Cine vine la VTM Bucovat?
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Originally posted by al!n View Post.................... 1.4 chel cu soft si fara catalizator sta putin in fata la 1.6 laureat pe a1a a2a, pe a3a se face diferenta de putere si ia avans repede 1.6-le.
.............................
Cum pe III o ia repede?
Intr-adevar dupa ce se schimba tr III il vezi ca ia oleaca avans, dar nu ca din pusca, sunt max 10cp diferenta daca 1.4 are soft bun.
Asta am vazut doar la 1.6 16V (remapat) vs 1.4 cu soft, tr II si tr III cand se schimba se duce tare, dar la 1.6 mpi stock...chiar n-am patit pana acum, chiar si cand m-am dat cu 1.6 fara AC.
Comment
-
-
Originally posted by Cezar View PostAsa este, cum sa bati cu 1.6 laureate un 1.6 preferance, cand tu nu ai 1.6
Pune mai multi culbutori, poate trage mai bine. Eu asa am citit prin reviste.
Comment
-
Originally posted by alex86 View PostCine vine la VTM Bucovat?
Deci cum? Nu-mi place spectator. In trecut am vazut ca cei din LC Gorj s-au dat, o casca, masina, motor, 4 roti si un volan si dai bataie.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostCa sa nu mor prost.. unde se fac inscrieri, cotizatii chestii? Stiam ca pot participa si amatorii....................
Mi-ar place f mult sa avem posibilitatea toti 'liniutarii'' sa ne putem intalni si la ceva probe de indemanare, adica un circuit mititel ceva...
Mi se pare MULT mai ok si MULT mai interesant.
Acolo se poate intampla ca un 8-10 cp sa nu mai conteze (ma refer la ascutitorile noastre, nu 200 cp vs 210 cp) .
Io respect pe toata lumea, dar am vazut baieti cu masinute bune care s-au cam pierdut in stiinta pe circuit si baieti necajiti (dar al naiba de talentati) care au stors si ultimul calut din motor.
Asta ca tot am vazut ca ''piesa dntre volan si scaun'' conteaza la liniuta...conteaza prea putin. Un 85 cp bate un 75 cp cam tot timpul (aceleasi masini)
Cum spuneam, io respect pe toti...
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostDeci hai, baga !
Mi-ar place f mult sa avem posibilitatea toti 'liniutarii'' sa ne putem intalni si la ceva probe de indemanare, adica un circuit mititel ceva...
Mi se pare MULT mai ok si MULT mai interesant.
Acolo se poate intampla ca un 8-10 cp sa nu mai conteze (ma refer la ascutitorile noastre, nu 200 cp vs 210 cp) .
Io respect pe toata lumea, dar am vazut baieti cu masinute bune care s-au cam pierdut in stiinta pe circuit si baieti necajiti (dar al naiba de talentati) care au stors si ultimul calut din motor.
Asta ca tot am vazut ca ''piesa dntre volan si scaun'' conteaza la liniuta...conteaza prea putin. Un 85 cp bate un 75 cp cam tot timpul (aceleasi masini)
Cum spuneam, io respect pe toti...
La Bucovat nu pot merge, ca inca n-am franele gata.
Comment
Comment