Sigur iti ia diesel-ul tau 90 pe TR2 @ 4200RPM, cam la fel de sigur in care trage mai bine pe TR4 decat pe TR3 in zona 70-110. De demultiplicarea care o face cutia de viteze ai auzit ? Tu sigur ai permis si nu ne povestesti din NFS ?
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Asta am vrut sa zic,,,mergi cu tr1 apoi 5 direct si te-ai scos
Explicatia mea este ca ala a zis "du-te tare frate" si si-a vazut de treaba.
Mai repet inca odata,,am depasit o coloana de vreo 3 tiruri atat ala cat si eu care eram in spate.
La final eu am vrut sa ma duc mai tare cu un 120 la ora,,dar ala in loc sa se bage pe banda din dreapta ca avea loc a inceput sa o calce evident,,atunci eu am luat-o dupa el si de cate ori am incercat sa il depasesc pe stanga ca aveam demaraj,,el nu ma lasa,,dar la un moment dat am prins un culoar liber si l-am depasit,,am mai mers un pic paralel cu el sa ii arat ca este bulangiu ca nu ma lasat sa trec si apoi am luat avans fata de el,,ca sa scap de fraier.
De fapt si de drept ala cu A3-ul era primul in fata,,dupa el un ford mondeo tot tdi,,apoi o skoda sau un opel parca si alea tot diesel.
Eu eram al patrulea mai la distanta un pic de ei....astia 3 la un moment dat nici nu au depasit tirurile de pe dreapta dar le ardeau sa se tachineze unul pe altul la viteza de 90/100 la ora cu frane,cand unul in fata cand altul,cand treceau dupa o banda pe alta numai sa nu se lase unul pe altu sa treaca de tiruri.
Atunci am venit eu din spate ca sa scap de idioti si sa iau avans,,,am trecut repede de primii 2 din fata mea ((ca nu se asteptau )) iar ala cu Audi fiind in fata astora ma vazut si a inceput sa o calce....deci concurenta era de fapt intre MASINILE astea de marca Audi/Ford/Opel si eu am venit bonus din spate.
Ps..nici eu nu dau curs provocarilor,,dar uneori ma mai ia valul,,vrand sa scap de idioti aia 3 si de tirurile din coloana din dreapta ca sa nu ma antreneze in vreun accident in lant, ca le ardea de HARJONEALA EVIDENTA,!,Last edited by Ivan Marian; 3 August 2011, 17:17.
Comment
-
Eu zic sa-i dai ca in bancul acela cu tiganul, din a 2 -a direct R.
Hai sa lasam povestile de adormit copii si sa revenim la topic.
Yuri daca te mai prind ca spui idiotenii de genul schimbat treptele din 2 in 2, ai zburat. Spune asta pe sectiunea funny, nu aici.
Comment
-
Shakar: Te-as ruga si eu ceva frumos ! Te rog termina cu ironiile...Ca asa as putea sa te pun si eu in inferioritate cu "citate" de genul "tu nu ai permis" sau ca "vorbesti din NFS"!Prea putin conteaza ce crezi si ce nu crezi tu !DA! Am auzit de demultiplicare dar per total scoti un timp mai bun din 2 in 4 deoarece scuteste timpul in care schimbi o treapta + sunt foarte sigur si in simtiri sa iti spun ca a mea trage mai bine in treapta 4 de la 90 in sus decat in treapta 3 (si aici ma refer timpul pana cand se termina "celebrii" 402 metrii si viteza mai mare obtinuta in treapta 4) decat daca ai mai trece si prin treapta 3 si pe urma 4 ...Crezi ce vrei!(dar "faza" asta avantajeaza un diesel)
ps: Cezar acum am vazut postul tau ...ce anume am mai gresit acum?Chiar nu poti sa spui despre ceva testat aici ?
Comment
-
Yuri inainte sa spui asa mare gogomanie incearca la masina ta si cronometreaza. Daca nu ai g-tech, pentru o asa diferenta merge si cu telefonul si vei vedea ca pierzi foarte multe secunde pentru ca sari peste o treapta.
Ai mai facut aici cateva valuri acum putina vreme si in afara de vorbe nu am vazut nimic.
La 4200 ai sub 80km/h la dci-ul de 85
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostMortii lor de soferi,,dar asta am patit ,,asta v-am relatat,,,dar am vazut datele tehnice ale motorului asta de A3 pe net si am vazut ca au cam tot 100 de cp!.......................
Foarte posibil sa-i fi impins de la spate daca erau tdi-uri 1.6 (90 cp sau cam pe acolo).
