liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cotet care sta mai bine ca loganu pe curbe. sa nu mai zic de frane

    cand vin in buc vreau sa te scot pana in carrefour cu HDI u. ce zici ?

    am incercat si eu alte utilaje. crede ma ca m am saturat de 1.4 chel remapat cu filtru vs 1.6 full stock. sau 1.4 cu serpi si axa vs 16v stock. am citit zeci. m am plictsit
    Last edited by alessandro; 29 August 2011, 20:40.

    Comment


    • Probabil d-aia aveam mereu sicane de la dube, prin trafic, cu Vette-ul fiind
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • logic. uite te la top gear la episodul cu dube. transit vs LDV sa vezi conceptia lui Clarksson despre "van driver" si vei intelege. eu era sa vomit de ras

        Part one of two. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May take to the Top Gear track as their £1000 vans are subjected to a series of distinctly non-in...
        Last edited by alessandro; 29 August 2011, 20:59.

        Comment


        • Eu vs Opel Calibra 2.0 8V 116CP | 1-0
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Originally posted by darksid3 View Post
            Probabil d-aia aveam mereu sicane de la dube, prin trafic, cu Vette-ul fiind
            Poate era doamna la volan : http://www.youtube.com/watch?v=5KiC03_wVjc
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Parca s-a dat un posesor de 1.6 16v cu un Focus 2 1.6 TDCI. Mai stiti care a fost rezultatul, pt. ca nu gasesc acum. Va intreb pt. ca am un prieten cu un Focus 2 1.6 TDCI 109 Cp, dar l-a chipuit in 125 Cp si s-a dat aseara cu un Opel Astra G din 2001 2.2 benzina 150 Cp, cutie automata si l-a facut. S-a dat si cu un Mondeo ( ultimul model ), dar nu stiu ce motorizare, decat ca era diesel si Focusul i-a dat vreo 3 masini.
              Mie imi pare rau ca nu am apucat sa ma dau cu el pana sa o resofteze, pt. ca aveam amandoi 109 Cp si cam aceeasi greutate. Aseara mi-a fost tarsa sa ii zic sa ne dam, dar totusi imi pare rau acum. Macar vedeam cum stau pe langa o masina "tiganita".
              Problema e ca el a dus-o in 125 Cp ( minim ) printr-un simplu chiptuning de 100-150 euro. Eu ca sa castig 16 Cp am de lucrat tata: Filtru sport , evacuare inlocuita+ resoftare. Toate astea ma costa minim 600-700 euro, basca mai pierd si garantia.

              Comment


              • ...si din tot ce spui foarte posibil sa nu scoti nici 16 cp...

                Mai...pai tie iti era tarsa sa te dai cu un aarat Logan 1.6 mpi resoftat, acum ai vrea sa te dai cu tdci de minim 125 cp...nu te mai inteleg ))

                Comment


                • Eu din cate stiu scoate mai mult de 125cp din 110. Stiam ceva de genul 135, bine, era vorba de un peugeout 307 1.6 hdi 109cp insa motoarele sunt aceleasi.
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian___32 View Post
                    ...si din tot ce spui foarte posibil sa nu scoti nici 16 cp...

                    Mai...pai tie iti era tarsa sa te dai cu un aarat Logan 1.6 mpi resoftat, acum ai vrea sa te dai cu tdci de minim 125 cp...nu te mai inteleg ))
                    Daca ii scot catalizatorul scot si mai mult.
                    Nu e vorba ca imi este tarsa sau nu, ci daca are rost sa consum benzina.
                    Si pana acum, in afara de CATAFOF ( cu, care chiar nu are rost sa ma dau ) nu m-a contactat nici un posesor de 1.6 MPI stock sau remapat.
                    Originally posted by bossake View Post
                    Eu din cate stiu scoate mai mult de 125cp din 110. Stiam ceva de genul 135, bine, era vorba de un peugeout 307 1.6 hdi 109cp insa motoarele sunt aceleasi.
                    El mi-a spus ca si-a facut o remapare de mijloc, gen STAGE 1 (125 Cp) , intre ECO (120 Cp ) si STAGE 2 ( care il duce in 131 CP ).
                    Last edited by flopy84; 30 August 2011, 19:30. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by flopy84 View Post
                      Parca s-a dat un posesor de 1.6 16v cu un Focus 2 1.6 TDCI. Mai stiti care a fost rezultatul, pt. ca nu gasesc acum. Va intreb pt. ca am un prieten cu un Focus 2 1.6 TDCI 109 Cp, dar l-a chipuit in 125 Cp si s-a dat aseara cu un Opel Astra G din 2001 2.2 benzina 150 Cp, cutie automata si l-a facut. S-a dat si cu un Mondeo ( ultimul model ), dar nu stiu ce motorizare, decat ca era diesel si Focusul i-a dat vreo 3 masini.
                      Mie imi pare rau ca nu am apucat sa ma dau cu el pana sa o resofteze, pt. ca aveam amandoi 109 Cp si cam aceeasi greutate. Aseara mi-a fost tarsa sa ii zic sa ne dam, dar totusi imi pare rau acum. Macar vedeam cum stau pe langa o masina "tiganita".
                      Problema e ca el a dus-o in 125 Cp ( minim ) printr-un simplu chiptuning de 100-150 euro. Eu ca sa castig 16 Cp am de lucrat tata: Filtru sport , evacuare inlocuita+ resoftare. Toate astea ma costa minim 600-700 euro, basca mai pierd si garantia.
                      eu m`am dat cu un focus , la fel cum l`ai descris tu.
                      ne`am dat din mers , ca de pe loc il facea destul.
                      spune`i prietenului tau daca vrea o "cumparatura" cu mine.

                      Comment


                      • FOF, ai masurat sa vezi in cat scoti 100/h acum? Asa de curiozitate

                        Comment


                        • M-am luat cu un 911 Carrera 4S model 997. Eu singur in Logan, aia 3 in masina, noroc cu aglomeratia.. ma las de tuning). Ce reprize poate avea.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Esti irecuperabil

                            Eu nu povestesc intamplari din trafic (cand mai ies seara la enervat de smecheri) ca nu prea se pot proba.
                            M-am pus intr-o seara cu un 944 care la tineretile lui avea totusi un 200 cp si s-a facut de rahat la semafor, dar cum am spus, astea sunt intamplari de trafic nocturn care nu toata lumea le inghite.

                            PS: era cazatura rau. Daca ma uitam mai atent, puteam vedea spumele soferului ))

                            Comment


                            • Originally posted by Octavian___32 View Post
                              FOF, ai masurat sa vezi in cat scoti 100/h acum? Asa de curiozitate
                              nu am avut curiozitatea si nici ceva de masurat cat de cat real , sunt destui pe iutub filmati cu telefonul.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___32 View Post
                                Esti irecuperabil

                                Eu nu povestesc intamplari din trafic (cand mai ies seara la enervat de smecheri) ca nu prea se pot proba.
                                M-am pus intr-o seara cu un 944 care la tineretile lui avea totusi un 200 cp si s-a facut de rahat la semafor, dar cum am spus, astea sunt intamplari de trafic nocturn care nu toata lumea le inghite.

                                PS: era cazatura rau. Daca ma uitam mai atent, puteam vedea spumele soferului ))
                                daca era turbo iti dai seama ca daca n-a plecat turat , pana a incarcat turbina s-a ajuns la semaforul celalalt si deja trebuia sa franeze . E foarte usor sa faci pe oras o motorizare turbo care printre altele tre sa si anticipeze daca se da cineva cu el sau nu ca sa il prinzi pe turbo .
                                Oricat de rabla de masina sau motorul , daca turbina merge cat de cat nu-ti fa tu probleme ca si dupa 30 ani tot trage mai tare ca 75 cai .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google