liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Carmelo View Post
    Daca ti-ai facut cont decat sa ne arati tu de ce anume era in stare o nubira cand a iesit din fabrica , insemna ca ti-ai pierdut timpul degeaba ca asta puteam sa o facem si noi cu un ''sarci'' pe ''gugal''
    Nu inteleg de ce esti asa ofuscat, ca doar nu am dat cu parul.
    Ce altceva ai vrea sa iti arat?

    Originally posted by bossake View Post
    Poveste de acum ~1 an cu o nubira 2;
    vad pe unul in spate pe un drum cu 2 benzi cu o nubira venea destul de tare.aveam 110-120. Intre timp o calc si eu dar tot ma ajunge. aveam vreo 140, ii dau a4a si talpa la fund tot in curu meu statea. Da omu semnal si ma depaseste linistit(ma rog, nu linistit dar se ducea in fatza clar) chiar daca eu eram cu pedala la fund in a4a pe la 150-160. El era singur in masina eu cu inca un baiat, dar are 110-120kg baiatul. Poate a contat si asta dar m-a cam surprins ce bine mergea nubira aia.
    Bine,e vorba si de aerodinamicitate la vitezele alea de mai sus, dar totusi chiar m-a uimit

    La liniuta de pe loc nu am incercat cu nubira1/2 1.6 105cp.Dar din cate banuiesc ar trebui sa se tina binisor cu logan 16v (are tot 105cai, intr-adevar e mai grea dar probabil nu cu foarte mult). Deci sa bati cu 1.4 nubira in stare buna nu cred.Poate doar daca i se termina benzina (ca fapt divers consuma MULT de tot nubirele astea de 1.6, de aia cred ca peste jumate din ele sunt pe gaz).
    Sau poate era ala care l-ai batut pe gpl si cu instalatia mai prost reglata
    Logan 1.6 16v e tare pana la 120km/h pt. ca are un raport kg/Cp bun, dar de la aceasta viteza in sus acest raport nu mai conteaza atat de mult ci doar caii putere si mai ales aerodinamica masinii.

    Originally posted by hmv86 View Post
    la upgrate ma refeream la servo , oglinzi electrice, geamuri electrice nu la cama sport si soft

    legat de treapta 1, 2 si 3 te contrazic am ajuns si la treapta 4 cu el in stanga mea si era la vreo 10 metri de mine, asta pe distanta a 2 semafoare

    exista doua variante : ori nu a vrut sa omoare motorul

    ori nu stia ce sa faca cu pedalele, volanul si schimbatorul de viteze
    Adica sa intelegem ca masina ta este stock si are 75 Cp, care sunt mai bine hraniti decat cei 102-105 Cp ai Nubirei.
    Last edited by flopy84; 26 May 2011, 17:15. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Tu daca atata vezi din tot filmul e nasol, adica 105>80cp (ca e remapat).
      Sunt atatia factori la un demaraj incat n-are rost sa povestim si repovestim.

      Si eu am dovedit (cand soferii stiau si vroiau forja) masini de peste 100 cp cu a mea, dar majoritatea factorilor erau in favoarea mea, pe scurt masini distruse, soferi cu multe ezitari.

      Si eu am spus ca teoretic n-are cum sa dovedeasca o Nubira buna, dar daca a reusit in imprejurarile de el stiute, care e problema?

      Comment


      • Eu cu 75 bat orice Megane Sedan 1.4 16v de 96 cp...

        Conteaza si alti factori.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Eeee la tine 75 aia sunt dopati, daca erau de fabrica nu faceai Meganul .

          Comment


          • Am reusit astazi sa ma vad cu Flopy. Eu cu logan 1.6 16v el cu kia ceed 1.4 109cp. Din mers (din a 2a) pana la ~150 aveam cam o masina jumate in fatza. Diferenta fiind castigata pe a2a in mare parte si fffff putin pe a3a. pe a4a nu ma distantam in niciun caz, dar si daca ma recupera probabil ma recupera f incet. Era interesant pana spre 180 cum statea treaba (probabil ca ma recupera mult mai serios) dar locatia unde ne-am dat nu ne-a permis .
            Ne-am dat si de pe loc dar nu a fost cineva sa ne dea startul asa ca am dat la claxon, si cand am claxonat eu am cam plecat inaintea lui, si cand a dat el a plecat el in fatza dar l-am prins si l-am intrecut cu ~juma de masina. Probabil ca la un start "la mana" mai castigam ceva diferenta, avand in vedere diferenta de greutate dintre masini.
            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

            Comment


            • Logan 1.6 16v Vs Kia Cee'd 1.4

              Sunt perfect de acord cu bossake. Diferenta de gretutate este de aproximativ 150 Kg ( mai mult la Kia Cee'd ). Eu sunt multumit de rezultat, este cum ma asteptam. Cred ca la peste 100 Km/h masinile se misca la fel, iar la peste 140km/h as fi in avantaj.
              bossake este super de treaba si a relatat corect ceea ce s-a intamplat.