Oricum si la deal daca gestionezi bine puterea motorului, ii surprinzi pe multi.
Originally posted by Cezar View PostEu am avut si Logan iar acum merg cu alte marci. Am vazut cam care-i fenomenul, pentru ca si eu ma comportam la fel..."A, m-a depasit, lasa ca-i arat ca si al meu poate". Nu vorbesc din auzite.
....................................
De obicei merg ceva mai tare decat permite Biblia, sa zic asa ca sar un pic din tiparul unui posesor de minune natioanala cu toate tiglele pe casa, aaaabsolut gasesti un scai care sa-ti arate ce inseamna un 130-150 cp.
Absolut valabil (poate chiar mai valabil) si ce spui tu, ai masina tare, se gasesc o groaza de reisari care-si incoarda muschii, si nu e vorba de Logan in special.
Originally posted by YURI View Post......................... per total scoti un timp mai bun din 2 in 4 deoarece scuteste timpul in care schimbi o treapta + sunt foarte sigur si in simtiri .......................
Comment
-
4 pagini pe zi ? nu aveti ce face ?
va spun eu 16v vs tdi 101/105 cai il crap din toate pozitile
16v vs tdi 130 cai si mai sus ma decapiteaza din toate pozitiile. simpluile
m am dat cu motorizarile astea de mai multe ori.eleg
un singur lucru nu inteleg. cu lanceru' stau lipit de bara lui spate. un 130 ma bate mult mai rauLast edited by alessandro; 3 August 2011, 20:22.
Comment
-
alessandro:Eu te cred ce spui tu,si nu contest nimic,dar conteaza si elementu dintre volan si pedale ...De exemplu: Tu poate te descurci perfect ,dar ala de pe TDI mai putin ...Si mai e ceva ...Pe ce era pus TDI-ul ? Golf ,Bora sau Passat,ca intre Golf si Passat sunt diferente de la cer la pamant...
Comment
-
golf bora passat au toate intre 1450 si 1550 kg
din doi soferi buni la fel va bate ala cu 16v daca se da cu 101/105 cai si daca se dau de 10000 ori. e mare diferenta.
ma mai intreb un lucru. daca pun motoru meu pe pasat de 1500 kg...care mai bate ? nu cumva singurul avantaj al loganului este greutatea redusa fata de alte modele adversare ?
Comment
-
M-am dat cu Superb 1.9 TDI 131CP si cu Passat 1.9 TDI 131CP, pe 1-2 eram mereu in fata, cand dadeam 3 incepau sa recupereze si pana la sfarsitul TR3 (~400m) aveau cam o masina in fata. Daca soferul stie ce face nu prea ai cum sa faci TDI 131 CP pe 402m, insa cele cu aproximativ 30 CP in minus o ia pe coaja din orice pozitie.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Eu nu eram la volan...eram in dreapta unui prieten cu Golf 5 TDI stock 105 cai si sa intalnit cu un amic cu 1.6 16 V ce o tura ca "turbatu" la semafor in Pitesti ...si de atunci "trinck"!Numai ca prietenu' ia dat 1 scurt,2 pana nu a mai putut si pe urma surprinzator ia dat 4 ca el avand 6 trepte cica ii trage mult mai bine decat daca ii dadea 3 ...(am ramas surprins ...pe urma mi-a explicat ce si cum...),si cand ia dat 4 16 V era paralel cu Golful dar pe urma a inceput sa recupereze si dupa ce ia dat 1 masina (Golful) sau oprit amandoi!Cica daca i idadea 3 pierdea ....si nu ma mira faptul deoarece el dandu-i 4 in loc de 3 si treptele fiind mult mai scurte ca al Golan,sa miscat mai bine ca in treapta 3! Acum nu stiu nici "elementul" din 1.6 16V ...el aparea "rau",un "tanc" de 19-20 ani de 50 KG ce schimba foarte bine...De prietenu meu stiu 100% ca e sofer de sofer ...!Acum parerile pot fi subiective ...
Comment
-
razvan are ceva cu melcu )) melcu are 1.6 ma stie toata lumea )sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
nu mai mintit ma lumea ca chiar o sa va creada Yuri sa ii explici prietenului tau ca sunt atatea masini care au cutii automate de zeci de mii de euro si in sport si in blana nu am vazut niciodata sa schimbe sarind peste o treapta.
Te rog eu nu ami terce cu vederea peste mesajele noastre si incearca pe masina ta sau vorbeste cu el sa filmati pe o accelerare si vei vedea.
Daca citesti pe net despre cutii de viteze vei vedea ca demultiplicarea te omoara, chiar daca vei cadea in cuplu maxim.
Comment
Comment