liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Nepotu123 View Post
    vitriol: urmareste clipul asta http://www.youtube.com/watch?v=ZSP06iIwdAg si vezi ce se intampla pana in 160 km/h. Loganu e 1.6 mpi si bora e Tdi-ul de 105 cp de care zici tu ca se duce pe langa 16v de la 120 km/h in sus. Acum imagineaza-ti ca Loganul ar fi cel 16v cu 105 cp, adica la fel ca Bora, sa nu se mai vada acea diferenta de putere de dupa 160 km/h. Vizionare placuta !
    Deci am dreptate Cezar, nu?
    Cea mai tare replica din filmulet: Mwaaa, le punem pe net pe astea...
    "Promit" ca pun si eu pe youtube filmulete in care dau fum la toate loganurile intalnite.

    Comment


    • Shakar:Eu am vazut 1.6 16V care si-a luat-o de la un Opel Astra 1.9 101 cal!Motorul are potential mare degeaba vorbiti ...treaba e pe ce cosmelie e pus ,ca daac e pus pe o masina de 1.7 tone sa dus "visu" cu 16 V!

      Comment


      • Cezar: din ce am vazut eu pe sosele prea putini Loganari se cred reisari si conduc ca atare. Profilul cred ca a 90% din loganari e: trecut de 30 de ani, cu nevasta, copilul, bagaje in masina care vrea doar sa ajunga din punctul a in punctul b la viteze ce rar depasesc 100-120 km/h. Majoritatea sunt constienti de masina, ca e destul de slaba si nu forteaza aiurea. Problema apare atunci cand vrei sa mergi putin mai tare cu Loganul, si asta implica depasirea si unor masini mai potente. Atunci se activeaza "nu ma depaseste pe mine o amarata de Dacie" . Si am patit conducand Loganu' chestia asta de N ori, pe cand la volanul altei masini nu prea mi s-a intamplat sa se accelereze de catre cel depasit.

        Comment


        • Eu am avut si Logan iar acum merg cu alte marci. Am vazut cam care-i fenomenul, pentru ca si eu ma comportam la fel..."A, m-a depasit, lasa ca-i arat ca si al meu poate". Nu vorbesc din auzite.

          @KNX: sunt convins ca ai dreptate, doar ca ceilalti nu vor sa inteleaga.
          Last edited by Cezar; 3 August 2011, 15:20.

          Comment


          • Originally posted by vitriol View Post
            Asa pentru cultura ta generala, pe Bora nu s-a pus motorul de 105 cp, ala a aparut mai incoace, pe Golf V/Jetta/Passat/etc. De unde stii ca Bora din videoclip nu are 90 sau 101 cp (te iau si pe tine ca si pe Marian )?
            Si acum pe bune, ne batem in clipuri de pe iutub, hai, care se baga la ce am zis eu si pe ce o facem?
            Daca ajungi la mare si ai un tedei ma bag eu cu 1.6 16-8 valve. Da plecam de pe la 40-50km/h si mergem pana la 160.

            ps: parca vad ca e un lupo tedei :P
            sigpic

            Comment


            • Si eu zic ca defapt e un Polo, nu o Bora . In fine, nu ma mai contrazic cu tine, daca o sa ai ocazia vreodata sa testezi un Logan 1.6 16v vs 1.9 tdi 105 cp o sa te convingi singur. Stii cum e, pana nu vezi cu ochii tai nu crezi. Ce e mai frumos decat sa vezi un posesor de Golf 5 1.9 care inainte de liniuta nu discuta cu Loganu', un rahat de masina, iar apoi la finish isi inghite limba ? Priceless... pentru restul exista Mastercard !

              Comment


              • Originally posted by Ivan Marian View Post
                O intrebare,,un logan 1.6 16 V face un Audi A3 1.9 tdi ca cel din poza de mai jos?
                De ce va intreb:..Intamplarea este ca am avut de-a face cu 2 astfel de exemplare in ultima saptamana (cu unul Lunea trecuta...iar cu al doilea Vineri) pe drumul dintre Buc si Urziceni si pe ambele le-am pierdut foarte usor din peisaj de pe la 150 de km/h.
                Impreuna am depasit o coloana de vreo 3 tiruri si am ajuns fiecare cam pe la 110/120 de km/h,,apoi drumul liber si eu am dat un flesh ca sa se dea astia la o parte (in dreapta) ca sa imi vad de drum mai departe...el/ei nu si nu si la un moment dat vad un nor negru de fum in fata mea si da-i bice cu A3-ul...Eu dupa el/ei si cand am ajuns pe la 150 deja gafaiau si cand au vazut ca vin lansat pe banda a treia de pe contrasens (era libera) ca ei nu s-au dat deloc la o parte de pe a doua banda au mai mers paralel cu mine putin si cand au vazut ca nu au loc de mers mai departe se uitau lung dupa mine cum luam distanta!
                Eu am plecat de la afirmatiile colegului nostru care spune ca de la 150 in sus a dat praf in ochi unui TDI de 150 cp. Explicatia mea este ca ala a zis "du-te tare frate" si si-a vazut de treaba.
                Dupa asta, au sarit pe mine toti "reisării" ca "dom'le, 1.6 16v face un TDI". Eu sustin ca nu il face de la 120 km/h in sus, dar sunt de acord ca pe 400 m cu placer de pe loc, si-o ia grav TDI-ul.

