liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza

    Comment


    • Daca ai tractorsu remapat n-are rost.
      Daca nu, e stransa tare, mai mult de sofer tine, de kg lui, de cat de repede schimba, de cum pleaca, etc.

      PS: Renault, n-ar fi deloc corect, pt ca unu' are 65-70 cp la 2000 cmc si altu are dublu.
      Ce e corect aici? )))

      Interesant e sa vezi un 1.6-1.8 turbo cum se bate cu un 2.0-2.2 turbo dizal.
      Last edited by Octavian; 1 November 2010, 22:44.

      Comment


      • Originally posted by Renault View Post
        @Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza
        Ma amuza ca de la "ana are mere" se ajunge la dizal vs benzina. iata alt exemplu la case mai mari http://www.youtube.com/watch?v=fU4f_...eature=related
        @octavian nu e remapat.e stock.

        Originally posted by Renault View Post
        @Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza
        Ma amuza ca de la "ana are mere" se ajunge la dizal vs benzina.
        @octavian nu e remapat.e stock.
        Last edited by Carmelo; 1 November 2010, 23:04. Reason: Automerged Doublepost
        Fara Semnatura.

        Comment


        • Mie mi-e frica de dci-ul de 85 remapat)).
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Ti-e frica da' esti curios tare cum stai fata de el nu..? ))))
            Daca e remapare buna, se bate cu 1.6 mpi fara probleme.

            Comment


            • @Carmeloa Era o parere de-a mea comparatia intre motoare benzina vs diesel amandoua turbo sau simple. Atata tot.
              Sunt fan benzinar stiu ca la liniute,traseu etc benzinarele castiga stiu si acel episod din top gear . Multumit?

              Comment


              • carmeloa putem vorbi sa ne intalnim intr-o zi la kiss sa discutam despre 1.4 remapat si 1.5 85 cai stock sa ai si o alta perspectiva.

                Revin la ce spusesem mai sus de i30. daca a vrut sa se dea cu mine ce sa ii fac? trebuia sa ii spun ca nu ma dau ca sunt 4 in masina ?

                Comment


                • Cosmine, 1.4 remapat full vs. dci de 85 full, asa da), tu n-ai aer si nici gaz, nu se pune, il faci prea usor. Am eu obsesia dotarilor desi pentru multi cica "nu conteaza acest aspect"...
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • eu i-am spus daca vrea sa faca si alta incercare cu 1.4. nu toate masinile merg la capacitate maxima. un exemplu e masina lui razvanamza care avea remapare (si sa bagam si rautacisme: avea si filtru sport, FILCOR) si dotari la fel si lua vreo 2 ... 3 masini de la mine.

                    Comment


                    • din cauza flicorului , nu racea aerul destul de bine )
                      nu se recomanda a fi folosit in acelasi timp cu remaparea , e prea mare castigul de putere si dauneaza motorului .Deci ori flicor or chiptuning , nu se poate amandoua
                      Last edited by Cristi_Xp; 2 November 2010, 01:20.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Vorbesti serios sau faci glume? ))
                        Daca am remapare si pun si un filtru sport cu tzava, e nasol pentru motor?

                        Originally posted by aleXpeed View Post
                        ................ Am eu obsesia dotarilor desi pentru multi cica "nu conteaza acest aspect"...
                        La puterile astea mici si 15 kg in plus sau minus conteaza mult, se poate face diferenta intre locul I si II.
                        Cu un prieten tot 1.4 , acelasi soft ca la mine, de cate ori am facut test de reprize (ca e mai apropiat de adevar) de fiecare data l-am luat, ca era 1 metru, ca era 10 metri. Era echipat full.
                        Si masina talpita, nu condusa ca pensionarii.
                        Last edited by Octavian; 2 November 2010, 10:41. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • doar daca ai flicor )
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___32 View Post
                            Vorbesti serios sau faci glume? ))
                            Daca am remapare si pun si un filtru sport cu tzava, e nasol pentru motor?


                            La puterile astea mici si 15 kg in plus sau minus conteaza mult, se poate face diferenta intre locul I si II.
                            .
                            Exact, pana si roata de rezerva daca o dai jos simti diferenta aia de 16kg in minus, numai zic ca cea mai mare diferenta se simte dupa ce vii de la rezervor full la un minim 10L in el.

                            Comment


                            • Deci nu are treaba "filtru sport cu tzava"+remapare?...ca il dau dracu jos si pun stocku'.

                              Comment


                              • N-are mai nimic, n-auzi la XP, numa' daca ai filcor e problema .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google