sunt perfect egali,atat 0-100km/h cat si pe reprize,top speed.
Comment
-
TDI-urile au fost introduse din cu totul alte considerente.
Tot lesinate sunt dieseluri, oricat ai crede tu altceva.
Eu am un HDI de 110 ponei, ce face suta in 11.2 sec, echivalentul unui Logan de 90cai. Motorizarea pe benzina, tot de 110 cai, atinge suta-n 10.6 sec. Deci, care-i mai rapid?
PS: am uitat sa adaugat ca un motor diesel nu se simte neam sportiv. Ca o pleasca este: trage si el saracul de la 2000 la 4000, dupa care se imbolnaveste de deces. Ce sa mai, super sportiv.Last edited by Cezar; 1 November 2010, 15:43.
Comment
-
Originally posted by SUPERCAR View PostPractic daca pui un benzinar si un diesel cu aceeasi CP si aceeasi greutate sunt perfect egali,atat 0-100km/h cat si pe reprize,top speed.
Comment
-
Vorbim de liniute, aici benzina e la ea acasa.
In trafic se schimba mult lucrurile.
Una e sa mergi sportiv mai tot timpul ca sa scoti ceva din aia 75-90 cp aspirati si cuplul ala mic si alta e sa demarezi la orice apasare pe acceleratie.
D-asta ca sa te tii de dizal pe depasiri si acceleratii scurte tre sa fii in ture, te-a prins la 3000 rpm, sa-ti bagi picioarele in el de aspirat, la tractor daca l-ai prins la 2000 sau 2500 rpm, tot pleaca/demareaza bine.
Asta e dizalu turbo, te-a prins in ''offside'' s-a dus/ti-a tras-o, de unde si senzatia la multi ca rup oricand un aspirat de putere similara ))
Eu cu dci 85 cp m-am convins ce poate la liniute si fata de un 1.4 mpi remapat, adica nu poate.Last edited by Octavian; 1 November 2010, 21:33.
Comment
-
Doua lucruri sunt faine la diesel turbo. Ca demareaza de la 2000 fara stres si asta il face foarte placut de condus si nu trebuie sa mesteci tot timpul in 75w80. Al doilea lucru e ca are consum mic chiar daca te mai dai la el.
Ce zici tu am observat si eu cand ne mai incordam si noi prin oras eu vs un dCi 85cp daca ma prindea in ture mici ma ardea.
Dar cum am zis mai sus o comparatie corecta ar fi benzina turbo vs diesel turbo si benzinar aspirat vs diesel simplu. Iar aici zic eu povestea se schimba dieselu nu ar avea nici o sansa din nici o pozitie.
Comment
-
deci un dci de 85 nu face 1,4?(dci remapat sau nu)
Comment
-
Originally posted by Renault View PostDar cum am zis mai sus o comparatie corecta ar fi benzina turbo vs diesel turbo si benzinar aspirat vs diesel simplu. Iar aici zic eu povestea se schimba dieselu nu ar avea nici o sansa din nici o pozitie.
Hai sa-ti mai dau alt exemplu.Eu am dizal de 85cp , si te asigur ca nu am nici o sansa cu distrigazu' pt ca are o gramada de chestii pe masina aia care il ajuta sa castige.In schimb am facut o liniutza tot cu un 1.4 cu gaz si de fiecare data si-a furat-o cu 1masina2(odata pe gaz - de 2ori pe bezina) de specificat ca atat eu cat si oponentu aveam subwofere,aer + ca a lui e resoftata(are 83cp)Si bineinteles aici intervine iar celebra discutie cu "soferu conteaza"Fara Semnatura.
Comment
-
Comment