@Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Daca ai tractorsu remapat n-are rost.
Daca nu, e stransa tare, mai mult de sofer tine, de kg lui, de cat de repede schimba, de cum pleaca, etc.
PS: Renault, n-ar fi deloc corect, pt ca unu' are 65-70 cp la 2000 cmc si altu are dublu.
Ce e corect aici? )))
Interesant e sa vezi un 1.6-1.8 turbo cum se bate cu un 2.0-2.2 turbo dizal.Last edited by Octavian; 1 November 2010, 22:44.
Comment
-
Originally posted by Renault View Post@Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza
@octavian nu e remapat.e stock.
Originally posted by Renault View Post@Carmeloa Nu am zis ca dieselu face benzinaru la liniute. Am spus doar ca o comparatie (nu la liniute) intre doua motoare(in general nu cele de logan ca oricum nu are benzinar turbo) (benzina si diesel) este corecta daca amandoua au turbo sau nu. Deci nu stiu ce te amuza
@octavian nu e remapat.e stock.Fara Semnatura.
Comment
-
Mie mi-e frica de dci-ul de 85 remapat)).
Comment
-
carmeloa putem vorbi sa ne intalnim intr-o zi la kiss sa discutam despre 1.4 remapat si 1.5 85 cai stock sa ai si o alta perspectiva.
Revin la ce spusesem mai sus de i30. daca a vrut sa se dea cu mine ce sa ii fac? trebuia sa ii spun ca nu ma dau ca sunt 4 in masina ?
Comment
-
Cosmine, 1.4 remapat full vs. dci de 85 full, asa da), tu n-ai aer si nici gaz, nu se pune, il faci prea usor. Am eu obsesia dotarilor desi pentru multi cica "nu conteaza acest aspect"...
Comment
-
eu i-am spus daca vrea sa faca si alta incercare cu 1.4. nu toate masinile merg la capacitate maxima. un exemplu e masina lui razvanamza care avea remapare (si sa bagam si rautacisme: avea si filtru sport, FILCOR) si dotari la fel si lua vreo 2 ... 3 masini de la mine.
Comment
-
din cauza flicorului , nu racea aerul destul de bine )
nu se recomanda a fi folosit in acelasi timp cu remaparea , e prea mare castigul de putere si dauneaza motorului .Deci ori flicor or chiptuning , nu se poate amandouaLast edited by Cristi_Xp; 2 November 2010, 01:20.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Vorbesti serios sau faci glume? ))
Daca am remapare si pun si un filtru sport cu tzava, e nasol pentru motor?
Originally posted by aleXpeed View Post................ Am eu obsesia dotarilor desi pentru multi cica "nu conteaza acest aspect"...
Cu un prieten tot 1.4 , acelasi soft ca la mine, de cate ori am facut test de reprize (ca e mai apropiat de adevar) de fiecare data l-am luat, ca era 1 metru, ca era 10 metri. Era echipat full.
Si masina talpita, nu condusa ca pensionarii.
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostVorbesti serios sau faci glume? ))
Daca am remapare si pun si un filtru sport cu tzava, e nasol pentru motor?
La puterile astea mici si 15 kg in plus sau minus conteaza mult, se poate face diferenta intre locul I si II.
.
Comment
Comment