@aleXpeed cand am zis "distrigaz" in portbagaj, nu m-am referit la TINE serios, m-am referit doar la faptul de a avea gpl in general ;)
si acum, nu mi-o luati in nume de rau, cei cu 1.4 si restul...dar totusi, 1.4 remapat, nu prea are sanse sa ia 1.6 stock ( la fel cum io cu remaparea mea, chit ca ala mi-a zis ca am 105 cai si 149 Nm, nu o sa fac veci un 16 volti stock ;) ), decat daca soferul celui cu 1.6 nu stie sau nu se da...o remapare, nu-ti face masina de curse...si ce-ti da o remapare in plus, nu se compara cu ce-ti vine din fabrica, sau in nici un caz nu e acelasi castig ca atunci cand incepi sa schimbi internele...
dar am vazut, si nu cred ca doar eu, ca numai posesorii de 1.4 se falesc cu liniute, si animale stradale batute...cei cu 1.6 sau tractorase...stau cuminti, sau nu se lauda...ca stiu ce au sub capota, stiu ca nu "e" motoare de curse, si gata discutia...mi se pare un pic aiurea...sincer
si acum on topic...prin tara, facand-o in lung si-n lat cu golanul meu, ma jucam cu pisicute, 316,318,320, d-alea obosite ce sunt pe toate drumurile...dar...un mare DAR....numai in curbe , unde ei puneau frana, sa nu iasa in decor, mie suspensia imi permitea sa-i depasesc pe interior...in linie dreapta...papa, le vedeam doar esapamentu, pentru cateva secunde
azi, m-am luat in goarna cu un hiundai...cred ca era...sau lacetti...numai din laterala si botu un pic l-am vazut...tare suparat omu, intr-o curba stransa ( iuliu maniu dinspre autogara, primul semafor stanga pe apusului... ) in curba sa se suie pe mine ca derapa...am pus frana...a luat avans idiotu, razand ca am pus frana...idiotu dupa el trebuia sa-l las sa intre in mine, in fine, mi-a sarit capsa...si da-i, a 2-a...capat...a 3-a, deja era in spate, pe apusului...a venit un damb si trecere de pietoni, am pus frana ca acolo era statia mea, moama cu ce satisfactie accelera mai departe, venind din urma, gen l-am facut...haaa...
ofof domane, raiceri d-astia sa ma fereasca dzeu sa mai intalnesc....
si acum, nu mi-o luati in nume de rau, cei cu 1.4 si restul...dar totusi, 1.4 remapat, nu prea are sanse sa ia 1.6 stock ( la fel cum io cu remaparea mea, chit ca ala mi-a zis ca am 105 cai si 149 Nm, nu o sa fac veci un 16 volti stock ;) ), decat daca soferul celui cu 1.6 nu stie sau nu se da...o remapare, nu-ti face masina de curse...si ce-ti da o remapare in plus, nu se compara cu ce-ti vine din fabrica, sau in nici un caz nu e acelasi castig ca atunci cand incepi sa schimbi internele...
dar am vazut, si nu cred ca doar eu, ca numai posesorii de 1.4 se falesc cu liniute, si animale stradale batute...cei cu 1.6 sau tractorase...stau cuminti, sau nu se lauda...ca stiu ce au sub capota, stiu ca nu "e" motoare de curse, si gata discutia...mi se pare un pic aiurea...sincer
si acum on topic...prin tara, facand-o in lung si-n lat cu golanul meu, ma jucam cu pisicute, 316,318,320, d-alea obosite ce sunt pe toate drumurile...dar...un mare DAR....numai in curbe , unde ei puneau frana, sa nu iasa in decor, mie suspensia imi permitea sa-i depasesc pe interior...in linie dreapta...papa, le vedeam doar esapamentu, pentru cateva secunde
azi, m-am luat in goarna cu un hiundai...cred ca era...sau lacetti...numai din laterala si botu un pic l-am vazut...tare suparat omu, intr-o curba stransa ( iuliu maniu dinspre autogara, primul semafor stanga pe apusului... ) in curba sa se suie pe mine ca derapa...am pus frana...a luat avans idiotu, razand ca am pus frana...idiotu dupa el trebuia sa-l las sa intre in mine, in fine, mi-a sarit capsa...si da-i, a 2-a...capat...a 3-a, deja era in spate, pe apusului...a venit un damb si trecere de pietoni, am pus frana ca acolo era statia mea, moama cu ce satisfactie accelera mai departe, venind din urma, gen l-am facut...haaa...
ofof domane, raiceri d-astia sa ma fereasca dzeu sa mai intalnesc....
Comment