liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si catalizator de dacie 1300 sau chiar spart pentru ca miroase a dacie 1300

    Comment


    • Daca-s amandoua stock 1.4 E3 si E4 eu zic ca soferul e diferenta . Care pedaleaza mai repede ala castiga .

      Comment


      • Diferenta intre ele e atat de mica incat e aproape imposibil sa iti dai seama la o liniuta, diferenta clar va fi facuta de sofer si de starea tehnica a masinii (consumabile, cauciucuri, kg in plus, starea ambreiajului, presiunea in pneuri, etc).
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • am o invitatie din partea unui posesor de opel astra 2,0 dti 101 martoage.a zis ca mi-o trge.in mod normal ar trebui sa il fac cu 16 v?al meu e stock ,al lui am o banuiala ca nu prea e.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • e o vorba...incercarea moarte nu are...mergeti la cumparaturi si apoi zi ce ai facut.Personal mizez pe tine...depinde si de Opel ce are facut.

            Comment


            • din cand in cand mai conduc un matiz. nelamurirea mea este urmatoarea. este posibil sa traga mai bine treapta a V-a de pe matiz in comparatie cu treapta a V-a de pe loganul de 1.4 mp3? mie asa mi se pare
              sigpic

              Comment


              • Daca e standard DTI-ul, il faci fara probleme pe 400m.

                N-ati scris rezultatul principal...

                1.4 MLC vs. 1.4 Filcor 1-0

                Eu am fost sofer in Filcor, singur in masina, iar Melcu' l-a avut pe Lau911 in dreapta (pentru echilibrarea cat de cat a diferentei de greutate.. Preference vs. Laureate+GPL).

                Ne-am dat de 3 ori, prima oara am luat umilinta de la MLC caci nu fusesem pe faza la semafor, a doua oara a luat el umilinta ca n-a fost el pe faza la semafor, iar a 3-a oara am plecat amandoi egali, fara ratari de viteza, fara nicio obiectie. Distanta finala... 2 masini jumate avantaj pentru Melcu' (si avea inca un om in dreapta dupa cum am spus).

                Se ajunsese la faptul ca Filcorul e Euro 4 iar Melcu' e Euro 3, sau ca are Melcu' catalizatorul spart sau alte aberatii. Eu stand egal cu Melcu' pe 400m, sunt foarte multumit de cum imi trage full-aciunea mea)).
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • dar melcul a recunoscut ca are avansul marit la Doc (doar dupa 2700). ne-am dat apoi cu fabia lui Cezar, prima oara am ratat startul, a doua oara am plecat "dupa ureche", se vedea insa ca fara filtru deloc masina trage ceva mai bine, dar nu cu foarte mult. am sa incerca sa iau o data si admisia stock, pentru a vedea o diferenta mai notabila, daca exista.

                  PS: melcu' avea si filtrul de aer scos cand ne-am dat. ideal ar fi sa gasesc un 1.4+gpl doar remapat si atat, fara altele. cat despre mirosul de dacia 1300, nu l-am simtit numai eu. o fi din cauze de euro 3, care oricum eu cred ca trage "oleaca"mai bine.

                  As aprecia totusi, Alexpeed, sa spui EGV, nu filcor.
                  Last edited by razvanamza; 30 June 2011, 09:20.

                  Comment


                  • E ciudat EGV, cum masinii mele i s-ar spune CUP.

                    Degeaba are avansul marit daca are corpul standard. Iar cu Euro 3, cand aveam masina doar cu remapare, cum de te bateam ca lumea? Eu aveam si bomba dupa mine si tu n-aveai GPL.

                    Ramane Filcor si Distrigaz, clar.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • mai e si problema soferului. eu recunosc ca nu stiu sa ma dau. probabil as recupera o masina de acolo. restul...cine stie.

                      Comment


                      • @razvanamza - ce iti spusai eu ??? ti-ai demonstrat ca nu e da curse si ca ai dat banii degeaba ?

                        Daca vrei sa se simta ceva Razvane trebuie sa le faci pe toate : scoti si cat ,faci si traseu , pui si serpi, tiganesti si admisie , arunci o axa un soft pentru toate si vei simti diferenta atunci ... putin cate putin aduni 15-20 cp in + altfel nu reusesti ... asa ca parerea mea e sa te linistesti si ii dai pe "drive" si sa mergi batraneste
                        Last edited by cos_min_i; 30 June 2011, 09:50.

                        Comment


                        • adevarat cosmin.....si eu am facut prostii...dar partea ciudata e ca dupa ce faci toate astea, vine un Del Sol si te linisteste maxim.Oricum, ramane satisfactia ca ai facut ceva...cam atat

                          Comment


                          • la un moment dat ajungi sa faci toate astea pentru tine ,pentru satisfactia ca ai bagat ceva in masina si se vede ,iti place si exista o diferenta fata de celelalte loganuri..

                            1.4 orice ar face(aspirat) o ia grav de la Civic ... suntem amatori, asta este adevarul ,adevarata putere implica mult mai multe sacrificii ...

                            Comment


                            • margelatu: zice ca te face pentru ca e bine stiut ca stema opel, VW, Bmw etc pe botul masinii are puteri magice si face ca masina sa traga mult mai bine, chiar daca datele tehnice contrazic asta. Nu conteaza ca el are mai putini cai, ca e diesel si e mai grea, ca are vreo 12 secunde pana la 100 km/h e Opel iar tu ai Dacia ==> te face, intelegi ? I-o dai de nu mai respira .

                              Comment


                              • Originally posted by Nepotu123 View Post
                                Daca softu' nu-i facut de vreun zidar, Mercedesu' ala ar trebuii sa aiba cam 150 cp... tractiune spate, cu toate 1500 kg ale lui sau cat are eu zic ca nu prea are farmec liniuta, iti cam taie pofta de viata .
                                Nu-ti taie nimic.
                                Singurele Mercedesuri care merg decent sunt cele de 2.7, 350 cdi, 280, si altele asemenea.
                                Cele kompresor si 200-220 cdi sunt niste lesinaturi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google