Inseamna ca inginerii aia de la renault/dacia,au fost fraieri.Ne.au facut o masina cu care sa zburam,sa ne omoare si nush ce..... ) Cati au mers tare pe autostrada cu loganu si au patit ceva? Cati? Putini! Aproape deloc,si da in crube pe drumuri nationale au fost,ca au subvirat in curbe,din cauza vitezei prea mari (Ca drumul e circulat si nu poti taia curbele)
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
m-am plictisit citind toate posturile si nu am decat o singura intrebare pentru ... ?
-ai ajuns vrodata cu masina stock la 170-180 si ai trecut pe langa un tir sau a trecut alta masina pe langa tine ? ai simtit ca pentru cateva secunde nu mai ai control asupra masini ? eu am trait asta cat a fost stock masina
-ai modificat suspensia masinii , ai modificat ecartamentul masinii si ai avut aceleasi experiente ? am trait asta si pe langa tir masina nu s-a mai clintit , am luat mai usor viteza , am simtit masina mult mai ferma si stabila
de ce ? pentru ca intra mai putin aer pe sub masina si centrul de greutate a coborat
Aia de la renault au facut loganul pentru omul de rand care respecta viteza legala , ca mai exista oameni fara toate pasarelele acasa care au mai pus mana pe una alta si au mai tiganit cate ceva , asta este partea a doua ...Last edited by cos_min_i; 27 June 2012, 15:37.
Comment
-
Dap,am trecut cu 185 in noiembrie pe langa toate masinile cand s.a deschis autostrada,si pe langa tiruri si nu a fost nimica mortal. Daca trece pe langa tine un tir in sensul pus,da,te infraneaza curentul tir.ului,dar orice masina pateste asta dinasta, "butuc" de familie,monovolum si altele.....Last edited by Seba; 27 June 2012, 20:05.
Comment
-
Originally posted by Octavian View Post
Asta zici dupa ce ai luat-o de la 1.6 16V...?
Am facut cu 1.4 gpl si chiar a tras bine, nu s-a facut de ras atat pe benzina cat si pe gaz.
Interesant cu alt 1.4 gpl, am luat si om in dreapta sa compensez si degeaba, ma duceam tare de langa el.
Originally posted by alessandro View Postsa suparat rau atunci cand ne am dat observ. daca stiam nu ma mai dadeam.
uite ce face acum din cauza mea...isi ia jante de show
Comment
-
Chiar tu spuneai mai demult, cel mai bun Logan pentru liniute si cu motorul de fabrica de modificat, raportat la cost/putere/pastrarea dotarilor, este dci-ul. Cam asa e, o turbina si un intercooler mai bun si faci treaba buna, luind in calcul ca la 16v, axele sunt 800 de euro.
Comment
-
Daca vrei liniute serioase, nu te mai uita la Logan. Sau ia motorul lui SGM, ca-i o mie 500 euro.
Nu inteleg de ce ai vrea un diesel sa-l alergi, cand saracul are alta destinatie: consum mic, cuplu mare.
Sau uite, da omie500 euro pe troaca aluia de Fiat, de 350 ponei. Te dai cu aia de nu mai stii de tine, pana iti cad plombele, sau pana ii cad ei plombele.
Comment
-
ADEVARAT ......uite un om cu capul pe umeri ,daca vrei sa ai un logan competitiv faci ce a facut SGM ,groza ,ypo .Daca nu vrei sa te complici ....cumperi o masina gata modificata cu care te poti distra (sunt disponibile de la 1000E in sus )sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
-
Originally posted by Octavian View PostVreau si eu barba si deflectoare d-alea...
Unde se pun deflectoarele?
...
ps: acum am vazut...asta n-are cumva suspensii sport? ca prea sta roata aproape de aripa si garda la sol parca e mai mica...Last edited by Seba; 27 June 2012, 23:27.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Oricum se putea sa fie loganul totusi putin mai jos de garda,ca nici aia cu alte masini mai joase tot stock nu au tusit ,ca totusi nu avem drumuri chiar asa de exagerate La astea noi,sper ca au fixat acel bug,ca am vazut poze cu dacia spion si parca nu mai au spatiul ala exagerat intre roata si caroserie
Comment
-
Daca e prea joasa nu e bine ,daca e prea inalta nu e bine.Tu crezi ca astia au facut Logan-ul ca sa mergi cu 200 km/h ?La ce drumuri avem noi e foarte buna masina.Asta nu e masina de alergat.
Ia-ti ce masina vrei tu in afara de Dacie si Suv-uri si Skoda(care e mai inalta si asta) si mergem undeva la peste sa vedem daca treci,sau ramai suspendat.
Si asa cu garda asta de tractor am atins cu scutu de multe ori.Daca era mai joasa,schimbam bara de 15 ori pana acum cred.sigpic
Comment
Comment