Oricum nu o sa ma dau ... Dar ma duc sigur ..( chiar daca acum ploua destul de bine in Craiova ).
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Mah periculos rau asta cu 1.4 se da cu masini de 120 de cai si ia numai o masina distanta......Chiar acum cateva zile m-am dat cu un astra bretone 1.8 128cp, eu am 1,6 remapat si am fost la plecare pe 1-a si a-2a langa el(m-a surprins asta pt ca am gume montana si n-au aderenta de loc, daca plec neatent patineaza pana in a 3-a) dar dupa ce a schimbat a-3a sa dus frate ce sa mai, diferenta de putere si eu eram si cu 3 pers in masina....Oricum daca masuram 400m imi dadea 3-4 masini
Comment
-
Tr I si II sunt sanse sa stai bine langa alta mai tare (am patit cu 1.6) dar pe III se termina totul.
Pe tr I si II am luat un 1.4 mpi remapat susp sport, toba, filtru sport, tot ceea ce nu era necesar scos afara (fete de usi, bancheta, etc, muzicanti) si tot l-am luat).
Daca era si pe tr III probabil ca ma lua
PS: nu aveam remap facut atunci (am si video desigur).Last edited by Octavian; 21 November 2008, 23:48.
Comment
-
-
M-am incercat si eu mai de mult cu un bertone, tot de 1.8 si m-a facut dar la foarte mica distanta, undeva la juma de metru. Care e treaba cu astrele astea bertone,majoritatea sunt omorate ;) (km fara numar,ne intretinute etc),plus ca cel cu care m-am dat eu avea doar 115 cai. Era din 2001 parca.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Am facut acum seara un test cu un alt 1.4 stock.
60-100/h pe tr III si 80-120/h pe tr IV.
Am facut trei incercari pt fiecare treapta.
Diferentele sunt notabile, clipurile sunt cele unde i-am dat avans (~1,5 metri pe tr III si vreo 5 metri pe tr IV, ca plecam prea repede de langa el ).
El: 80 kg, nefacut nimic la masina (am tras de ea un pic s-o incalzim bine ) ) doua liniute pe bord la benzina.
Eu: 62 kg, remapata, 4 liniute la benzina, + ~15 kg muzicantii.
Am facut testu pt ca eram foarte curios de ceva reprize fata de un 1.4 stock.
PS: benzina de Petrom 95 la amandoi.
Comment
-
Octaviane as vrea din tot sufletu si inima mea sa ma dau cu tine la o linie aaaaaaaaaaaaii Doamne ca mor atat de mult as vrea ...
Despre aceste lucruri poti vb pe PM. Considera ca un avertisment. La urmatorul ai "premiu".Last edited by Cezar; 27 November 2008, 01:59.Its just a car ...
Comment
-
Sunt convins ca oricine ar castiga, diferentele ar fi foarte mici.
Cu pretenu meu cu 1.4 stock mi s-a parut mult mai ok sa facem test de reprize, mult mai importante (si se reduce sa spunem importanta de cine se afla la volan) decat liniuta.
Sincer si eu am ramas placut impresionat.
Am facut si schimb de masini (din pacate asta n-am mai filmat), mi-am adus aminte imediat cum imi mergea masina inainte de remap )) , acceleratie f usoara, urcare usoara in turatii. Ma bucur ca mi-am eliminat orice urma de suspiciune in prinvinta remaparii (vedeam si cu altele ca ma duc mai bine, dar acum am facut ''organizat).
Si prietenu a ramas placut impresionat (sa nu credeti ca e vreo dif mare, dar exista) de cum se duce a mea - chiar si cu mine in dreapta- pe tr III si tr IV.Last edited by Octavian; 27 November 2008, 09:31.
Comment
-
Daca vrei varianta full, uite aici.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Si mai sunt doua clipuri care nu le-am mai pus. Oricum am fi facut , eram in fata lui.
Nu se punea problema de furat startu, n-am facut testu pt smecherii si fente de doi bani.
Uita-te pe tr IV, i-am dat avans vreo 5 metri si tot degeaba, am accelerat si un pic mai tarziu - se vede o mica stagnare (de langa el plecam prea repede, mai repede decat pe tr III).
PS: filmat camera foto din dotare, oricum destul de anevoios sa si filmezi si sa fi atent la drum si la celalalt, de asta e cam tremurici ))Last edited by Octavian; 27 November 2008, 11:16.
Comment
Comment