liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro: cu toata greutatea Lancerului in plus si chiar daca e diesel 140 cai si 310 nm sunt totusi 140 cai si 310 nm. O fi 1.6-le cu CataFoF modificat dar totusi intre masini e o diferenta majora de putere/cuplu. Eu sincer ma mir ca doar atat i-a dat si zic ca trebuie sa fie supermultumit ca s-a tinut asa bine.

    Comment


    • sunt 140 cai da sunt jos ca ture. undeva la 4000 rpm . iar incepem aceiasi discutie interminabila TDI vs MPI ??? aia 310 Nm ii are la 2000 rpm nu la 4500 unde lucreaza motoru la liniuta. 300 Nm de diesel trag ca 150 160 Nm de benzinar. cutia de viteze cu trepte lungi o uiti ?
      sunt logane de 1.4 pe forum pe aici care nu trec de 140 Nm si bat Passate de 140 cai.

      sunt convins ca FOF poate sa il arda.
      Last edited by alessandro; 22 June 2011, 10:29.

      Comment


      • m`am potolit cu datul jos din masina sa mai recuperez o masina distanta , ma dau asa cum e , eu am zis , sunt multumit de cum se misca.
        motorul lui in europa are 140 cp , dar japonezii aia mai umbla putin prin el si iese masina de la ei cu 152 cp parca.

        Comment


        • MCDu nu batea lanceru ?
          Cezar cand s-a dat cu masina ta nu a batut lanceru ?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • ba cred ca il batea cred
            Cezar nu stiu cum s a dar atunci dar i a facut si pe MCD si le lancer si un 318is
            dupa mi am mai luat bataie de la MCD , dar atunci in seara aia glorioasa da a batut 16v stock

            Comment


            • logan dci 65cp vs renault megane 1,5 dci 85cp(umblat la wastgate),a batut renault cu o masina........oare dci 85cp pe logan (umblat la wastgate la fel ca renault-ul) vs acelasi renault cum ar sta logan-ul?

              Comment


              • desi megane este mai grea decat loganul observ ca timpii oficiali sunt foarte putin in favoarea meganului. Castigatorul va fi cel care isi cunoaste mai bine masina.

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  sunt 140 cai da sunt jos ca ture. undeva la 4000 rpm . iar incepem aceiasi discutie interminabila TDI vs MPI ??? aia 310 Nm ii are la 2000 rpm nu la 4500 unde lucreaza motoru la liniuta. 300 Nm de diesel trag ca 150 160 Nm de benzinar. cutia de viteze cu trepte lungi o uiti ?
                  sunt logane de 1.4 pe forum pe aici care nu trec de 140 Nm si bat Passate de 140 cai.

                  sunt convins ca FOF poate sa il arda.
                  - jos in ture poate in comparatie cu benzinarul. daca iei masina de sine statatoare, e cam suuus in turatii, ba chiar aproape de rpm maxim
                  - asta cu 300 nm de diesel trag ca 150 nm de benzinar chiar nu o inteleg
                  - logan de 140 nm bat passate de 140 cai? comparam mere cu pere ? nici pe asta nu o inteleg.

                  Comment


                  • deficiente in exprimare )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Originally posted by knx View Post
                      - jos in ture poate in comparatie cu benzinarul. daca iei masina de sine statatoare, e cam suuus in turatii, ba chiar aproape de rpm maxim
                      - asta cu 300 nm de diesel trag ca 150 nm de benzinar chiar nu o inteleg
                      - logan de 140 nm bat passate de 140 cai? comparam mere cu pere ? nici pe asta nu o inteleg.
                      exista Logane de 140 Nm care bat passate de 140 cai tdi cu 310 Nm. nu incep sa dau nume ca nu are rost. da exista si am vazut cu ochii mei. ideea e ca nu cuplul face tot
                      da mi 100 Nm si 10.000 rpm sa vezi ce trag
                      Last edited by alessandro; 24 June 2011, 10:47.

                      Comment


                      • Originally posted by knx View Post
                        - jos in ture poate in comparatie cu benzinarul. daca iei masina de sine statatoare, e cam suuus in turatii, ba chiar aproape de rpm maxim
                        - asta cu 300 nm de diesel trag ca 150 nm de benzinar chiar nu o inteleg
                        - logan de 140 nm bat passate de 140 cai? comparam mere cu pere ? nici pe asta nu o inteleg.

                        depinde cum ai cuplul ala distribuit pe plaja de turatie. Daca la 2000rpm ai 500nm si la 3000 mai ai doar 50 degeaba stai bine pe fisa tehnica cu cuplu mare daca il ai foarte putin timp. Am dat un exemplu extrem nu sariti ca e imposibil sa ai o asa mare diferenta. Aceeasi poveste si cu caii, daca jos ai putini de tot si ii primesti pe toti doar aproape de limitare ....
                        sigpic

                        Comment


                        • o masina de F1 are 400 500 Nm da ii are de la 10.000 la 20.000 rpm si asta inseamna cam 800 - 1000 cai din benzinar aspirat de 2800cc parca

                          nu conteaza valoare maxima a cuplului ci aria hartii descrise de graficul cuplului in functie de turatie.

                          Comment


                          • @alessandro corect ar fi fost sa spui ca exista loganuri de 65, 85, 90, 105 CP care bat un passat de 140 cp si asta pentru simplu fapt ca exista multi factori care depind de castigul loganului. unul din cel mai importanti factori ar fi greutatea mica a masinii. Ia pune tu, spre exemplu, motorul de 90 cp benzina pe focusul meu de 1350 kg sa vezi cum se comporta sau intreaba posesorii de Focus benzinar de 100cp cat de lesinat e motorul. Iar pe asta cu 100nm si 10.000 rpm tot nu o inteleg. E ca si cum as spune si eu sa imi dai o masina de 100 cp si 100 kg ;)

                            @yrman am am spus-o si o repet, cuplul nu te ajuta foarte mult la liniute, nu zic ca nu e important dar nu te ajuta mult. Daca NM ar fi cel mai important lucru ar insemna ca toate dieselurile ar rupe la liniute. Iau ca exemplu 1.6 16V si Focusul meu 1.6 tdci cu softul stock de 109 cp si ar trebui sa rupa asfaltul Focusul. 16v din cate stiu are vreo 150NM maxim (corectati-ma daca gresesc) pe cand Focusul are 240 cu overboost de +20NM la talpa. Priveste putin doua curbe de cuplu la un diesel si un benzinar si o sa vezi ca dieselul chiar si aproape de turatia maxima are cuplul mai mare decat benzinarul la turatia de cuplu maxim.

                            Drive safe

                            Comment


                            • il are frate mai mare peste tot da se mai pupa cuplul pe final de ture mari cu raportul lung al cutiei de viteze care ii da in cap la cuplu ?
                              toata lumea uita de cutia de viteze

                              @ knx referitor la afirmatia cuplul nu te ajuta la liniute. cuplu e tot. fara el motorul nu trage nu accelereaza si nu exista. Kw / cai nu sunt altceva decat cuplu mentinut/obtinut cat mai sus in ture.
                              Last edited by alessandro; 24 June 2011, 11:46.

                              Comment


                              • citeste putin aici http://performancetrends.com/blog/?p=7 apoi ia asta http://performancetrends.com/download.htm#dra si joaca-te putin

                                Have fun

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google