If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
cum la Focus motorul de 110 CP mi se pare ideal asa si la logan si aici nu ma refer la performante.
110 cp de 1,6 nu cred ca e departe de cel de 100(101) cp tot 1,6 de la focus, si nu e ideal deloc ! lenes si consuma mult ( o medie de 9 are un tovaras de-al meu ) si l-am condus destul sa imi fac o idee .
ps: sa nu para ca iau apararea cuiva ( 16 v la logan sau alta marca ) pur si simplu mi-am impus punctul de vedere
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Am mai dat azi o liniuta cu DCI 85 cp, era la usa mea din spate dar a zis ca a pierdut startul, nu am mai dat cu logan diesel deci nu stiu cum ar trebui sa se termine in mod normal..
1.6 8v are raspuns mai bun la acceleratie. avea dreptate xp u. 1.6 pleaca un pic de langa 16v si abia dupa vine tare din spate
motoarele astea doua ar trebui sa consume la fel in teorie. in practica 16v consuma o idee mai putin. respira mai bine
Ce intelegi prin "un pic" ? M-am dat cu 1.6 8V si nu era stock si nu pleca deloc in fata la liniuta, de cand se auzea scartaitul cauciucurilor eram inainte. Pleca in fata o idee daca faceam din mers la 2000 RPM urmand ca distanta sa scada usor (dar nu suficient cat sa il prind) o data cu crestele turelor dar cauzele cred ca erau altele si anume modificarile 1.6-lui respectiv (al lui cosmin, anul trecut prin vara).
PS - pentru cei care nu ia in calcul cateva zeci de kile, sa citeasca postul. De la masina echipata ca a mea la interior (totul la locul lui) a castigat 1 masina dupa ce a dat jos banchete, ce mai avea prin portbagaj si a oprit si alternatorul (care te penalizeaza sesizabil). AC-ul era dat jos de mult.
PS - pentru cei care nu ia in calcul cateva zeci de kile, sa citeasca postul. De la masina echipata ca a mea la interior (totul la locul lui) a castigat 1 masina dupa ce a dat jos banchete, ce mai avea prin portbagaj si a oprit si alternatorul (care te penalizeaza sesizabil). AC-ul era dat jos de mult.
Nu se simte nimic la dezactivarea alternatorului, e o mare teapa, mai mult e munca, stiu cand si-a facut Cosmin si am testat cu si fara. Poate sa castigi un bec distanta pe 400m..
@Shakar: ai remapare la 16v sau e standard standard?
110 cp de 1,6 nu cred ca e departe de cel de 100(101) cp tot 1,6 de la focus, si nu e ideal deloc ! lenes si consuma mult ( o medie de 9 are un tovaras de-al meu ) si l-am condus destul sa imi fac o idee .
ps: sa nu para ca iau apararea cuiva ( 16 v la logan sau alta marca ) pur si simplu mi-am impus punctul de vedere
Tudor, 110 CP de la Focus e diesel si crede-ma ca e ideal, pe cand cel de 100 e pe benzina si ai dreptate, e cam lenes si consuma. Eu cred ca ai condus altceva tu.
ma mir ca stock ai facut dci de 85 cp si nu zic asta ca am eu.......... ori esti un bun sofer si soferul dci-ului era praf ori nu stiu ce sa mai zic.....
Teoretic pana la 100 km/h masinile ar trebui sa fie cam egale, cu un avantaj pt cine pleaca mai bine, dar dupa 100 km/h si pana la 120-130 km/h cand se termina cei 400m DCI-ul trage mai bine si ar trebui sa termine primul. Chestia e ca dieselu' la liniute se conduce un pic mai greu fata de benzina unde ai plecat de pe loc si apoi schimbi treapta aproape de limitare si tot asa. Daca schimbi prea devreme sau prea tarziu poti sa-ti cam iei adio de la castig.
Tudor, 110 CP de la Focus e diesel si crede-ma ca e ideal, pe cand cel de 100 e pe benzina si ai dreptate, e cam lenes si consuma. Eu cred ca ai condus altceva tu.
am condus benzina de 1,6 dieselul nu stiu cum merge..
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
nu stiu ce ai sesizat tu la oprirea alternatorului ca eu il am pe buton ON/OFF si chiar nu ma multumit deloc.
Deci prima data s-a dat cu alternatorul pornit, faruri aprinse si cu interiorul la locul lui si a luat peste 1 masina iar cand s-a dat cu farurile stinse, alternatorul oprit, banchete, roata de rezerva si ce mai era prin portbagaj date jos a castigat masina aia, eram ~ la egalitate. Toate astea au dus la 1 masina diferenta, ma gandesc ca si alternatorul ala a facut ceva si teoretic ar trebui sa se simta ceva in +.
@ alex - soft DS, in rest absolut stock de la interior la o gramada de tampenii prin portbagaj, cauciucuri (Michelin Energy @ 15"), benzina 95, etc.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment