liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am dat un pic de blana cu dialu lu tsreulea si n-a batut 1.6mpi. nici 16v, cu tot cu stage2. probabil din mers se schimba treaba, dar m-as mira un pic, pt ca stateam unu langa altu si pe tr3 ("stateam" in sensul ca ma duceam foarte usor in fata pe fiecare treapta, dar nu nu stiu ce racheta). trage bine dizalu chipuit, dar fara stage2 nu sta in fata la 1.6.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • La placarea de pe loc si schimbatul treptelor se face diferenta.

      Eu recunosc ca asa i-am facut pe multi.

      Cand am fost in TM si am facut cu tine si cu MareOm nu s-a pus problema de plecat bine de pe loc.

      Nicicare nu ati plecat ca la o cursa pe bani (cu toate astea am luat autobuze, camioane etc)

      Comment


      • acuma pe seara una repriza cu razvanypo cu 1.6 8v lui.
        are axa , serpii si traseu.
        eu cu silencerul pus si corpul stock am luat bataie o masina.
        am plecat egal amandoi , cand schimbam eu treapta , avansa putin si tot asa pe fiecare treapta pana a ajuns distanta de o masina.

        vineri seara sunt chiar curios cand o smcheresc sa vedem cum stam.

        Comment


        • Originally posted by Octavian___32 View Post
          Nu sunteti pe treaba voastra.

          Eu as vrea sa fac o plimbare din nou cu dci 85 cp (stock!) sa vad cum stau dupa ce am dat avansul oleaca inapoi.
          Inainte de treaba asta am dat una masina, sau cei care au fost de fata pot sa spuna cat a fost.

          Cert e ca 1.4 stock nu face la plimbare/liniuta 1.5 dci 85 cp. Dupa ~110 se duce mai ine dizalu.
          In cazul meu am facut pana pe la 140/h dar distanta a ramas acdeeasi.

          Am facut pana la 160 lansat si dupa ~145 e mai tare dizalu.
          Raman la parerea mea ca 1.4 Laureate standard ia bataie pe 400 de metri de la 1.5 dci de 85 cp Laureate/Prestige bla bla (ambele sa aibe aer-conditionat si servo-directie). Eu l-am batut pe Cezar cu o masina in vremurile bune, el cu 1.4, eu cu tractoru', cert e ca plecasem amandoi ca doua rate bete.

          Ce-i drept, dci de 85 e al dracu' de placut la condus, chiar daca eu unul cu 1.4-ul meu il fac pe 400 de metri... e placut la croaziera/greutate in plus etc...

          Originally posted by Inspector View Post
          1.5 dci 65hp resoftat vs 1.6 cu evacuare si nu mai stiu 1-1 la diesel nu a nimerit-o pe a 2-a ..pana la suta e in fata dci-ul

          Doar resoftat nu te cred. Eu cu 1.4-ul meu stau la egalitate cu 1.5 dci de 65 remapat + intercooler adaugat (masina e de 65, nu de 70). Iar cu 1.6 imi iau bataie o masina pe 400 m, deci doar remapat n-ai cum sa bati 1.6.
          Last edited by aleXpeed; 22 March 2011, 01:14. Reason: mancat o litera.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Originally posted by CataFOF View Post
            acuma pe seara una repriza cu razvanypo cu 1.6 8v lui.
            are axa , serpii si traseu.
            eu cu silencerul pus si corpul stock am luat bataie o masina.
            am plecat egal amandoi , cand schimbam eu treapta , avansa putin si tot asa pe fiecare treapta pana a ajuns distanta de o masina.

            vineri seara sunt chiar curios cand o smcheresc sa vedem cum stam.
            te astept
            Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

            Comment


            • axa si serpii facuti cu ruleta "rules" sa inteleg ..

              nu are treaba copul

              Comment


              • axa e facuta la polizor am copiat-o de la maestrul MCD,ca si serpii bineinteles care sunt masurati cu compasul de cosmin
                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                Comment


                • Are rost?

                  Distrigaz cu presiune in roata 1 bar pe dreapta fata vs. 1.4 MPI Laureate Ph2 cu folie "tiunning" 2-0


                  M-am dat pe gaz prima oara din mers de la 40 pana la 100, i-am dat o masina... apoi el satisfacut ca a lui e stock si a mea modificata de ii dadusem asa putin, i-am acordat revansa, i-am zis ca ma dadusem pe gaz si sa vedem pe benzina ca trage mult mai "prost". Plecare de pe loc, a ramas urat rau in spate pana la 100 cat permisese traficul. Nu a mai vrut sa ne dam, motiv...benzina prea scumpa, amandurora ne-a placut "cumparatura".
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Adaptivii la benzina praf Tu nu circuli si pe benzina 20-30 km la 1000 km facuti pe gaz ? Sa ramana cat de cat in limite civilizate parametrii aia ?
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu circul niciodata pe benzina, benzina o folosesc doar la linii sau pana se incalzeste motorul singur la 40 de grade, atat. In rest.. gaz nene, n-are motorul nici pe dracu' de 120.000 km. de cand are GPL.

                      Saau, aia 20-30 km. in aia 1000 km. se fac pana se incalzeste motorul sau cand ma dau, deci parcurg kilometrii astia.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Km aia trebuie sa ii faci intr-o singura etapa, de preferat la drum intins
                        sigpic

                        Comment


                        • la drum intins in bucuresti inseamna sa o ridici pe cric si sa o conduci

                          Comment


                          • Originally posted by dr_mke View Post
                            Km aia trebuie sa ii faci intr-o singura etapa, de preferat la drum intins
                            Sincer... nu ma intereseaza, vreau 1.6... inca n-a cazut 1.4, merge brici.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • o altfel de liniuta.

                              Ford Transit 100 T 350 + (400 kg marfa) vs Logan 1.4 stock 80 - 120 tr5 2-0

                              100 - 120 tr5 2-0

                              80 - 130 tr5 2-0

                              60 - 100 tr4 2-0

                              VW Crafter 2.5 109 cai vs TGA 2010 ( doar cap ) umilinta 0 - 3 trage nemilos la gol

                              Comment


                              • m-am dat azi in trafic cu un aveo sedan pana aproape de 100km/h si luasem avans mai bine de o masina. nu stiu ce motorizare era ca nu scria, iar eu mai eram cu cineva in masina. ne dadeam mai mult doar ca am intamplinat trafic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google