liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alex cre' ca mai trebe ceva modificari la soft.

    Comment


    • din pacate alex a avut niste probleme la corpul clapeta si nu deschidea la maximum. Cand va rezolva problema se va da si revansa si sigur rezultatul va fi altul.

      Comment


      • daca stam asa sa o luam ... si mie pe benzina imi "intrerupea" dar asta e , sorin poate sa comfirme ca el a mers cu masina mea (mersi sorine:*) .
        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

        Comment


        • Ai frate acum o luati cu dastea? Ca a avut nu stiu ce probleme?:-j Numai sperati atat sa faceti 1.6 doar cu o remapare si nu stiu ce ...



          Ps: Pe la 4000 rpm se "intrerupea" motoru... nu stiu sa explic exact cum facea

          Lasa ironiile ca nu-si au locul aici.
          Last edited by Cezar; 23 July 2011, 00:11.

          Comment


          • Am vazut si eu ce problema a avut, asadar n-o mai dati cotita. Chiar a avut o problema la corpul clapeta.
            Acel mic "duel" e cam nul.

            Comment


            • Am inteles Atunci asteptam sa se remedieze problema

              Comment


              • Solicit revansa, masina trage ca lumea rau acum!

                Corpul se deschidea abia la 50% si aveam toate suruburile de la capacul de admisie sarite de pe pozitie, imi tragea si aer fals grupa mare.

                Da, DNY vs. Distrigaz 0-3

                Pe benzina o masina jumate distanta, pe gaz egali.

                Am martori cu surpriza la motor de nu mai tragea deloc, am rezolvat temporar, solicit revansa ma repet. Rezultatul nu e concludent.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • alexpeed, iti imprumut un corp mai mare ??? Melcu' has to go down....

                  Comment


                  • Nu-i nevoie, caut un surub de-ala pentru admisie si cateva saibe caci strang admisia la maxim si tot mi se misca cutia de la admisie)). Ajung suruburile la capatul filetelor.

                    Multumesc unchiului NYT pentru sfaturi si pentru faza cu cablul de acceleratie, aveam cursa pedalei de maxim 3 cm si era in podea. Pe ud nu mai lua neam scartz in a 2-a. Dupa fixarea problemelor m-a impresionat schimbarea, acceleratia sus, corpul clapeta deschidea la maxim, scartz continuu a 2-a, eram cu zambetul pe buze in parcare, ma inseninasem.

                    Nu-mi explic cum a sarit admisia de pe pozitie, talpa grea si sa fi mutat corpul-clapeta de pe pozitia lui, aveam acceleratia reglata ceva mai sus decat normal).
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • aleXpeed: imi pare rau ca ai avut probleme. Nu am stiut ca ai avut probleme cu corpu clapeta, am crezut ca a zis Melcu asa... sti ce zic

                      Comment


                      • alex, vb la polivalenta azi, daca vin ... sa vedem ce are si a mea de intrerupe si dupa ne dam ! ...

                        numai mergem acolo unde am fost aseara ))
                        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                        Comment


                        • Distrigaz vs. Megane 3 1.6 16v pana pe la 80-90 sa nu ne ia radarul egalitate

                          Poate mai lung ma facea Megane-ul.

                          In ambele masini erau 3 oameni. Plecare egala.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Nu te mai da incarcat, lasa-l pe el/pe ei sa aibe oameni in masina!
                            Tu: gol ))

                            Comment


                            • aveti grija ca o incarcare egala pentru 2 masini nu inseamna ca otoarele nu sunt la fel de ingreunate. 1300kg meganu plus 200 ocupantii pentru 105 cai, alexpeed 1100kg plus 200kg da 1300 cu vreo 85-90 de cai. meganu'e mai avantajat, cred..

                              Comment


                              • si mai e si si faza ca daca te dai in vale contra unei masini mai grele va avea avantaj. daca se intampla in urcare e in dezavantaj.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google