liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si atunci dci-urile care au cuplu mult peste benzinare din ce cauza nu le poate face pe 400m. sa spunem exemplul dci de 85 si 1.4 sau cel de 70 cu 1.4. nu mai inteleg nimic ) daca intelege cineva sa imi explice si mie ) o sa ajungem sa nu mai spunem ca avem 75 de cai ci ca acem 114 Nm)

    Comment


    • Pentru ca il au pe un interval mic de turatii.
      Si al doilea factor este greutatea.
      Astea doua combinate fac ca dizalu sa nu fie bun pentriu liniute.

      Comment


      • uite cele 2 grafice gasite pe net... dieselul are un cuplu mai mare pe toata plaja de turatie. si despre greutate nu stiu ce sa spun daca diferenta asta o putem pune doar pe baga greutatii.
        Attached Files

        Comment


        • Pe care toata plaja de turatii..? De la 1800 pana pe la 3500... adica pe un interval de ~1700-2000 rpm. Nu vezi ca de la 3000 pica-n buda cuplul la dizal.

          Comment


          • pica in buda dar tot peste cel al lui 1.4 e. eu facem comparatie. diesel are peste tot cuplu mai mare.

            Comment


            • Originally posted by alessandro View Post
              si eu ii dau dreptate lui octavian. la mine 16v trage mai bine din 3000 in 4000 decat din 4000 in 5000
              Dar vezi tu ca multi contrazic legile fizicii, ca asa stiu ei, asa li se pare.
              Pentru mine teoretic am stiut ca pe 2500-4000 rpm are timp de acceleratie mai bun (pentru ca e cuplul mai bun/mai mare) decat pe 4000-5500, dar am facut si proba, asa ca sa ma conving si practic.
              Multi meseriasi si teoreticieni pe aici, toti stiu din carti ce si cum se intampla, dar uite cum practica de omoara

              Deci cum vi-am spus stimabili specialisti in ale motoarelor si cailor putere, cuplul va da acceleratia.

              PS: Si clipurile desigur ca nu le pun pe net (in privat eventual la cunoscuti), omorati-va si voi masinile ca sa nu mai traiti cum impresii gresite pe care va bazati pana in panzele albe.
              Last edited by Octavian; 22 January 2011, 19:36.

              Comment


              • tr 2 1000 rpm si blana. de la 1000 la 6000 rpm daca facem un grafic cu valorile acceleratiei va rezulta un grafic 90 % identic cu graficul de cuplu

                @ 08melc dci ul are cuplu mai mare dar gandeste te ca are si alt raport de demultiplicare. trepte mult mai lungi care dezavantajeaza cuplul

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  tr 2 1000 rpm si blana. de la 1000 la 6000 rpm daca facem un grafic cu valorile acceleratiei va rezulta un grafic 90 % identic cu graficul de cuplu
                  ..........................
                  Absolut adevarat, si asta incercam defapt sa arat. Ai spus-o foarte simplu si clar.
                  Degeaba am la 4500 rpm mai multi cp daca am cuplu mai mic ca la 3000 rpm, masina va accelera mai slab!

                  Numai ca la unii specialisti da cu virgula treaba asta )

                  Comment


                  • ca sa demonstram asta ne trebuie doar un Gtech mai destept care stie sa listeze si la imprimanta. iti scoate direct graficul acceleratiei

                    Comment


                    • Bre Octaviane nu vrei sa postezi filmuletul ala? Ca sa vedem si noi secundele acelea.

                      Comment


                      • Ca altfel nu credeti... )
                        Le postez pe 3 beri.
                        Pana atunci, trebuie sa ma credeti, sau macar sa ganditi mai mult la cuplu/acceleratie.

                        PS: le pun maine.

                        Comment


                        • Conform acestei teorii, schimbarea intr-o viteza inferioara(si aici ma refer strict la 1.4 mpi) ar duce la un timp de depasire mai slab, raportat la acceleratia mai slaba in plaja respectiva de turatie?

                          Comment


                          • 1. @alessandro: pistonul nu actioneaza niciodata la 90de grade manetonul, ca sa fie acolo forta maxima,. dupa cum iti ziceam zilele trecute, din voltul bielei la boltul manetonului mereu se schimba unghiul.
                            2. @tavi: multumim de masuratori. uitandu-ma pe graficul ala de mai devreme, iti cam verifica valorile. credeam ca e mai mult cuplu la 5500, na bine, dau eu una din berile alea. o sa incerc si eu la 16volti, unde ar trebui sa fie cum am zis eu, deoarece am cuplul maxim pe la 3800, mai aproape de 4000 decat de 2000rpm
                            @andreyi: nu, deoarece in tr3 ai demultiplicare mai buna decta in tr4, chiar daca prin asta pierzi 5Nm la motor, castigi la roata datorita cutiei de viteze. La dizale in schimb, da, uneori ajuta sa schimbi in treapta superioara, mai ales la alea de putere mica si cuplu mult la 1800rpm.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • gata am inteles cum e cu pistonu biela si manetonu. m am gandit mai mult si imi dau seama. sunt o infinitate de unghiuri prin care forta pistonului actioneaza asupra manetonului.

                              Comment


                              • sigur la un moment dat face 90 d egrade, dar dureaza asa de putin, ca nu conteaza. si foarte probabil cand presiunea e maxima in cilindru, nu e unghiul de 90...si uite-asa avem niste sinusuri inmultite si ne iasa un val deformat pe a carui valoare medie ne certam ca prostii
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google