Mi s'a luat o piatra de pe inima : Lacetti 1.6 16v vs Logan 1.6 16v ...
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Dupa cum am zis anterior loganu FOF de 1.6 este mai usor decat 1.4 al meu.........masina mea si in carte si in talon are 1097kg..................iar andreea 13 (logan fof) poate sa confirme cat are masina luiNu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
Si a mea, in varianta Laureate tot 1097 kg are...Doar ca eu mai am un ac in plus, niste motorase electrice, care se pare ca ar avea 0 kg, asa ca ma indoiesc de corectitudinea datelor din talon.
Toate modelele Logan 1.6 mpi, sunt mai grele decat analoagele lor de 1.4 mpi.Last edited by Cezar; 8 February 2009, 20:50.
Comment
-
Constructorul spune ca intre 1.4 si 1.6 ambele fara dotari e o diferenta de...5 kile respectiv 975 si 980 de kile...cea mai grea e 1.6 16 v cu 1.115 kile iar la dci-uri cel de 70 de cai are 1.065 kile si cel de 85 de cai are 1075 de kile. Repet astea sunt masele fara optionale.
Postul meu e doar pentru completare.Last edited by darksid3; 8 February 2009, 21:17.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Daca eu va zic ca masina are in talon si in cartea ei de identitate aceeasi greutate......ce rost ar avea sa va mint???.....si in plus de asta mai si un subufar de 300 w in porbagaj ......dar nu conteaza asta...Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
La masini similare (transmisie) conteaza fiecare kilogram.
Subwooferu vreo 15-17 kile, mai pui statia vreo 2-3 kile si uite asa mai pui pe ea ~ 18-20 kg.
PS: cand s-a facut linuta 1.6 mpi cu 1.5 dci 85 cp, eram in spatele lor, am stat lipit pana la capat, colegu care era cu mine in masina poate confirma
Comment
-
Asa este , cred ca diferenta intre masini a fost neglijabila , de aceea pentru a inlatura toate dubiile in primavara se vor repeta toate testele (reprize , liniutze) , dar scoateti tot ce se considera greutate in plus cu exceptia benzinei, sa fie ziua sa se distinga clar masinile , si conditii astfalt uscat. Asa ne vom putea convinge si se va inlatura scepticismul unora cu privire la performantele fiecarei motorizari.sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU
Comment
-
Stii ce mi s-a parut bizar, cand ai facut cu 1.6 16V tot asa am mers dupa voi, dar ati luat clar avans de vreo 10-15 metri fata de mine.
Cand ai facut cu dci-ul (at cand m-am tinut de voi) parca nu i-ai dat ca lumea - am vazut clipu si parca (sa-mi spui daca ma insel) mai mult de ~5000 rpm n-ai turat-o.
Eu am dus-o in ~6000 desigur ))
PS: si mai o treaba, acolo unde ne jucam noi, am impresia ca nu e perfect drept , adica are ceva inclinatie, spre AR e un pic de deal, si invers parca merge mai bine, tot timpul invers am putut sa ma tin de voi, spre AR pierdeam tot timpul....asa mi se pare mie.
Comment
-
Exact ce spirit de observatie ai , m-ai mult de 5000 n-am turat-o ca sa vad pana la ce turatii pot sa schimb fara sa pierd distanta in fatza dci-lui . Sincer daca e putin inclinat sau la deal , chiar nu mi-am dat seama dar se poate verifica , de aceea am propus la primavara sa se refaca testele in conditii cat de cat normale , dar eu totusi tind sa cred ca 1.4-le tau (remapat) poate sa faca 1.6 8v stock.sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU
Comment
-
Atunci e clar de ce m-am tinut in curu tau )))
Tu schimbai pe la 5000 eu am dus-o in 6000... )))
Cum e acum a mea nu face un 1.6 mpi stock, eventual daca ii scot filtru afara si schimb si evacuarea, poate ...doar poate.
PS: altii au facut modificari mai majore la 1.4 de ai vazut ca au luat 1.6 mpi stock.
Lasa ca data viitoare cautam un 1.6 mpi stock si dam o liniuta sa vedem, eu n-am nici o jena
Comment
-
in acel clip cu FOF si MCD , nu au fost 3-4 masini , am franat aproape de al 2 stalp care se vede in video pe partea stanga , ca nu mai avea rost..am plecat bine pe 1 si 2`a , dar pe a 3-a ma devansat clar cu o masina , pe a 4 am mers constant..si asta a fost...nu mare diferenta..dar a fost.
felicitari dane pt performante.aprope.. dane..nu au fost 600 , 700 m , daca au fost 400 au fost bine , iti garantez
Cezar...dc tot o ti pe a ta ca 1.4 umblat nu bate 1.6 stock ? recunoaste meritele baiatului care a facut cu acest 1.4 sa bate ORICE 1.6 stock.
Comment
-
Cand veniti cu date concrete ok, pana atunci sunt un mic frustat ce nu are puterea de a recunoaste faptul ca o masina cu motorizare ca si a mea poate devansa un vehicul cu capacitate cilindrica superioara. E vreo problema?
Am specificat faptul ca sunt mai multe variabile in determinarea acestui rezultat, nicidecum basme, stimabile coleg.
Daca umblati dupa merite, uite aveti parte de felicitarile mele.Last edited by Cezar; 9 February 2009, 13:19.
Comment
-
motorul lui este ca al tau , corect , dar pe motorul lui are mai multe "umblaciuni".
nu umbla nimeni dupa merite , (eu nu am pentru ce) dar asta e adevarul.
Si sa nu crezi ca vreau sa`l favorizez pe el , imi e prieten , dar pana la masini )
Comment
Comment