sunt zile cand are putere si sunt zile cand zici ca e pus streangul de gat.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Clar ca dimineata si seara (asa pe la 10) trage exemplar, adica cum o stiu eu ))
Fantastic ce mult influenteaza caldura asta.
Asa-i Bogdan, uneori parca are streangu la gat, chiar daca ii scot pistoanele prin capota.
E nasol cand atunci te iei cu unu care stii ca in trecut l-ai dovedit (dizal) )
Comment
-
I-as pune si pedale daca ar avea efect pe caldura.
E vorba de un Fiesta tdci care de cate ori ne intalneam il dovedeam, nu lejer, dar tot timpul eram in fata.
Ieri caldura mare (ora ~17) am schimbat tr I ceva mai devreme (5000rpm) si al drac pe tr II mi-a luat-o in fata dar bine in fata, eu parca eram in smoala.
Moama ce m-am ofticat.
Pe III n-am putut recupera.
Ce-i drept aveam si vreo 90 kg suplimentare: consoarta in dreapta, roata de rezerva (de obicei nu o port!) doua baxuri de apa minerala si alte cumparaturi.
PS: dupa una luna cu filtru sport clapeta e infecta inclusiv senzoru ala, la pornire iar cade brusc ralantiul sub 1000 rpm apoi urca unde trebe.
Comment
-
E adevarat ca daca ai vreo ezitare te-a facut, chiar daca pe 0-100 e mai lent.
Nu stiu cati cp are ca nu am stat de vorba cu el, banuiesc ca vreo 70 ca altfel n-am cum sa-l dovedesc.
PS: Nu stiu cum e in alta parte dar in Arad eu ii tin minte: am doua A4, un Volvo, vreo 3 Golfuri, o Civic, un KIa (seamana leit cu Accent, ce model e?), un AlfaRomeo (asta e incredibil cum se duce) doua BMW-uri(seria 3, unu e lesinat rau) un Logan 1.6 16V de taxi, un Astra G... un Focus, un Fiesta...astia ii stiu, cum ne vedem parca ne pune cineva sare pe cur.
Cel mai nasol e la sfarsitu lunii... )
Comment
-
Posibil sa fi fost cel de 90, daca era cel de 68 sau 70 cat are nu prea ai ce fuma din el daca nu e manarit cumva. S-ar putea sa fie putin mai greu decat Loganu de 70, care la alergatura nu m-a impresionat deloc. Chiar daca ai schimbat la 5000 rpm 1-a si apoi i-ai tot dat, cu 70 cp n-avea cum sa treaca asa usor pe langa tine iar apoi sa nu-l mai recuperezi.
Comment
-
Nu stiu cum e la tine, dar eu o simt ca pe caldura mare NU mai trage.
Plus ca aveam aprox 90 kg suplimentare.
Nu cred ca are 90 cp, ar trebui sa ma faca sau sa fim pe acolo amandoi...
Adica Focusu de 90 cp parca are 0-100 in 12,6 sec nu?
Poate n-are 70 dar nici 90 cp. Nu stiu ! ))
Cu Fiesta 1.4 dizal remapat la nu stiu cat am facut cu start lansat (de la ~40 pe tr II) nu lua nici un metru in fata, nici eu.
Comment
-
sa nu va spun ca abia am urcat dealu la Cluj
doar cu 3a voia sa urce )
Asta nu e perioada de forjat masinile , poate noaptea cand e frig , dar ziua baricadat cu geamurile inchise , clima pornita si mers lejer ) , dar daca nu ii dai un pic de ture parca nici clima nu baga ca lumea .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Si nu numai. Spre exemplu un 1.9 tdi de 90 cp va lua bataie la liniuta de la un Logan 1.6 mpi. Dar la drum lung se schimba situatia, dieselul merge mult mai bine tocmai din cauza supraalimentarii, care-i ofera un cuplu mare de la turatii joase ceea ce se concretizeaza intr-o dinamica mult mai buna fata de benzinar. Nu trebuie sa-i scoti pistoanele prin capota ca sa traga, cum faci la benzina iar asta-i un mare plus in opinia mea.... sa nu mai vorbim de consum.
Comment
Comment