If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Se intampla si cand ia scart cu a 2-a. Eu am pus-o pe seama sincroanelor pentru ca fortezi schimband asa brutal, ori pe seama apasarii incomplete a ambreiajului... schimband DSG mode nu mai calci pedala complet . Ori o fi bieleta aia de la CV. In fine... nu consider asta o problema.
ori nu stiti sa schimbati vitezele ori cutia e praf.Nu are voie sa caraie indiferent cat de agresiv schimbi...Cand incepe sa caraie inseamna ca sincroanele sunt pe duca sau chiar dantura pinionului.
Sunt 100% de acord, n-am vrut aseara sa arunc paie pe foc.
Po' sa dai blana 7000 rpm si NU are voie sa caraie la schimbare.
Ok...mi-a carait si mie de mai multe ori cand am incercat ca voi smecherii sa nu mai las gazu deloc "power smecher"...cand am dat din III - IV am crezut ca s-a evaporat un sincron...
Last edited by Octavian; 3 July 2012, 19:18.
Reason: Automerged Doublepost
Foarte repede inseamna si un pic de nesicronizare, sistemu are limitele lui.
Cand schimbam in 6700-6900 rpm nu-mi caraia si cred eu ca schimbam destul de repede, lasam o clipita gazul, ca altfel tu tot bagi forta in pinioane implicit in sincroane si caraie...
Fara sa lasi gazu riscu sa caraie e maxim la schimbare rapida...si daca nu schimbi rapid iar n-ai facut nimic
PS: m-am jucat si la turatii mici gen 4000 rpm cu schimbare rapida (nic nu clipesti) si nu caraie.
Acum caraie ca prinde ceva mai jos ambreaju...cand era mai noua nici poveste.
Si fara sa iei picioru din gaz trozneste cateodata, intra pe mes sa iti arat ceva.
Asta scriam si eu mai sus, ca daca iti tine jos ambreiajul e riscul mut mult mai mare sa caraie decat daca iti tine aproape sa dai cu picioru in volan..
Cati cai per. Litru are un logan berlina 1.6 16v? Stie careva? :p
Esti singurul din Arad care vad ca se mai agita pe subiectul asta, plus de asta din al tau 1.6 mpi ai facut racheta.
Te invit (cand ai timp) la o liniuta sa masuram cate autobuze imi dai (nu am nimic modificat la masina) nu mi-e rusine sa recunosc invingerea, dar pana acolo trebe sa fecam neste probe.
Asta scriam si eu mai sus, ca daca iti tine jos ambreiajul e riscul mut mult mai mare sa caraie decat daca iti tine aproape sa dai cu picioru in volan..
Da, dar daca il ai uzat si incepe sa patineze usor , n-ai ce face.
Eu a trebuit sa-l reglez sa prinda oleaca mai jos dupa ce nu-mi mai dadea "scart" in tr II si am simtit mirios de ferodou ars (acum vreo 25000 km ) ).
Acum prinde ceva mai jos (nu jos de tot) si chiar e deranjant mai ales iarna ca imediat agata tr II.
Last edited by Octavian; 3 July 2012, 20:49.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
"Te invit (cand ai timp) la o liniuta sa masuram cate autobuze imi dai (nu am nimic modificat la masina) nu mi-e rusine sa recunosc invingerea, dar pana acolo trebe sa fecam neste probe."- @octavian,daca va-ti plans ca nu va trage 1.4 pana la 165 cu a 4.a ,nu aveti nicio sansa ,stock vs stock, eu ajung la 170 imediat.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment