liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am niste intrebari pt. cei cu benzinare: 1. de la ce rpm plecati la start? pedala stabila ori spritzuri? 2. la ce rpm schimbati treapta?

    Comment


    • Depinde pe ce suprafata te dai, unde ne dam noi de obicei plec cam din 3300-3400 RPM. Cu cauciucuri noi poti sa mai plusezi un pic. Primele 2 trepte le schimb aproape de limitare (care e 6500 RPM), din 3 => 4 schimb pe la 6200 RPM. Nu stiu daca e ideal da pana acum a dat rezultate. Cu 1.4 poti pleca lejer din 4000 RPM da sa nu ai Kormorane.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Nepotu123: Pedala de ambreiaj trebuie tinuta aproape de punctul de lucru,iar turatia in functie de motor,putin peste turatia de cuplu maxim!La benzinare 3.500 rpm,iar la diesel 2.300-2.500 rpm!Oricum,ideal e sa simti cum masina se infige in asfalt la plecare ,si sa nu pleci cu scart mare!

        Shakar:Putin ma doare ce crezi tu!Eu am facut la liniuta 2-3 masini in felul asta,si imi perfectionez tehnica pe zi ce trece!Treaba e ca la voi la benzinare nu merge ca nu aveti cuplu la turatii joase!Asa ca incerci degeaba ....

        Comment


        • Ma sincer am incercat si eu tampenia asta cu schimbatul din tr 2 in 4 doar de curiozitate. Ca sa ajungi la o turatie optima pe panta ascendenta catre turatia de putere maxima (adica 4000 rpm la mine) trebuia sa schimb pe undeva pe la 5000-5200 si sa pic undeva pe la 3300 rpm. Pai la 5200 rpm se duce dracu puterea motorului.

          Si by the way, de cuplu ai nevoie putin la plecare, apoi tot ce conteaza e puterea daca vrei sa castigi ;)

          Comment


          • Originally posted by aleXpeed View Post
            Nu fii asa sigur, depinde mult si de soferi. Cielo standard e nitel mai sprinten ca 1.4 standard.
            Care? Ala SOHC. Ma indoiesc profund.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Originally posted by Nepotu123 View Post
              Am niste intrebari pt. cei cu benzinare: 1. de la ce rpm plecati la start? pedala stabila ori spritzuri? 2. la ce rpm schimbati treapta?
              3500 , pedala stabila , ambreiajul aproape cuplat exact cum zice YURI mai sus , daca masina o ia in fata se tine un pic si din frana de mana , 7000 rpm )
              sprituri se da la turbo ca sa faci presiune in turbina ,ca sa ai presiue din plecare ,numa ca fara niste slickuri e degeaba . Deci cu gume de strada asa se pleaca si cu turbo .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Originally posted by YURI View Post
                Nepotu123: Pedala de ambreiaj trebuie tinuta aproape de punctul de lucru,iar turatia in functie de motor,putin peste turatia de cuplu maxim!La benzinare 3.500 rpm,iar la diesel 2.300-2.500 rpm!Oricum,ideal e sa simti cum masina se infige in asfalt la plecare ,si sa nu pleci cu scart mare!

                Shakar:Putin ma doare ce crezi tu!Eu am facut la liniuta 2-3 masini in felul asta,si imi perfectionez tehnica pe zi ce trece!Treaba e ca la voi la benzinare nu merge ca nu aveti cuplu la turatii joase!Asa ca incerci degeaba ....
                Conteaza repartitia cuplului pe plaja de turatii. Daca il ai doar la turatii joase, e bun de arat in brazda. Mai da-l dreaq de diesel ca zici c-ai pus mana pe vre-un OZN . PS: Asta o spun in calitate de posesor diesel.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Ce raceri avem noi aici )
                  Eu ma uit cu uimire la masinile alea tuning (de ex Golf 4 1.8T), care din mers in treapta 3-a incepe sa patineze... au peste 300cp. Alea da masini de liniute. Mi-as dori o asemenea masina. Stiti astfel de masini cu un pret de max 8.000euro, si motorizare de max 2.000cmc3 ?

                  ps: Am vazut ca faceti comparatie intre 1.9TDI si 1.6 16v. Deci cred ca ati prins ceva TDI terminat. Am mers cu un A4 1.9TDI 131CP si acul nu urca mai tare de 160km/h , avea aproape 300.000km (si nu sunt sigur ca erau aia reali), masina nu era intretinuta deloc, cred ca nu a prea vazut service-uri, si arata bine in exterior. In schimb un Passat din 99 , 1.9TDI 116Cp , trecea lejer de 160km/h.

