liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    ...........................
    2. @tavi: multumim de masuratori. uitandu-ma pe graficul ala de mai devreme, iti cam verifica valorile. credeam ca e mai mult cuplu la 5500, na bine, dau eu una din berile alea. o sa incerc si eu la 16volti, unde ar trebui sa fie cum am zis eu, deoarece am cuplul maxim pe la 3800, mai aproape de 4000 decat de 2000rpm
    .............................
    Deci esti de acord ca cuplul da acceleratia

    Iti multumesc ca ai raspuns gandit (ca de obicei). O bere am de la tine, mai trebe sa primesc una de la Cezar si una de la Shakar (si asa se fac 3, ref la Cezar ).

    Daca vrei sa faci testul, eu ti-as propune alte valori la turatii pt 1.6 16V, si anume: 3000-4500 rpm si 4500-6000 rpm, dat fiind faptul ca maximul de cuplu il ai la 3750 rpm. Cred ca asa ar fi corect (fiind ~750 rpm dif de turatie la cuplu maxim intre mpi 1.4,1.6 si mpi 1.6 16V).

    Comment


    • octaviane pentru 16v iti zic de acuma si bag mana in foc ca 3000 - 4500 este mult mai rapid decat 4500 - 6000. dupa 5000 incepe sa se gatuie.
      3000 - 4500 trage asa bine cat nici nu apuci sa clipesti

      Comment


      • Mai jos linkul 2500-4000 rpmsi 4000-5500 rpm.
        Tr III secundele 7,5-13,4 (2500-4000) si secundele 21,6-28,5 (4000-5500).
        Una secunda diferenta.
        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


        PS: am incercat sa-l pun direct pe forum, dar nu m-a lasat.

        Comment


        • mai tavi, parca iti zisesem ieri ca ar trebui facut testul cu valoarea de cuplu maxim ori in ambele intervale, ori in afara ambelor. acu daca ma uit pe graficele alea de motor, la 5500 ai semnificativ mai putin cuplu decat la 2500, iar rezistenta aerului e de 4 ori mai mare la 80km/h decat la 40km/h, deci jumatatea aia de secunda e de asteptat sa fie acolo.
          si da, cuplul da acceleratia, nu am contestat ideea in sine, doar ca ai luat-o prea "la fix", 20Nm is mai multi decat 160, deci vei accelera mai bine. fals apoi tot tu ai demonstrat ca mai conteaza si cum e "imprastiat" pe plaja de turatie, deci conteaza si puterea. practic, ne-ai demonstrat tutror ca avem dreptate fiecare cu bucata lui, ca un cuplu de 120-130 pe 1500rpm face treaba mai buna decat un cuplu de 120-115 pe alti 1500rpm.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Exact, am demostrat ca un cuplu mai mare face treaba mai buna decat un cuplul ceva mai mic, dar cu mai multi cp.

            Degeaba sunt 55 cp sa zicem si cuplu mai mic, accelereaza mai bine cand e cuplu mai mare si numai sa zicem 40 cp...
            Last edited by Octavian; 23 January 2011, 19:41.

            Comment


            • gresit. diferenta de cai de la 2500-4000 e mai mare decat diferenta de cai de la 4500-6000 iar diferenta de cuplu intre 3000 si 6000 e semnificativa. eu de ce crezi ca vreau sa fac testul pe intervale unde am acelasi cuplu? pt ca nu vrei sa tii cont de imprastierea cuplului pe plaja de ture. si de rapoartele de transmisie, etc. de ce n-ai facut testul pe doua intervale unde cuplul are valori apropiate? gen 1500-2500 si 4500-5500? atunci cred ca rezultatele erau mult mai stranse. eu asta o sa incerc, nu sa demonstrez ca pe intervalul unde am 150Nm (3000-4000) accelerez mai tare decat pe 5500-6500, unde am cadere de cuplu de la 110 la 100Nm. ce sens are? ce relevanta are rezultatul?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Daca faci testul pe intervale unde ai acelasi cuplu, vei avea acelasi timp de acceleratie, poate chiar mai prost pe turatii mari din cauza frecarii cu aeru.

                Pe 4000-5500 am mai multi cp decat pe 2500-4000 rpm, pe 4000-5500 accelereaza mai slab pt ca nu mai am cuplul de la 2500-4000.
                La 4000 am vreo 57-59 cp si la 4500 am 64-65 cp, dar ii am degeaba.
                Last edited by Octavian; 23 January 2011, 20:11.

                Comment


                • Eu berea o dau cand ma conving ca asa e (testul tau dupa cum a spus seba are cateva "bug-uri") . Pana una alta sunt atatea exemple cu masini cu acelasi cuplu dar puteri diferite si castiga aia mai puternica, masini cu aceeasi putere dar cuplu diferit si au performante similare si asa mai departe. Ah, si o intrebare

                  La o liniuta, schimbi aproape de limitare (mai lasi cateva sute de rpm) apoi pici intr-o zona unde cuplu este in usoara scadere, nu e maxim, si continua sa scada. De ce nu schimbi la 4500 RPM sau cam asa ceva sa pici in 3000 unde ai cuplu maxim ? Teoretic ai accelera mai bine dar practic ai lua bataie crunt. De ce ?
                  Last edited by Shakar; 23 January 2011, 20:20.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • simplu: pt ca schimband treapta in sus, reductia din cutia de viteze e mai mare decat pierderea de cuplu din cresterea turatiei. in tr3 ai 4:1 raport, in tr4 ai 3:1. cuplul tau variaza intre 150 si 120Nm. acu ce e mai bine, sa mergi 150*3=450 sau 120*4=480? rezulta indubitabil ca e mai bine sa pastrezi treapta si sa schimbi mai tarziu. mie asa mi se pare
                    @tavi: eu vorbeam de diferenta de cai, nu de valoarea absoluta la un moment dat. uita-te pe graficul ala de mai devreme, de la 2000 la 3500 ai o crestere de putere de 37-22=15KW, iar de la 4000 la 5500 ai crestere de 55-46=9KW. adica o lipsa crestere de putere de putere pe intervalul ala de 60%...anyway, lumea nu vrea sa inteleaga ca cuplul si puterea merg mana in mana, nu pot exista separat. dupa cum vezi, unde nema cuplu, nema poterinta, asa ca acceleratia ti-o da invariatia cuplului pe plaja de turatie, sau variatia in sus a puterii pe aceeasi plaja de turatie. mie mi se pare de bun simt si logic ca ambele afirmatii sunt corecte si ca vanam fluturi cu damigeana, pe motiv ca are volum mare si avem sanse sa prindem multi
                    Last edited by Seba; 24 January 2011, 00:45.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Distrigaz 1.4 vs. Renault 18 GTX din mers a 2-a de la 60 pana la 120 km/h 1-0


                      Ma bagasem in fata lui dupa ce avansasem si ma tot departam incet si sigur, cine stie cati cai mai avea caci la semafor ma intreba omu' daca chiar este 1.4 caci a lui avea 2.0).

                      Dupa aceasta "plimbarica" omu' mi-a spus ca mi-a zburat o chestie maricica, neagra din plastic, eu mirat nu stiam ce, am banuit difuzoru'. Ne uram cele bune, ne placuse intervalu', a ramas ca ne ma dam cand ne mai gasim prin cartier, ma dadusem jos din masina... difuzor "tiuning" lipsa, doar 3 suruburi in bara, in prima faza m-am spart de ras, cum sa zboare prostia aia de la cox (fiind in 3 suruburi, ala de langa evacuare a topit plasticul, vibratii auzeam de la un timp la relanti dupa coxuri si cred ca asa a zburat) ). L-am gasit si l-am prins in 4 suruburi, acum sper sa stea, sper sa nu sara dungile pe viitor, cine stie..)
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Originally posted by Shakar View Post
                        Eu berea o dau cand ma conving ca asa e (testul tau dupa cum a spus seba are cateva "bug-uri") . ................
                        Ce bug-uri?
                        Eu ti-am demonstrat tie si la ceilalti care ati mizat ca pe turatii mari acceleratia e mai tare, fapt infirmat clar de testul facut.
                        Daca vrei ceva mai mult, explica-te.

                        Ca trage mai tare pe turatii mari, e doar impresie in cazul mpi, timpul de acceleratie e mai mic acolo unde cuplul e mai mare.

                        Originally posted by Seba View Post
                        ............lumea nu vrea sa inteleaga ca cuplul si puterea merg mana in mana, nu pot exista separat.................
                        Cuplul si puterea sigur ca nu pot exista separat, numai ca merg mana in mana pana la un punct, de acolo cum am aratat in test merg mana in mana dar invers, cuplul scade, puterea creste.
                        Degeaba imi creste puterea la 5000 rpm daca nu mai am cuplul de la 3000 rpm sa accelerez la fel.

                        Adica luam un dci in tr III la 60/h si un benzinar in tr III la 60/h, desi dizalul are cp mai putini la momentul ala, accelereaza mai tare decat benzinarul.
                        Last edited by Octavian; 24 January 2011, 18:57. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Dieselul ala are turbina care da o alta curba pe grafic, aia e toata jmecheria. Acceleratia se face prin viteza de rotatie a...rotilor. Cuplul conteaza pe ce plaja de turatii exista. E simplu sa spui "cuplu" DAR ideea este "cum il ai"
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___32 View Post
                            ...
                            Adica luam un dci in tr III la 60/h si un benzinar in tr III la 60/h, desi dizalul are cp mai putini la momentul ala, accelereaza mai tare decat benzinarul.
                            ia mai uita-te matale la graficele de mai devreme, sa vezi cati cai are in plus dizalul la 2000rpm fata de benzinar la 3000rpm si mai compileaza o data, ca mie-mi da eroare de sintaxa

                            revenind, tu ai comparat o crestere de cuplu cu o scadere de cuplu, pe intervale unde nici macar valorile medii nu sunt egale. ce ai demonstrat tu e ca intr-adevar, 200Nm accelereaza mai bine decat 160Nm, strict atat. faptul ca dupa 500rpm aia 200Nm devin 100, iar aia 160 mai dureaza inca 3000rpm, in testul tau nu se regaseste. cu alte cuvinte, ai demonstrat ca la o depasire, primii 10m ii face mai repede dizalul, dar nu ca toti cei 100m ai depasirii sunt parcursi mai rapid de dizal. la finalul depasirii, la puteri apropiate, benzinarul va avea viteza finala mai mare, deci per total, va accelera mai bine, desi in prima faza pierde pe primii metrii.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              ia mai uita-te matale la graficele de mai devreme, sa vezi cati cai are in plus dizalul la 2000rpm fata de benzinar la 3000rpm si mai compileaza o data, ca mie-mi da eroare de sintaxa

                              ........... ce ai demonstrat tu e ca intr-adevar, 200Nm accelereaza mai bine decat 160Nm, strict atat. ...........................ai demonstrat ca la o depasire, primii 10m ii face mai repede dizalul, ............. la puteri apropiate, benzinarul va avea viteza finala mai mare, deci per total, va accelera mai bine, desi in prima faza pierde pe primii metrii.
                              Mie nu-mi da deloc cu virgula, chiar n-am ce sa compilez.
                              Ambele au in jur de 45-47 cp dci70 cp si mpi 1.4 75 cp, numai ca dizalul are cuplu mai mare, cu toate ca mai greu, accelereaza mai bine ca benzinarul fie si pentru 10 metri.
                              dci-ul 85 cp il pot evental compara cu mpi 1.6 90 cp care la 3000 rpm are ~58-60 cp fata de dci 85 are are ~56-58 cp, si tot il face muci la reprize, cu toate ca e mai greu.

                              DA, EXACT asta am vrut sa demostrez, nimic mai mult, daca citeai toate posturile mele am spus, ca la un moment dat, pe un interval x (poa sa fie si 0,2 sec) cuplu mai mare => acceleratie mai buna.

                              La final sigur ca benzinarul are viteza finala mai mare, pentru ca sustine valoarea cuplului (chiar daca e mai mic) pe un interval mai mare de turatii, cu 50-60% mai mare decat dizalul.
                              Adica la dizal se termina repede sfuncul ala care ii impresioneaza pe multi, ala care il da cuplul, NU puterea.
                              Last edited by Octavian; 24 January 2011, 20:12.

                              Comment


                              • tot va certati aici cu cuplu cu porcarii .
                                Comparati 2 masini , una benzinar aspirat , una turbo ... cu acelasi numar de cai . Sa vedeti , culmea ca au aproape acelasi 0-100 si 0-400 .
                                2 masini va spun eu .
                                Fiat coupe 2.0 16v turbo 0-60mph in 6.8 , 0-400 in 15.1 300Nm si 195 cp masa 1280 si
                                civic typeR EP3 , 0-60 in 6.7 , 15,2 pe 400 m si 196 Nm si 197 cp. masa 1270 ,deci la ce ajuta aia 100 Nm in plus ??? la depasiri in 5a poate
                                Last edited by Cristi_Xp; 24 January 2011, 20:28.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google