If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu sunt deloc ok nici la 1.6 16V, cand dai tr IV s-a terminat totul, are un sprint BUN in primele trei trepte (pt ca e relativ usor) dupa care parca tragi frana de mana.
Arata-mi o alta masina mai de doamne-ajuta care sa aibe asemenea caderi de turatie cand schimbi la blana...
Spun cu ce m-am dat si n-am observat asa diferente de turatie la schimbare (mai ales din III in IV si in V): Golf 6 1.6, Focus 1.6 (foarte bine tajate), Astra H 1.4...
Turatia e limitata la 6500 RPM la 1.6 16V si blana ia 50/90/130/170 pe 1-4. Cam aceeasi etajare am observat si la Golf 4, Golf 5, Passat B6, Skoda Octavia toate cu 1.6 (102-105CP), E36 316i 102CP, Astra 1.6 (G/Classic), etc. La nicio motorizare de 1.4-1.6 ~ 100CP nu am vazut diferente mari la trepte in sensul sa fie mai scurte, mai lungi da (Nissan Almera 1.5, parca 98 CP ia 150 pe TR3).
Pe TR4 trage rezonabil, pe TR5 s-a cam terminat dar nici concurenta nu sta mai bine la 100 cai frumosi.
Eu vs 16v resoftat.
Prima data mi-a furat startu si a plecat o masina si un pic in fata si nu s-a mai departat.
A2a oara am plecat aman2 lafel pe a1a, a2a m-am dus o aripa in fata lui si m-a luat pe a4a cam o masina.
Ne-am dat pana pe la 160 si nu se mai mareste distanta intre noi.
O sa ma interesez (pe jurnalul tau ) ce ai pe la masina, eu cand m-am dat cu 1.6 16V mi-a dat autobuze, si am facut cu doua 1.6 16V resoftate, exact acelasi rezultat, autobuze pana pe la 140.
Ai stat foarte bine (sau soferu de pe 1.6 16V era novice...? )
Soferu de pe 16v e bun.Adica stie sa dea in ea nu-i problema.
Si nu m-am dat cu masina golita, fara filtru de aer,etc.Mai aveam si becu aprins la benzina...benzina de 95.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Turatia e limitata la 6500 RPM la 1.6 16V si blana ia 50/90/130/170 pe 1-4. Cam aceeasi etajare am observat si la Golf 4, Golf 5, Passat B6, Skoda Octavia toate cu 1.6 (102-105CP), E36 316i 102CP, Astra 1.6 (G/Classic), etc. La nicio motorizare de 1.4-1.6 ~ 100CP nu am vazut diferente mari la trepte in sensul sa fie mai scurte, mai lungi da (Nissan Almera 1.5, parca 98 CP ia 150 pe TR3).
Pe TR4 trage rezonabil, pe TR5 s-a cam terminat dar nici concurenta nu sta mai bine la 100 cai frumosi.
Nu stiu ce sa zic, cel mai tare/rau am simtit la Logan caderea de turatie la schimbare.
Cel mai frumos am simtit la Focus 1.6, pica acolo unde trebuie ca sa poata continua demarajul.
M-am uitat la ceva clipuri acum si tind sa-ti dau dreptate, inseamna ca e vorba de curba cuplului la volanta sau ce drac...
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
m-am facut ieri cu un golf 4 tdi 101 cai...ne-am dat din mers 40km/h in a 2 a...ne-am dat cam pe 400m cva de genu si mi'o dat cam o masina jumate...io cu dizelache resoftat
pai te-a prostit ca el era in cuplu ca lumea pe cand tu in 2a la 40 erai sub rau .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
m-am facut ieri cu un golf 4 tdi 101 cai...ne-am dat din mers 40km/h in a 2 a...ne-am dat cam pe 400m cva de genu si mi'o dat cam o masina jumate...io cu dizelache resoftat
Benzina???Omu are 1.5 DCI nu benzinar! de ce nu sunteti atenti ?Cam asta e "norma" la Logan de aprox 90 cai contra Golf 4-5 de 101 !O masina jumate! Daca era Passat il facea !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment