liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cristi_LCD View Post
    Mai ales rotile mai mici.

    Eu nu inteleg de ce Solenzele si-o fura mai mereu de la Supernove ca-s cam la fel. Vorbim de masini stoc normal. Sau am visat eu?
    Cred ca SN e mai usoara si decat Solniza si are cutia de Clio (rapoarte mai scurte).

    Comment


    • Deci eu cu Loganul meu 1.2, as face SN sau Solenza, caci am rapoartele mai scurte ?
      Nu sa facut 1.2 vs 1.4MPI ? Nu stie nimeni ?

      Comment


      • Originally posted by Octavian___32 View Post
        Cred ca SN e mai usoara si decat Solniza si are cutia de Clio (rapoarte mai scurte).
        cu 3 posturi mai sus ti-am scris ca au aceleasi rapoarte.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Originally posted by CSH View Post
          Deci eu cu Loganul meu 1.2, as face SN sau Solenza, caci am rapoartele mai scurte ?
          Nu sa facut 1.2 vs 1.4MPI ? Nu stie nimeni ?
          Nu am facut cu logan 1.2, dar am facut cu alte masini cu aceasta motorizare(Aveo, Corsa) si nu m-a dovedit niciuna. Nu faci cu 1.2 16v 1.4mpi-ul, vezi timpii 0-100km/h ale ambelor motorizari.

          Comment


          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
            cu 3 posturi mai sus ti-am scris ca au aceleasi rapoarte.
            atunci care e explicatia ca pe mine ma face clion 1,4? din cauza rotilor? ca-s pe 13 " ? al meu e stok, abia are 59 000 km si clio are peste 340.000 km

            si nu-s chiar afon la liniute
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • Pentru ca Symbol 1.4 75 cp face 0-100 in 12.5 secunde. http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=146102 .
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • da alex si 0,5 face diferentza ? am cam furat un pic startul dar si-a revenit imediat ( si el avea o problema la o roata, era infranata cateodata, nu stiu daca a rezolvat-o ) . sau asa mult conteaza ~ 60 kg in dreapta ?
                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                Comment


                • 0.5 da, face diferenta.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • referitor la cutiile de lgn/slz/dsn...au aceleasi rapoarte de treapta. raportul de grup insa e altul. ceva gen raport de treapta de benzinar si grup de dizal la cutiile de pe sn/slz. altfel, la ce difertenta e intre o roata de 13 si una de 15, n-ar avea ambele masini 110 la 3000rpm. slz ar trebui sa mearga numai in 6000rpm ca sa prinda 160...ceva nu-i ok in datele problemei.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Tudor , te face pentru ca Clio are sub o tona , in jur de 900kg.
                      tata are clio , maine aflu exact cate kg are , dar sigur are sub o tona.
                      si nu are roti pe 13 , ci pe 14 , cu anvelope 175.65.14.
                      pentru cine vrea , pun la bataie clio symbol 1.4 75 cai , sa facem o demonstratie , accept si 1.6 stock/resoftat

                      Comment


                      • unde are frate clio sau symbolu 900 kg ?)
                        a mea e jumate din symbol si are 1100 kg in talon )
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Renault Clio Symbol 1.4 8V 75 CP Expression

                          Motor tip / cilindri
                          L4

                          Combustibil
                          Benzina
                          Cilindree cc
                          1390

                          Cutie viteze tip / trepte
                          M5
                          Putere maxima CP (rpm)
                          75 (5500)

                          Cuplu maxim Nm (rpm)
                          114 (4250)
                          Viteza maxima km/h
                          170

                          Acceleratie 0-100 km/h s
                          12.5
                          Tractiune
                          Fata

                          Lungime mm
                          4191
                          Latime mm
                          1639

                          Inaltime mm
                          1440
                          Greutate kg
                          940

                          Comment


                          • woooooooow )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Macar are cutie de "M5", deci va rog)). Intelegeti ironia, d-aia trage mai bine Clio).
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • hahaha cristi , haha )
                                a ta e rapida domne , nu se pune
                                m`am uitat acuma , are 980 a lu` tata , dar e full.
                                Last edited by CataFOF; 1 December 2010, 01:32.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google