              As fi curios sa ma dau cu Logan 1.6 8v, dar sa fie stock din toate punctele de vedere, motor caroserie, suspensii etc... Banuiesc ca este si mai usor decat 1.6 16 v, dar are si mai putini cai. In carte pe 0-100km/h au acelasi timp, dar daca ne dam unde m-am dat cu bossake ( unde am ajuns pe la 150Km/h ) cred ca-l fac.
              Dar repet, sa fie 100% stock.

              Cu 1.4 nu cred ca are nici un rost, indiferent ca este stock sau are un simplu chiptuning de 7 Cp. MCD-ul ma face pt. ca din cate mi-a spus bossake, ei s-au dat si au fost cam egali, diferenta de juma de bot in favoarea MCD-ului.

              Comment


              • cu 1.6 8v, stai cam egal, sau foarte putin il dovedesti. in mers, ai sanse sa demarezi o idee mai bine la viteze mai mari de 100km/h. m-am dat la drum lung cu ceed cand aveam 1.6 si eu gol ma tineam cu greu in fata celui cu ceed-ul cu 2 persoane in masina. sigur daca era si el gol, ma dovedea fara probleme. pana pe la 100-120 are avantajul kilelor mai putine, dupa aceea, cum ai spus, caii putere fac diferenta.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by flopy84 View Post
                  MCD-ul ma face pt. ca din cate mi-a spus bossake, ei s-au dat si au fost cam egali, diferenta de juma de bot in favoarea MCD-ului.
                  Asta a fost acum 1-2 ani, acum masina lui e mult mai tare ca atunci din ce am auzit;
                  Si eu sunt curios cu 1.6 8v stock cum stai . Cred ca de pe loc e f stransa, iar din mers cum ne-am dat noi azi il cam faci .
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • versus

                    Pai asta am zis si eu. probabil ca pe tr. I si a II-a suntem egali, poate si a III-a pana la 100km/h, dar dupa aceea ramane in urma, adica il fac.

                    Originally posted by bossake View Post
                    Asta a fost acum 1-2 ani, acum masina lui e mult mai tare ca atunci din ce am auzit;
                    Si eu sunt curios cu 1.6 8v stock cum stai . Cred ca de pe loc e f stransa, iar din mers cum ne-am dat noi azi il cam faci .
                    Acum cica are 109 Cp si 137 Nm cuplu, dar cu vreo 300kg mai putin ca mine.

                    Noi ne-am dat de la viteza mica ( turatie mica, sub 3000 rpm ), unde tu ai cuplu mai bun. Interesant ar fi sa ne dam de la 60 km/h, unde mie imi convine mai mult. Dar avem la dispozitie toata vara.
                    Last edited by flopy84; 27 May 2011, 00:24. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by flopy84 View Post
                      Sunt perfect de acord cu bossake. Diferenta de gretutate este de aproximativ 150 Kg ( mai mult la Kia Cee'd ). Eu sunt multumit de rezultat, este cum ma asteptam. Cred ca la peste 100 Km/h masinile se misca la fel, iar la peste 140km/h as fi in avantaj.
                      bossake este super de treaba si a relatat corect ceea ce s-a intamplat.

                      As fi curios sa ma dau cu Logan 1.6 8v, dar sa fie stock din toate punctele de vedere, motor caroserie, suspensii etc... Banuiesc ca este si mai usor decat 1.6 16 v, dar are si mai putini cai. In carte pe 0-100km/h au acelasi timp, dar daca ne dam unde m-am dat cu bossake ( unde am ajuns pe la 150Km/h ) cred ca-l fac.
                      Dar repet, sa fie 100% stock.

                      Cu 1.4 nu cred ca are nici un rost, indiferent ca este stock sau are un simplu chiptuning de 7 Cp. MCD-ul ma face pt. ca din cate mi-a spus bossake, ei s-au dat si au fost cam egali, diferenta de juma de bot in favoarea MCD-ului.
                      ma bag eu cu 1.6 8v

                      Comment


                      • MCD avand cam aceeasi cai cu Cee'd-ul + avantajul a 300 de kilograme cum spui, te cam rupe de tot teoretic. Acum are si compresia mai slaba fata de inainte.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • versus

                          Originally posted by CataFOF View Post
                          ma bag eu cu 1.6 8v
                          Na na na, am spus stock.
                          Tu te-ai dat cu 1.6 16v?

                          Ar cam trebui sa-mi mai verific si presiunea din roti, pt. ca masina a stat mai mult in parcare si s-ar putea sa fie un pic lasate rotile. Dar asta nu este o scuza pt. faptul ca bossake m-a luat.
                          Last edited by flopy84; 27 May 2011, 00:40. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by aleXpeed View Post
                            MCD avand cam aceeasi cai cu Cee'd-ul + avantajul a 300 de kilograme cum spui, te cam rupe de tot teoretic. Acum are si compresia mai slaba fata de inainte.
                            de unde vorbesti tu ca are compresia slaba ?

                            eu glumeam , am batut de cateva ori si 16v softat , pana sa`m fac galeria de evacuare.
                            de cand am montat`o , nu am apucat sa mai "cumpar" nimic cu nimeni.

                            Comment


                            • De la sursa. De mai multe ori mi-a zis ca motorul lui e mai "obosit", ca tot discutam de motoare uzate.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • parca nu stii , cand pierde cauta motive , compresia este unul dintre ele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google