                  Comment


                  • Nu neaparat "reisari" ci mai degraba oameni care se mai si distreaza cu masinile nu doar merg din pct A in pct B . Iar de distractie te dai la liniute si cu Tico, nu castigi nimic nu pierzi nimic... nu-ti trebuie masina de 300 cai.
                    La 8.000E gasesti multe masini Sh cu puteri de peste 200 cai.

                    Comment


                    • cu 9.000E am vazut bmw-ul LKN de la drifturi ca era de vanzare....si are aproape 300 de cai
                      DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by CSH View Post
                        Ce raceri avem noi aici )
                        Eu ma uit cu uimire la masinile alea tuning (de ex Golf 4 1.8T), care din mers in treapta 3-a incepe sa patineze... au peste 300cp. Alea da masini de liniute. Mi-as dori o asemenea masina. Stiti astfel de masini cu un pret de max 8.000euro, si motorizare de max 2.000cmc3 ?

                        ps: Am vazut ca faceti comparatie intre 1.9TDI si 1.6 16v. Deci cred ca ati prins ceva TDI terminat. Am mers cu un A4 1.9TDI 131CP si acul nu urca mai tare de 160km/h , avea aproape 300.000km (si nu sunt sigur ca erau aia reali), masina nu era intretinuta deloc, cred ca nu a prea vazut service-uri, si arata bine in exterior. In schimb un Passat din 99 , 1.9TDI 116Cp , trecea lejer de 160km/h.
                        iti dau eu un fiat coupe 2.0 turbo la 2000 inmatriculat .Stock are 193 cp , asta are undeva la 230-240 . Mai bagi 3000 in el si ai facut masina de 400-500 cp si de inca 1000 iti iei una de rezerva
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Nu-i buna. Nu-i made in Germany.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Originally posted by darksid3 View Post
                            Conteaza repartitia cuplului pe plaja de turatii. Daca il ai doar la turatii joase, e bun de arat in brazda. Mai da-l dreaq de diesel ca zici c-ai pus mana pe vre-un OZN . PS: Asta o spun in calitate de posesor diesel.
                            Mai de ce esti rau? eu sunt multumit cum trage tractorul meu ,iar Loganul are o caroserie relativ usoara fata de alte masini(diesel) !Faci masini cu pretentii prin oras daca ii dai in nas!Nu se comapra cei drept cu benzina dar nici consumul nu se compara ...

                            Comment


                            • nici consumul in bani nu se apropie de gazar . facut ceva passat harbuit la semafor, gen 2000. nu stiu motorizare, dar stiu ca nu se tinea de mine. 100% era dizal.

                              Comment


                              • Originally posted by speed_shock View Post
                                1.ceed-ul pe 400m e varza.nu va mai gadilati atat in talpa parca ar fii ozn ceedul,e o masina asa cum e si loganul.deh daca in loc de dacia ar scrie bmw?ati mai comenta?va zic eu nu ati baga coada intre piciaoare si ati lua-o la fuga.
                                2.astea sunt fimuletele cu bmw-ul

                                de cand tot citesc ma minunez tot mai mult.pro contra...da v-ati nascut in bmw?sau logan?ce e asa greu de recunoscut ca loganul face bmw pe 400m?pe 400 multe...

                                3.el chiar a si plafonat-o.
                                e greu sa crezi ca te face un logan )dar realitatea nu e tot timpul asa cum ti-o doresti.
                                1. Faptul ca Loganul de 1.6 16v bate Cee'd-ul de 1.4 pe 400 m nu inseamna ca Cee'd-ul este varza. Pur si simplu Loganul are un raport Kg/Cp mai bun.
                                Cee'd-ul de 1.6 bate un Logan 1.6 16v stock. Eu am spus ca astept un PM de la un posesor de Logan 1.6 8v stock, pt. ca avem cam acelasi raport Kg/Cp. Nu a spus nimeni ca Cee'd-ul este OZN si ca Loganul ar fi o masina proasta. Eu conduc zilnic Loganul de la serviciu si in unele situatii sunt chiar mai multumit de el decat de Cee'd-ul meu.
                                2. Nici eu nu cred ca acolo sunt 400m.
                                3. Cine a plafonat-o, cel cu Cee'd-ul, sau cel cu BMW-ul ?
                                Ca si idee, Cee'd-ul de 1.4 nu se plafoneaza nicidecum la 180 Km/h. Este adevarat, de la 180 Km/h in sus nu mai urca in acelasi ritm ca pana acolo, dar pana la 195 Km/h chiar nu sunt probleme. Dupa aceea, trebuie sa mai astepti un pic pana ia 200 Km/h.

                                Eu nu vreau sa discut in contradictoriu cu nimeni. Fiecare masina are avantajele si dezavantajele ei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google