Spui de cutia/rapoartele care lipsesc la noi cu desavarsire nu? )
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Originally posted by Alex_MIU View PostRazi tu dar rasul e pe tine,orice masina cu motor mic are cutia scurta indiferent de marca nu doar loganul.
cutia de pe logan e bine etajata. Cu a 4.a de la 80 la 165 se si aude si sunetul cum urca in ture de rapid
Comment
-
oricum am inteles ca tu scrii peste tot sa faci posturi chiar daca nu are niciun rost. Te las in pace cu gandul ca ai o cutie de viteze super pe masina.
Nu stiu cate stii tu despre dacia dar are mai multe cutii de viteze dcum ar fi mcv-urile care au cutii mai scurte decat berlinele si vezi ca nu se plang oamenii de consumuri uriase (ma refer la benzina)
Comment
-
Originally posted by o8MeLC View Postoricum am inteles ca tu scrii peste tot sa faci posturi chiar daca nu are niciun rost. Te las in pace cu gandul ca ai o cutie de viteze super pe masina.
Nu stiu cate stii tu despre dacia dar are mai multe cutii de viteze dcum ar fi mcv-urile care au cutii mai scurte decat berlinele si vezi ca nu se plang oamenii de consumuri uriase (ma refer la benzina)
Comment
-
este o idee foarte proasta sa cumperi cutie de mcv 7 locuri sau van sau pick up. Difera ambreiajul si/sau timoneria. Exista o cutie bolt on jh3-077 si se gaseste aproape noua (sub 30 000km) pe la 1000 lei, trebuie doar cautata.
Razvan eu inca te astept sa imi spui sa ne vedem. Chiar sunt curios cum mai trage masina mea dupa segmentarea facuta si dupa ce am iesit din "rodaj".
Da tu ai cu 15 cai mai mult chiar mi se pare perfecta + ca ai gpl care e nos. Cauta orice masina de 75/90 de cai si vei vedea ca avand in vedere ca au de cele mai multe ori o masa mai mare pe treapta a 4-a te rupe si te indoaie, de treapta a5-a nu mai zic ca e moarta.
fanrenault cand ai drum prin bucuresti chiar astept sa ne anunti si pe noi poate ne intalnim sa vedem si noi cat de tare e 1.6 cu gpl.Last edited by o8MeLC; 2 July 2012, 14:20.
Comment
-
Si cu cutia de pe mcv,esti la 6000 cu 10 km/h mai putin decat cutia de pe berlina. La berlina 125 la asta 115
Pe bune? AA sa mentionez ca am doar 2 geamuri electrice 2 airbaguri si servo,si nu am clima sa abs. Porbabil e mai usoara.
Comment
-
Da e aproape insesizabil cand schimbi treapta la 5500 sa iti cada in 3500 sau 4000. Stiu masina ta e cea mai tare.
Toata lumea e nebuna ca isi ia roti mai mici pentru a avea trepte mai scurte.
Suntem foarte off eu inca astept ca RazvanAmza sa ma contacteze sa vedem cum sta cu 1.4
O zi buna.
Comment
-
Eu nu am zis ca e cea mai tare,e logan si al meu 88 cai 90 cai per tona. Eram acolo pe gaz,si trage ca inainte pe benzina,daca pun pe benzina accelereaza si mai tare. Si pe gaz cand accelerez de la 50 cu a .4a simt cuplul.
Daca ai rapoarte scurte,o sa suferi penalizari de timp cand sechimbi vitezele fata de o masina care nu schimba asa de des.Daca pui cutie de mcv,sa pui soft sa ajungi la 6500 rpm,si atunci o sa fie super ;)
Comment
-
nu mai da quote ca postul precendent ca se intelege ca la el raspunzi.
Daca vorbesti de 2 masini cu aceeasi putere va schimba mai devreme nu mai mult)
De exemplu la 1.6 cu mici modificari la 400m dai a 4-a si se termina cei 400m, deci trebuie sa schimbi si a 4-a. Cu o cutie scurta ai da mai devreme a 4-a deci tot ai schimba o treapta rezultand timp pierdut cu treapta.
Daca te dai pana la top speed veti schimba amandoi tot 5 trepte pentru ca ce sa vezi amandoi aveti 5 trepte, doar ca el va ajunge mai repede la top speed decat tine.
Cat despre gandirea da despre soft... eu am modificata limitarea la 6300, asta nu inseamna ca masina trage super pana la 6300 ci doar ca acolo am pus limitarea. Masina trage cel mai bine cand schimb la 5500. Pentru a urca in turatii si sa ai si castig trebuie sa pui o axa mai agresiva dar deja intram in unele detalii care te depasesc cum am vazut pe multe alte topicuri.
Comment
-
Dap,am schimbat,tarziu a 4.a ,si am avut penalizare. "asta nu inseamna ca masina trage super pana la 6300 "--dar daca are rapoarte-le mai scurte urca. Nu are sens sa iti bagi banii asa in 1.4,pune 1.6 16v de pe renault de 110 cai stock,sau 1.4 16v de 100 de cai si nu mai schimbi tot felul de piese. Ajungi la 110 cai cu modificari multe pe 1.4 8v
"dar deja intram in unele detalii care te depasesc"--- Sa nu uiti ca nu te.ai nascut atostiutor. ;) Ai invatat si tu cu timpul
Comment
-
pai am invatat dar cand nu stiam nu ma bagam degeabam in seama si incercam sa ma documentez inainte.
Cat despre un swap cu un motor total diferit eu zic doar sa te gandesti ce implica asta si cam la ce scoruri se ajunge in cazul unui proiect. Si daca tot vrei sa te chinui mai bine pui un 2.0, care deriva din 1.6 si iesi mult mai castigat. Dar din nou spun, daca era asa de usor cum cred unii cand stau in fata calculatorului tot clubul avea motoare de 2.0, 1.6 16v si altele.
Astept sa fiu chemat.
Comment
Comment