liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am un prieten cu focus 2 1.6 tdci , la fel ca al tau , pe 400m l`am batut mereu , mai mult de o masina , dar pe reprize , gen oras , se simte cuplul.

    Comment


    • @ Nepotu123 - am inteles mesajul si totodata mi-am adus aminte ca cineva sustinea clar ca NM castiga liniutele si intr-un fel prin postarea ta i-ai dovedin intr-un fel ca nu prea e asa ;)

      @ Tudor - puteam sa jur ca l-ai facut pentru ca motorul de 1.6 (nu TiVCT) benzina de pe focus mi se pare puturos rau de tot, cat despre greutate, nu am talonul la indemana dar inclin sa cred ca are in jur de 1260kg

      @fanrenault - si ce daca are focusul cuplul asa de mare (240NM + 20 NM overboost) decat loganul 16v daca si-o ia? si e 10.9s la 100m din cate stiu eu dar nu dau cu parul

      @CataFOF - nu neg dar vezi ca 1.6 TDCI sunt 3 variante
      - 90 CP cu turbina cu geometrie simpla
      -110 CP cu DPF si turbina cu geometrie variabila
      -110 CP fara DPF si turbina cu geometrie variabila (ca al meu)

      Eu am observat o mica diferenta de performanta intre variantele de 110 CP

      Drive safe

      Comment


      • stiu doar ca e 1,6 16v de 101 cp, nu stiu mai multe detalii despre el...
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • Knx, dar tu esti stock sau ai soft/powerbox(ca ziceai ca ai si un soft de 140cp)?Ce alte modificari mai ai? Apropo, cumva focusul tau e unul alb (colantat parca), ca stiu un focus alb de prin oras diesel (parca tot 1.6) care e periculos rau, se tzine bine cu masini de 170 de cai nu cu logane )...

          Eu am incercat de multe ori cu citroen c4 1.6 hdi 110cp (acelasi motor ca pe focus nu stiu care varianta dintre cele mentionate de tine, daca avea dpf de care turbina etc, dar era de 110cp) si nu avea nicio treaba, adica il faceam de pe loc pe 400m fara prea mare stres.

          Totusi zi-ne cum a stat treaba exact, ca ziceai ca pe 1 si 2 a stat bine loganul si apoi a pierdut. A plecat in fatza ta pe 1a a2a, l-ai recuperat pe a3a, sau ai fost mereu in fatza?
          Si apropo strict pe 400m la logan nu prea ajungi sa ii dai a4a decat pt 2-3s.
          Last edited by bossake; 12 May 2011, 16:58. Reason: edit
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • crede`ma ca alea 2-3 secunde de tr 4 sunt fatale.
            zic din experienta
            o data la ploiesti cand am fost , m`am dat cu citroen saxo model vezi , nu mai tin minte motorizarea. i`am stat in fata pe toate treptele juma de masina , cand am dat tr 4. , a sarit ca broasca in fata mea si aia e fost.
            si inca una recent acuma , cu passatul ala 2.0 140cp , tot asa , stat in fata si cand am dat tr 4 , la revedere , a fugit si a luat mai mult de juma de masina distanta.

            sper sa mai fac rost cat de curand de ceva cuplu sa mai imbunatatesc tr 4 , puturoasa rau.

            Comment


            • Originally posted by knx View Post
              ..................
              @ Tudor - puteam sa jur ca l-ai facut pentru ca motorul de 1.6 (nu TiVCT) benzina de pe focus mi se pare puturos rau de tot, cat despre greutate, nu am talonul la indemana dar inclin sa cred ca are in jur de 1260kg
              .......................
              Inseamna ca n-ai condus un GolfV 1.6 ))
              Comparat, 1.6 de pe Focus raspunde mult mai bine la acceleratie si la turatii joase gen 2000-2500 rpm.
              La Golf pana nu treci de 3500 parca nu se intampla nimic, parca se inneaca.

              Comment


              • Originally posted by CataFOF View Post
                crede`ma ca alea 2-3 secunde de tr 4 sunt fatale.
                zic din experienta
                o data la ploiesti cand am fost , m`am dat cu citroen saxo model vezi , nu mai tin minte motorizarea. i`am stat in fata pe toate treptele juma de masina , cand am dat tr 4. , a sarit ca broasca in fata mea si aia e fost.
                si inca una recent acuma , cu passatul ala 2.0 140cp , tot asa , stat in fata si cand am dat tr 4 , la revedere , a fugit si a luat mai mult de juma de masina distanta.

                sper sa mai fac rost cat de curand de ceva cuplu sa mai imbunatatesc tr 4 , puturoasa rau.
                saxo'ul vts?..albastru? se misca bine gargarita aia

                Comment


                • eu zic ca totusi pe distanta scurta se duce mai bine berlina, atunci daca tot spuneti asta nu ma mir daca bate si dci de 65 sau 70, cel putin la astea 2 cred ca s-ar duce mai bine 1310 insa nu bag mana in foc cel cu cel de 85 mai greu dar ce s-a intamplat am spus o fi fost cu ceva probleme masina sau soferul nu imi dau seama si cred ca am mai spus intre ele difera berlinele fie ca e carburatie fie injectie
                  Last edited by LOGANUTZU; 12 May 2011, 20:54.

                  Comment


                  • Originally posted by PiciuX View Post
                    saxo'ul vts?..albastru? se misca bine gargarita aia
                    da , era albastru , nu mai tin minte sincer ce motorizare era.
                    e prieten cu Mihai , cu dricu ala care fumega .

                    Comment


                    • LOGANUTZU: cu DCI 85 in stare buna ori cu 1.4 mpi nu discuti cu berlina indiferent de cat de bine intretinuta e. Iti spun 100% sigur si fara exagerare ca n-ai ce fuma din Dacie. Poate sa fie si noua berlina, daca n-are modificari serioase la motor n-ai ce face cu ea la o liniuta. Ori loganu' merge in 3 pistoane ori soferul e pamant, una din astea 2.

                      Comment


                      • asa o fi,o sa pun poze cu ea la my ride,si pt cristibus logan 16V vs astra 16V(logan winner) dci 85cp vs astra 1,7 cdti cel de 80cp(logan winner)

                        Comment


                        • ce distante au fost la cele 2 liniute?

                          Comment


                          • dieseluri aproape o masina si benzinare o masina si un pic cam asa ceva

                            Comment


                            • Originally posted by CataFOF View Post
                              da , era albastru , nu mai tin minte sincer ce motorizare era.
                              e prieten cu Mihai , cu dricu ala care fumega .
                              e 1.6 16v....

                              Comment


                              • @Nepotu123 - ce intelegi prin modificari serioase? 2 carb dublucorp webber merge? Daca punem la socoteala ca au fost si berline cu motoare de 1600 nu cred ca e atat de bine sa bagi mana in foc foarte adanc.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google