                P.S. TDI-ul este un Golf V.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Nepotu123:Nu poti fi sigur de nimic sincer ...Eu am vazut 2 exemple de "specii" 1.9 dand fum la 1.6 16V...Acum,exista situatii/soferi/masini!Daca masinile trag sa zicem aproximativ la fel ,diferenta o va face soferul ,iar daca soferii sunt experimentati iar unul dintre ei o are mai "lesinata" sa fi sigur ca 1.6 16 V / 1.9 TDI va pierde !Nu poti fi 100 % sigur niciodata!Eu am un prieten mai "maniac" sa zic asa cu un 1.9 TDI Golf 5 stock care sa dat cu un 1.6 16V si a bagat din treapta 2-4 si ia dat 1 masina pe 400 metrii!Daca ii dadea 3 probabil pierdea...dar a stiut el ce a stiut ...!Initial si eu eram sceptivcu 16 V dar inclin mai mult acum balanta spre un TDI usor+ sofer experimentat!

                  Comment


                  • 1.9 TDI de pe Audi A3(motorul s-a pus pana in 2009) are 105 cai nu 150. Cum sa dai fum unuia de 150cp cu Loganu 16v . Si da, 1.6 16v face un TDI de aceeasi putere, nu de 150 cp si alte aberatii.

                    Comment


                    • Nu, nu. Scuze! Am gresit eu, e 105 cp.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Originally posted by YURI View Post
                        Nepotu123:Nu poti fi sigur de nimic sincer ...Eu am vazut 2 exemple de "specii" 1.9 dand fum la 1.6 16V...Acum,exista situatii/soferi/masini!Daca masinile trag sa zicem aproximativ la fel ,diferenta o va face soferul ,iar daca soferii sunt experimentati iar unul dintre ei o are mai "lesinata" sa fi sigur ca 1.6 16 V / 1.9 TDI va pierde !Nu poti fi 100 % sigur niciodata!Eu am un prieten mai "maniac" sa zic asa cu un 1.9 TDI Golf 5 stock care sa dat cu un 1.6 16V si a bagat din treapta 2-4 si ia dat 1 masina pe 400 metrii!Daca ii dadea 3 probabil pierdea...dar a stiut el ce a stiut ...!Initial si eu eram sceptivcu 16 V dar inclin mai mult acum balanta spre un TDI usor+ sofer experimentat!
                        Iar ai aparut ? Nu ti se pare ca tu ai vazut cam multe ? Tu sustineai ca faci cu dCi 85 16V pe 402m, tu acum vii sa ne spui ca la TDI e mai bine sa dai din 2 => 4 decat 3 ca altfel pierzi, e clar cata baza au afirmatiile tale. Tu macar dai preview post inainte sa postezi sa vezi cum suna afirmatiile tale ? Cum naiba sa fie mai bine sa ii dai TR4 din TR2 la liniuta ?

                        Intr-o liniuta in care ambii soferi stiu ce sa faca cu masina un 1.6 16V pe Logan nu are ce discuta cu TDI-uri de 101/105CP oricum ar schimba aia treptele, la fel cum nu are ce discuta cu Opel-uri DTI de 101CP. Lasa basmele, vobesti despre 2 masini pe care nu le ai si probabl nu ai mers cu ele mai mult de 500m dar hai sa ne dam toti cu parerea.

                        Eu am incercat Passat 101, 131, Superb 131, Jetta 105, toate tedei, Astra H 1.7 100 CP, Vectra C 1.8 16V 122CP, Passat B6 1.6 8V, etc etc, asa ca nu ma lua cu "am vazut si cred" cand eu m-am dat cu masinile astea si stiu cum sta treaba, cel putin 2 din 3 ca sa fie concludent. E drept ca niciunul nu sarea peste treapta 3 la liniuta ).
                        Last edited by Shakar; 3 August 2011, 16:09.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Shakar: Daca sari 3 la diesel intrii din nou in cuplu( din 2 in 4),si ai facut o schimbare inteligenta,deoarece schimbi acelasi numar de trepte ca benzinarul pe 400 metrii ,doar ca aici avantaj tot pentru diesel pt ca el cade in cuplu si in felul asta mai castigi si o treapta in minus fata de 1 in plus in mod normal fata de benzinar...Acum m-am facut inteles domnu?Si eu lucrez la "experimentu" asta si cand mi-a iesit am speriat ceva benzinare,deci din 2 in 4 pot spune ca functioneaza mai bine decat ordinea "logica" la un diesel!Acum fiecare crede ce vrea...Nu ma doare pe mine ca nu ma crezi tu !Cine a mai experimentat stie despre ce vorbesc!

                          Comment


                          • yuri ... la ce turatie schimbi tu treapta 2 astfel incat sa-ti cada tie treapta 4 pe cuplu ?

                            Comment


                            • Io zic sa dai 1 blana apoi direct 5, asa cazi si in cuplu si termini liniuta si cu consum bun. QED.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • Originally posted by cos_min_i View Post
                                yuri ... la ce turatie schimbi tu treapta 2 astfel incat sa-ti cada tie treapta 4 pe cuplu ?
                                Pai "principiu" e simplu aici...ii dai a-2-a pana nu mai poate la diesel cam 4.200-4.300 ture ,in cazul asta ai cam 90,si cand bagi 4 revine cam pe la 2.500 rpm si de aici pana la sosire in 4 ramai si nu mai schimbi ! In felul asta nu mai schimbi o treapta in plus fata de benzinar de exemplu si iti trage si cosmelia mai bine pana la sfarsitul celor 400 metrii!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google