e logic sa ajute corpu marit in blana intra alt volum de aer aer mai mult gazz tie iti da mai mult decat trebuie ) o ardere mai buna
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
-
aseara m`am jucat cu un prieten , are un polo 1.2 tsi 105 cai , 1067kg
il bat pe 400m dar foarte putin.
pe 2 ma distantez umpic , 3 stam la fel si pe 4 ma depaseste usor dar trecem de 400.
cert este ca eu cand bag 4 , el mai are juma din 3 , si cum 4 la logan este involutie , ma depaseste .
ma uitam acuma pe ceva site-uri de profil despre masina.
greutatea max este de 1088 , pana la 100km/h are 9.7s , cuplu 175 etc.
o masina usoara si potenta , am mers cu ea si trage bine bine .
Comment
-
Are un cuplu de 175NM disponibil inca de la 1750rpm. Practic la un mers la 2000rpm masina trage cum trag loganurile noastre de la 4000. Evident nu zic ca trage la fel, ci doar ca nu trebuie sa fii in ture mari sa traga bine; treaba asta iti usureaza mult condusul.
Apoi, octavia2 1.2tsi are 0-100 in 10.7s. Nu ti se pare MAI MULT DECAT DECENT, pentru o masina de 1300kg si DOAR 105cp? Pai logan 1.6 16v cu 150kg mai usor(ceea ce inseamna f mult) scoate doar cu 0.5s mai putin.
Octavia 1.4 tsi 122cp 0-100 scoate 9,3. Ei bine acolo se poate vorbi chiar de sportivitate dpmdv. Normal pt unul obisnuit cu masini de sute de cai putere nu inseamna nimic 10.7, 9.3s etc.
Jos palaria pt noua generatie de motoare tsi de la grupul vag . Numai cine nu a mers/condus benzina turbo poate nega cat de bine se misca motoarele astea turbo, chiar si de 1.2-1.4.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
A venit un prieten care lucreaza la dealerul lor cu Octavia 3 (facelift) 1.2 105CP si masina se misca mai mult decat decent. La fel si 1.6 TDI, plus ca au un consum rezonabil si nu trebuie sa tragi de ele ca sa se miste.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by bossake View PostNumai cine nu a mers/condus benzina turbo poate nega cat de bine se misca motoarele astea turbo, chiar si de 1.2-1.4.
Va zic eu ca ne lasam de liniute..
L.E.: 0.9 TwinAir de 85 CP (aspirat) dezvolta cei 85 CP la 5500 RPM si 145 Nm cuplu la 1900 RPM. Vechiul 1.4 16V de 100 CP dezvolta 131 Nm la 4250 RPM.Last edited by on1x1; 5 September 2011, 01:00.
Comment
-
Clar viitorul este al motoarelor de cilindree mica +turbo si/sau compresor. 1.2 tsi se comporta bine chiar si pe o masina mare cum este Octavia, tocmai din cauza supraalimentarii care ofera cuplu mare de la turatii mici. La liniute probabil bati cu Octavia 1.2 tsi Loganul 1.6 16v E5 si pierzi la diferenta foarte mica cu E4.
Skypper: 1.2-ul 105 cp se comporta mult mai ok decat 1.6 16v pe Logan.
Gandeste-te ca la Skoda ai 105 cp la 5000 rpm si cuplul maxim de 175 nm inca de la 1500 de ture pe cand la Logan 1.6 16v ai 105 cp la 5750 rpm si 148 nm de la 3750 rpm.
Comment
-
Ma bucur ca am revenit...Ieri seara veneam dinspre Poiana Lacului si ma indreptam spre Pitesti(sa ajung acasa)!In spatele meu un Mertan negru care venea tare de tot pe mine!Problema lui era ca desi avea timp sa ma depaseasca (deoarece nu intentionam sa ma "iau" cu el,imi tot statea la 10 cm de bara mea!L-am lasat ma depasit si pe urma am vazut ca era un W202 de prin 2000(un C200 diesel 2 litrii)!M-am laut dupa el,in fata lui numai Loganuri care mergeau usor ...le-a depasit si m-am tinut putin cu el sa vad ce "poate"!Pe depasiri lesinata complet ,la coasta eram egali !In fine el se "razbuna" pe tot ce ii iesea in cale dar nu prea avea cu ce...L-am facut in scurt ,pe urma el a prins momentul si ma depasit din nou,iar eu din nou pana in Pitesti!Ne-am intalnit la sensul giratoriu paralel cu el ,si dupa ce am acordat prioritate am dat si o liniuta cu el cam pe 2-300 metrii !L-am afumat urat de tot(2-3 masini)!Dilema: Era oare automat ,sau nu era deloc in "boii" lui ?El la origine trebuia sa aibe (m-am informat) 136 cai si 260 nm cuplu!
Comment
-
Cristi asta are(avea) 136 cai !C180 -u era mai "amarat" ,dar cica asta C200 era 2 litrii in 16 V (diesel)!Cel putin asa scrie pe wikipedia...Si nu era deloc puturos la coasta,dar cand iesea din "card" la depasiri scurte ma "urcam" pe el!Lesinat complet!Intre 100-140 si linie dreapta il pierdeam urat!
Comment
Comment