Originally posted by alessandro
View Post
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Cumpar volan de Duster
-
Distrigaz vs. MLC 0-0 egali...
Odata din mers, a doua n-a contat ca am ratat a 2-a.
Comment
-
Originally posted by soboBN View PostVrei sa zici ca nu te tineai dupa un Crafter? Am condus un 2.5 TDI-CR, nu stiu exact cati cai avea, dar mai mult de 140 nu o lua nici macar la vale, ori in a 6a, ori la liber. Avea prelata, dar avea si chestie deaia, nu stiu cum ii zice, sa devieze aerul, si oricum, nu mi se parea ca accelereaza bine.Are cuplu, si iti da impresia, dar daca te uiti la vitezometru, nu prea urca.
Da-te cu o carosata. Cu Boxer 2.2 hdi am luat pe autostrada 180/h (3900 rpm)...si tot m-a depasit un T5 )))
Comment
-
la Crafter intra sistemele intr un mod foarte smecher. cand simte ca depasesti limita de aderenta a gumelor taie puterea la motor chiar daca ai pedala la blana. la un moment data se stabilizeaza la o viteza constanta. cand se indulceste curba si volanul revine simti din nou cum motorul trage la blana.
in ciuda inaltimii centrul de greutate este foarte jos suspensia si amortizoarele sunt parctic inexistente. puteau sa sudeze si o bara acolo ca tot ala era efectul.
cea mai tare dubita de zi cu zi mi se pare iveco Daily 3.0 hpt 180 cai. 3000 rpm tr 6 160 kmh. fara limitare se duce la 200Last edited by alessandro; 28 August 2011, 09:30.
Comment
-
aseara, logan 1.6 stock + gpl VS logan 1.4 ... 1-0 distanta a fost c-am juma' de masina, dar pe a2a dupa 4000rpm aveam intreruperi
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postla Crafter intra sistemele intr un mod foarte smecher. cand simte ca depasesti limita de aderenta a gumelor taie puterea la motor chiar daca ai pedala la blana. la un moment data se stabilizeaza la o viteza constanta. cand se indulceste curba si volanul revine simti din nou cum motorul trage la blana.
in ciuda inaltimii centrul de greutate este foarte jos suspensia si amortizoarele sunt parctic inexistente. puteau sa sudeze si o bara acolo ca tot ala era efectul.
nu ai nicio senzatie pe curbe cu asistarile pornite , ci doar o senzatie de masina care nu tragePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Nu cred ca dintr-o siguranta nerorocita dispar toate astea, ar fi prea puriculos.
La microbuze sunt foarte bune sistemele astea, dar nu te ajuta deloc la o forja pe serpentine, iti maresc timpii ceva nemaipomenit, efectiv esti in blana cu ea si nu mimeaza nici un ''gest'' ))
Ideea e ca daca l-ai scapat, e pe p.... toata treaba, nu-l mai pui pe drum.
Pe drum n-am avut curajul niciodata sa intru in derapaj sa scartaie rotile la microbuz.
Oricum e misto de condus.
Dupa ce ma dadeam jos de la Boxer (dupa 1000-3000 km) si treceam la Logan, aveam impresia ca merg cu Bentley ))
Boxeru e cred ca cel mai prost la condus (ca si confort) dar fuge tare.Last edited by Octavian; 29 August 2011, 18:45.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postba da. scoti siguranta, dar dispare si abs-ul, eventual si directia asiatata electric, la unele masini
in trafic sambata seara. eu vs hyundai accent cub a 2 a din 3000 rpm 2-0 juma de masina. probabil 1.6 16v 112 cai. daca era crdi 110 il dateam dauna
Comment
Comment