If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza
@Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza
@Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza
Ma amuza ca de la "ana are mere" se ajunge la dizal vs benzina.
@octavian nu e remapat.e stock.
Last edited by Carmelo; 1 November 2010, 23:04.
Reason: Automerged Doublepost
@Carmeloa Era o parere de-a mea comparatia intre motoare benzina vs diesel amandoua turbo sau simple. Atata tot.
Sunt fan benzinar stiu ca la liniute,traseu etc benzinarele castiga stiu si acel episod din top gear . Multumit?
Cosmine, 1.4 remapat full vs. dci de 85 full, asa da), tu n-ai aer si nici gaz, nu se pune, il faci prea usor. Am eu obsesia dotarilor desi pentru multi cica "nu conteaza acest aspect"...
eu i-am spus daca vrea sa faca si alta incercare cu 1.4. nu toate masinile merg la capacitate maxima. un exemplu e masina lui razvanamza care avea remapare (si sa bagam si rautacisme: avea si filtru sport, FILCOR) si dotari la fel si lua vreo 2 ... 3 masini de la mine.
din cauza flicorului , nu racea aerul destul de bine )
nu se recomanda a fi folosit in acelasi timp cu remaparea , e prea mare castigul de putere si dauneaza motorului .Deci ori flicor or chiptuning , nu se poate amandoua
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
................ Am eu obsesia dotarilor desi pentru multi cica "nu conteaza acest aspect"...
La puterile astea mici si 15 kg in plus sau minus conteaza mult, se poate face diferenta intre locul I si II.
Cu un prieten tot 1.4 , acelasi soft ca la mine, de cate ori am facut test de reprize (ca e mai apropiat de adevar) de fiecare data l-am luat, ca era 1 metru, ca era 10 metri. Era echipat full.
Si masina talpita, nu condusa ca pensionarii.
Last edited by Octavian; 2 November 2010, 10:41.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Vorbesti serios sau faci glume? ))
Daca am remapare si pun si un filtru sport cu tzava, e nasol pentru motor?
La puterile astea mici si 15 kg in plus sau minus conteaza mult, se poate face diferenta intre locul I si II.
.
Exact, pana si roata de rezerva daca o dai jos simti diferenta aia de 16kg in minus, numai zic ca cea mai mare diferenta se simte dupa ce vii de la rezervor full la un minim 10L in el.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment