liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tampitule ))) ce ti-a bubuit mintea )

    tampitule ) ce ti-a bubuit mintea, te-ai chinuit ceva sa o compui ) parerea mea ca la masina conteaza si caii si cuplul si oricat v-ati contrazice nu o sa ajungeti la o concluzie (cineva a sters postul de mai devreme , la cerere am rescris)
    Last edited by pirvu_alex; 25 January 2011, 01:29. Reason: Automerged Doublepost
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • A dat unpic soarele afara.Incepe sezonu de certuri pe threadul LINIUTZE.
      Fir intins.
      Fara Semnatura.

      Comment


      • nu ne certam inca, doar ne contrazicem civilizat. intrebare pt tavi: tu ai idee cam ce forta iti trebuie sa accelerezi de la 300 la 301km/h? atunci o sa realizezi de ca avea nevoie de 150Nm in plus. pt ca in caz ca nu ti-a spus nimeni, forta de reazistenta a aerului creste cu cubul vitezei, adica e proportionala cu viteza la puterea a 3-a, pe intelesul tuturor. i vezi matale diferenta dintre 190^3 si 200^3, sa vezi de cate ori tebuiau sa-i creasca puterea la motorul ala. raportul fortelor e de 1.16:1, deci pt un plus de viteza de 6% au trbuit sa creasca puterea cu >16%. pt 130km/h iti ajung 30cp, insa pt 150 iti trebuie 57cp, asta la un Cx sub 0.3. gauta pe goagal si-o sa te lamuresti.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Le-ai cam amestecat dar ideea principala se intelege.

          Forta de rezistenta aerodinamica creste cu patratul vitezei si nu cu, cubul vitezei.

          Puterea masinii necesara pentru a invinge forta aerodinamica este F x v, deci este cea care creste cu cubul vitezei. (F fiind deja proportionala cu v patrat)

          Asta in modul linear, unidimensional. Daca vrei sa completezi formula cu inflenta vacuum-ului din spatele obiectului, cica se ajunge la v^3. pana mai acum 3 zile eram si eu convins ca e vorba de v^2. chiar ma mirasem si eu, dar intr-un final, sa zicem ca are sens. oricum, ideea e ca creste exponential.
          Last edited by Seba; 27 January 2011, 01:46.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • Astazi cu al meu 1.4 din dotare am depasit un Ferrari !! Dar era parcat..

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              nu ne certam inca, doar ne contrazicem civilizat. intrebare pt tavi: tu ai idee cam ce forta iti trebuie sa accelerezi de la 300 la 301km/h? atunci o sa realizezi de ce avea nevoie de 150Nm in plus. .....................
              Eu realizez (mai ales dupa explicatiile tale), altii nu realizeaza. Tocmai d-asta am si dat exemplul. Sa se vada cat de mult trebuie pentru ceva relativ putin (nu e putin, dar pare putin).

              Comment


              • tu esti chiar pe langa subiect fratele meu .Aici se vorbeste despre liniute ,adica timpi pe 400 metri unde ca sa atingi 300 km/h iti trebe peste 1000 cp
                Poti sa ai 500 Nm in plus , si 200 cp , tot o sa fii egal cu un ***** de masina de 200 cp la timp , asta daca prin liniute nu se intelege tras de rulote si remorci
                Tu asta nu pricepi , si tot o dai dintr`un subiect in altul , si uitate la ce ai ajuns ,de la simpla afirmatie ca un 1.4 bate un dci pe liniuta
                La o liniuta nici nu te folosesti prea mult de cuplu, singura chestie e ca la schimbare sa pici in cuplu maxim ca sa ai acceleratie 1000 rpm.
                Uite un grafic de cuplu , la un 2.0 16v turbo cu soft stg1 http://www.lanciahf.eu/images/Chip/d...rque_power.jpg .Pana in capat la unde schimbi treapta , ce cuplu ai ?
                nevoia de cuplu e pentru aia de nu stiu sa retrogradeze treptele cand depasesc, si conduc ca mosii ,sau aia de fac liniute cu 5a de la 1000 rpm
                Last edited by Cristi_Xp; 26 January 2011, 19:06.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Da, trebuia ceva separat.
                  Na gata!

                  PS: inca mai caut un 1.6 mpi full (cu AC) stock. )) (preferabil unu d-asta nou!)
                  Cu ce am facut eu, are mai chel ca mine.

                  Comment


                  • Daca maine ma duc cu 1.4 din dotare si ma dau cu un Audi r8 fac pariu ca ii dau o masina )

                    Comment


                    • daca nu da niciodata a 2-a...

                      Comment


                      • Secretul la o liniuta este sa ai un sofer foarte bun intotdeauna, degeaba ai R8 daca nu stii sa-l mânuiești. Eu asa schimb vitezele cand ma dau cu cate unu'... http://www.youtube.com/watch?v=KUzmPa1UNMA ... daca nu le ai cu plecarea de pe loc si schimbatul vitezelor d-apăi te bate si Filcoru').
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Stiam clipul..dar ce ar mai fi faci liniuta si schimbi vitezele cu piciorul )

                          Comment


                          • d-apai ma alex daca taceai om de cinste ramaneai....

                            Comment


                            • Ce sa-i faci, am dat din casa acum... sa-nvat si eu generatiile ce va' sa vina).
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • A zis si el in gluma..stai linistit ca nu mai face nimeni asa !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google