si catalizator de dacie 1300 sau chiar spart pentru ca miroase a dacie 1300
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Diferenta intre ele e atat de mica incat e aproape imposibil sa iti dai seama la o liniuta, diferenta clar va fi facuta de sofer si de starea tehnica a masinii (consumabile, cauciucuri, kg in plus, starea ambreiajului, presiunea in pneuri, etc).'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Daca e standard DTI-ul, il faci fara probleme pe 400m.
N-ati scris rezultatul principal...
1.4 MLC vs. 1.4 Filcor 1-0
Eu am fost sofer in Filcor, singur in masina, iar Melcu' l-a avut pe Lau911 in dreapta (pentru echilibrarea cat de cat a diferentei de greutate.. Preference vs. Laureate+GPL).
Ne-am dat de 3 ori, prima oara am luat umilinta de la MLC caci nu fusesem pe faza la semafor, a doua oara a luat el umilinta ca n-a fost el pe faza la semafor, iar a 3-a oara am plecat amandoi egali, fara ratari de viteza, fara nicio obiectie. Distanta finala... 2 masini jumate avantaj pentru Melcu' (si avea inca un om in dreapta dupa cum am spus).
Se ajunsese la faptul ca Filcorul e Euro 4 iar Melcu' e Euro 3, sau ca are Melcu' catalizatorul spart sau alte aberatii. Eu stand egal cu Melcu' pe 400m, sunt foarte multumit de cum imi trage full-aciunea mea)).
Comment
-
dar melcul a recunoscut ca are avansul marit la Doc (doar dupa 2700). ne-am dat apoi cu fabia lui Cezar, prima oara am ratat startul, a doua oara am plecat "dupa ureche", se vedea insa ca fara filtru deloc masina trage ceva mai bine, dar nu cu foarte mult. am sa incerca sa iau o data si admisia stock, pentru a vedea o diferenta mai notabila, daca exista.
PS: melcu' avea si filtrul de aer scos cand ne-am dat. ideal ar fi sa gasesc un 1.4+gpl doar remapat si atat, fara altele. cat despre mirosul de dacia 1300, nu l-am simtit numai eu. o fi din cauze de euro 3, care oricum eu cred ca trage "oleaca"mai bine.
As aprecia totusi, Alexpeed, sa spui EGV, nu filcor.Last edited by razvanamza; 30 June 2011, 09:20.
Comment
-
E ciudat EGV, cum masinii mele i s-ar spune CUP.
Degeaba are avansul marit daca are corpul standard. Iar cu Euro 3, cand aveam masina doar cu remapare, cum de te bateam ca lumea? Eu aveam si bomba dupa mine si tu n-aveai GPL.
Ramane Filcor si Distrigaz, clar.
Comment
-
@razvanamza - ce iti spusai eu ??? ti-ai demonstrat ca nu e da curse si ca ai dat banii degeaba ?
Daca vrei sa se simta ceva Razvane trebuie sa le faci pe toate : scoti si cat ,faci si traseu , pui si serpi, tiganesti si admisie , arunci o axa un soft pentru toate si vei simti diferenta atunci ... putin cate putin aduni 15-20 cp in + altfel nu reusesti ... asa ca parerea mea e sa te linistesti si ii dai pe "drive" si sa mergi batranesteLast edited by cos_min_i; 30 June 2011, 09:50.
Comment
-
la un moment dat ajungi sa faci toate astea pentru tine ,pentru satisfactia ca ai bagat ceva in masina si se vede ,iti place si exista o diferenta fata de celelalte loganuri..
1.4 orice ar face(aspirat) o ia grav de la Civic ... suntem amatori, asta este adevarul ,adevarata putere implica mult mai multe sacrificii ...
Comment
-
margelatu: zice ca te face pentru ca e bine stiut ca stema opel, VW, Bmw etc pe botul masinii are puteri magice si face ca masina sa traga mult mai bine, chiar daca datele tehnice contrazic asta. Nu conteaza ca el are mai putini cai, ca e diesel si e mai grea, ca are vreo 12 secunde pana la 100 km/h e Opel iar tu ai Dacia ==> te face, intelegi ? I-o dai de nu mai respira .
Comment
-
Originally posted by Nepotu123 View PostDaca softu' nu-i facut de vreun zidar, Mercedesu' ala ar trebuii sa aiba cam 150 cp... tractiune spate, cu toate 1500 kg ale lui sau cat are eu zic ca nu prea are farmec liniuta, iti cam taie pofta de viata .
Singurele Mercedesuri care merg decent sunt cele de 2.7, 350 cdi, 280, si altele asemenea.
Cele kompresor si 200-220 cdi sunt niste lesinaturi.
Comment
Comment