Pai mai omule...tu compari un interval de 2500 rpm cu unul de 1500 rpm?
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
eu as miza pe intervalul 4000-5500 mai degraba decat pe 2500-4000...chit ca frecarea cu aerul e mai mare la 4000-5500 din cauza vitezei mai mari la care se face masuratoarea.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Cum eram eu cu 1.6, de la 40 in a 2-a plecam in paralel (~3000 rpm.) iar pana la 5000 luase avans mic, apoi nu se mai departa deloc in ture mari sau pe a 3-a, nici eu nu-l ajungeam, nici el nu se departa). Practic, poate sunt la putere de 1.6, dar cuplu mai jos il am mai mic decat al unui 1.6, cam asa ar fi.
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostPoftim...? ))
Mai calculeaza.
Ce am spus in postul anterior o sa fac cu probe, poate asa o sa intelegeti ca virgula cuplul va da acceleratia, ca ''trage'' asta simtiti, cuplul, nu puterea.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Ce spui tu nu se poate, si m-am facut ca nu vad dar o tii pe a ta.
Cum sa faci liniuta din mers pe aceeasi treapta, unu la 2500 rpm si altu la 4500?
Pe aceeasi tr de vieza ti-am spus ce test se poate face.
Originally posted by Seba View Posteu as miza pe intervalul 4000-5500 mai degraba decat pe 2500-4000...chit ca frecarea cu aerul e mai mare la 4000-5500 din cauza vitezei mai mari la care se face masuratoarea.
Daca ma lasati pe tr IV sa fac, am castigat din start.
Originally posted by Cezar View Post.............................
Si eu as miza pe 4000-5500.
Din pacate zapada e inumana afara, ramane pe alta data, dar promit fata de toata lumea ca voi face testul.
Comment
-
Ai dreptate, exprimarea nu a fost cea mai buna. Ideea e care crezi ca trage mai bine din cele 2 ? Eu as pune toti banii pe 1.4 din 4500 RPM fiindca dezvolta mai multi CP ca un 1.6 la 2500 RPM chiar daca are mai putin cuplu.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
shakare, tu ori nu pricepi, ori nu vrei sa pricepi. cum mama dracului sa meraga doua masini in tr4 cu 40km/h, unul cu 2500rpm si unul cu 4500rpm?
tavi, eu mizez pe intervalul superior de test pt ca, acolo elasticitatea si rezerva de putere au valori mai mari. oricum, intervalele ar trebui ales astfel incat 3000rpm sa fie ori in ambele, ori in niciunul, adica turatia de cuplu maxim sa nu influenteze semnificativ rezultatul. deci 1500-3000rpm si 3000-4500rpm ar fi mai ok, banuiesc.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
O sa facem comparatii pe o sg motorizare, cu testul care l-am spus.
De ce naiba la reprize dizalul sta mai bine ca benzinarul??? Si n-are cp mai multi...
Degeaba am la 4000 rpm 60 cp si 120 Nm cand un dizal la 2000 rpm are 50 cp si 180 Nm, te manca pe paine la momentul acceleratiei.
Cuplul conteaza la acceleratie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postshakare, tu ori nu pricepi, ori nu vrei sa pricepi. cum mama dracului sa meraga doua masini in tr4 cu 40km/h, unul cu 2500rpm si unul cu 4500rpm?
tavi, eu mizez pe intervalul superior de test pt ca, acolo elasticitatea si rezerva de putere au valori mai mari. oricum, intervalele ar trebui ales astfel incat 3000rpm sa fie ori in ambele, ori in niciunul, adica turatia de cuplu maxim sa nu influenteze semnificativ rezultatul. deci 1500-3000rpm si 3000-4500rpm ar fi mai ok, banuiesc.Last edited by Shakar; 22 January 2011, 15:10.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
"mizeriile" alea au vreo 600Nm, vreo 900cp si vreo 17000rpm...acu am inteles ideea aia cu testarea pe 2 intervale, e limpede. uite, eu de curiozitate o sa incerc testul. poate pana luni se mai duce zapada si gasesc vreo bucata de drum liber in afara orasului.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
doamnee am lipsit o saptamana si tot aici va gasesc vorbind despre aceleasi lucruri.
@ seba mersi pentru CD . am inceput sa il studiez chiar din seara in care mi l ai dat. foarte foarte bune informatiile alea pentru mine.
data viitoare adica peste o luna si ceva vin iar la TM . dau o bere !
@ seba pe detenta forta pistonului nu face unghi de 90 grade cu manetonul ? http://www.animatedengines.com/otto.shtmlLast edited by alessandro; 22 January 2011, 16:01.
Comment
-
Originally posted by Seba View Post...............................
tavi, eu mizez pe intervalul superior de test pt ca, acolo elasticitatea si rezerva de putere au valori mai mari. .....................
Tr II 2500-4000 rpm: 2,6 sec. 4000-5500 rpm: 2,9 sec
Tr III 2500-4000 rpm: 6,0 sec. 4000-5500 rpm: 6,9sec.
Ia zi-mi acum ce face ''cacatul ala de cuplu''??? De ce e mai scurt timpul pe intervalul 2500-4000 rpm?
Originally posted by Cezar View PostAsa e bre, nota 3 la matematica pt mine
Si eu as miza pe 4000-5500.
Tr II 2500-4000 rpm: 2,6 sec. 4000-5500 rpm: 2,9 sec
Tr III 2500-4000 rpm: 6,0 sec. 4000-5500 rpm: 6,9sec.
Ma duc sa ma imbat, ca altceva n-am de facut acum.
Ia mai ziceti, ce explicatii mai dati acum????
Eu tot o tin cu cuplul si am dovedit, degeaba am cp daca nu am cupluuuu!!... voi acum ce mai spuneti??
Ma duc sa iau bere ca sunt foarte nervos/suparat. ))
Comment
Comment