Se intampla si cand ia scart cu a 2-a. Eu am pus-o pe seama sincroanelor pentru ca fortezi schimband asa brutal, ori pe seama apasarii incomplete a ambreiajului... schimband DSG mode nu mai calci pedala complet . Ori o fi bieleta aia de la CV. In fine... nu consider asta o problema.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postpocnitura lu` peste...
in afara de bieleta de sub si caraitul de cutie n-are ce sa pocneasca ) ....................................
Originally posted by Nepotu123 View PostNu e carait... se aude exact ca o pocnitura cand schimbi din 1 in 2 foarte rapid. .........................
Originally posted by Cristi_Xp View Postori nu stiti sa schimbati vitezele ori cutia e praf.Nu are voie sa caraie indiferent cat de agresiv schimbi...Cand incepe sa caraie inseamna ca sincroanele sunt pe duca sau chiar dantura pinionului.
Po' sa dai blana 7000 rpm si NU are voie sa caraie la schimbare.
Ok...mi-a carait si mie de mai multe ori cand am incercat ca voi smecherii sa nu mai las gazu deloc "power smecher"...cand am dat din III - IV am crezut ca s-a evaporat un sincron...
Comment
-
Nu stiu ce inseamna la voi schimbat rapid, dar eu la toti care schimba intreadevar repede am auzit ca trozneste.
Asta e indiferent de turatie.
Octavian, inventeaza si tu o noua tactica, powerpensionari.
Nu zic ca e bine sa schimbi asa, in nici un caz nu incurajez asa ceva, doar am adus discutia.
Vedeti sa nu pierdeti garantia la cutie)Last edited by al!n; 3 July 2012, 19:33.
Comment
-
Foarte repede inseamna si un pic de nesicronizare, sistemu are limitele lui.
Cand schimbam in 6700-6900 rpm nu-mi caraia si cred eu ca schimbam destul de repede, lasam o clipita gazul, ca altfel tu tot bagi forta in pinioane implicit in sincroane si caraie...
Fara sa lasi gazu riscu sa caraie e maxim la schimbare rapida...si daca nu schimbi rapid iar n-ai facut nimic
PS: m-am jucat si la turatii mici gen 4000 rpm cu schimbare rapida (nic nu clipesti) si nu caraie.
Acum caraie ca prinde ceva mai jos ambreaju...cand era mai noua nici poveste.
Comment
-
Si fara sa iei picioru din gaz trozneste cateodata, intra pe mes sa iti arat ceva.
Asta scriam si eu mai sus, ca daca iti tine jos ambreiajul e riscul mut mult mai mare sa caraie decat daca iti tine aproape sa dai cu picioru in volan..Last edited by al!n; 3 July 2012, 19:37.
Comment
-
Intru.
Trozneste, dar nu din sincroane.
Originally posted by fanrenault View PostCati cai per. Litru are un logan berlina 1.6 16v? Stie careva? :p
Te invit (cand ai timp) la o liniuta sa masuram cate autobuze imi dai (nu am nimic modificat la masina) nu mi-e rusine sa recunosc invingerea, dar pana acolo trebe sa fecam neste probe.
Te bagi...?
Originally posted by al!n View Post........................
Asta scriam si eu mai sus, ca daca iti tine jos ambreiajul e riscul mut mult mai mare sa caraie decat daca iti tine aproape sa dai cu picioru in volan..
Eu a trebuit sa-l reglez sa prinda oleaca mai jos dupa ce nu-mi mai dadea "scart" in tr II si am simtit mirios de ferodou ars (acum vreo 25000 km ) ).
Acum prinde ceva mai jos (nu jos de tot) si chiar e deranjant mai ales iarna ca imediat agata tr II.
Comment
-
"Te invit (cand ai timp) la o liniuta sa masuram cate autobuze imi dai (nu am nimic modificat la masina) nu mi-e rusine sa recunosc invingerea, dar pana acolo trebe sa fecam neste probe."- @octavian,daca va-ti plans ca nu va trage 1.4 pana la 165 cu a 4.a ,nu aveti nicio sansa ,stock vs stock, eu ajung la 170 imediat.
Comment
-
Pai tocmai de aia, ai spus ca pe gaz te duci frumos.
Sincer, chiar vreau sa vad cum iti trage 1.6-le pe gaz vs 1.4 normal.
O facem si pe gaz si pe benzina, eu nu am retineri.
PS: altii stiu ca de distractie seara la 11 m-am dus pana in TM sa ma dau cu 1.6 16V , am spus atunci cate autobuze am luat.
Din pacate in zona noastra cam bate vantu...si eu imbatranesc, incep sa ma dau cu bicileta sa mai fac conditie.
LE: am bulit un pinion bun si un lant nou de bibicleta in numai 2 luni...rup tot
Deci, te bagi?
Comment
Comment