If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@fanrenault: las-o moarta, ca n-are rost. ...............................
Pai stai un pic ca n-ai inteles nimic ))
Colegu a spus asa, citez nu va trage 1.4 pana la 165 cu a 4.a ,nu aveti nicio sansa ,stock vs stock, eu ajung la 170 imediat.
Chiar vreau sa vad cum ii ajunge utilaju la 170/h "imediat", pe gaz sau benzina, cum doreste.
@fanrenault: las-o moarta, ca n-are rost. 16v de-abia scoate 6 secunde si ceva pe 80-120 in tr3, ce mama dracu' de cuplu simti tu la 50 in tr4? ac care urca rapid? care, ala de la consum instant? ala ar fi singurul care ar putea sa urce rapid, daca ar exista. mai rapid decat asta, am eu o scula care face 0-115 in 2 secunde: cantarul vorbim de lesinaturi si credem ca-s rachete. 16v poate e brutal comparativ cu 1.4 sau 1.2, fata de 1.6 nu e mult mai rasarit. e diferenta, clar, dar pana la racheta, brutal, avion, provocator de avorturi spontane, mai e mult...
De la 80 la 120 urc in jur 7,4 seucnde pe gaz, de la 60 la 160 in 28 de secunde ,dar asta e de la 60 la 165 pe ceas in 28 de secunde. Deci trage ca un 1.6 8v cum ai merge pe benzina.
Renault Ai o "problema" cu tachetii/culbutorii.
Iti spun ca atata timp cat nu trepideaza aiurea in ralanti si ai demaraj asa cum stii, n-ai ce sa umbli la ei, nu de alta dar tot tacane.
E normal sa facem o proba de demaraj, numai ca la tine tine se aplica regula 90 cp (87) mai mari ca 75 cp.
Asta pt ca te cunosc si iti stiu masina si stiu ca dai forje. Dar facem fara stres.
Pe calea asta iti multumesc public ca m-ai ajutat cand am avut nevoie.
Asa ar trebui sa fim aici, indiferent de contrele care le avem, sa ne ajutam.
uite ma toata lumea face teste numai eu nu sunt interesant pentru nimeni. Se fereste toata lumea de mine ca nimeni nu mai stiu ce motor am. Ba am 1.4, ba 1.6 dupa iar 1.4 segementat dupa iar 1.6.
Ca sa va arat ca nici eu nu stiu forte bine ce motor am pun o poza poate ma ajutati voi sa descopar.
E clar ca ma bati, am cronometrat si eu asta si am scos mai mult, dar am spus, nu mi-e jena ca pierd, te astept la un demaraj
Nu trebuie sa fie umilinta ca te.as bate, si tu ai tot logan by renault,si sunt mandru d emasini si de motorizari chair si de 1.4 ,am vazut ca e destul de sprinten 72 de cai la mototr si 75 cai per tona alte masini la 75 cai au 60 si ceva cai per tona.
uite ma toata lumea face teste numai eu nu sunt interesant pentru nimeni. Se fereste toata lumea de mine ca nimeni nu mai stiu ce motor am. Ba am 1.4, ba 1.6 dupa iar 1.4 segementat dupa iar 1.6.
Ca sa va arat ca nici eu nu stiu forte bine ce motor am pun o poza poate ma ajutati voi sa descopar.
Dar de ce il ai segmentat?
Last edited by fanrenault; 3 July 2012, 23:01.
Reason: Automerged Doublepost
@Octavian, mie mi se pare ca tacane mai mult decat trebuie, totusi are 122.000km. Cand ne intalnim si ai chef putem sa aruncam un ochi. In legatura cu testul, doar din pura curiozitate ca nu m-am dat niciodata cu 1.4 remapat si ma gandeam sa te ajut, ca ziceai ca n-ai cu cine ), iar masina n-a mai primit forje de muuuulta vreme.
................................. chair si de 1.4 ,am vazut ca e destul de sprinten 72 de cai la mototr si 75 cai per tona alte masini la 75 cai au 60 si ceva cai per tona.
.............................
Pai acum ce faci...o ora mai in spate spuneai ce amarat e 1.4 si ce sprinten e 1.6 mpi si acum spui ca 1.4 e sprinten..?
Stai sa-ti bag citatul nu va trage 1.4 pana la 165 cu a 4.a ,nu aveti nicio sansa ,stock vs stock, eu ajung la 170 imediat
Te-am provocat public indiferent cine castiga (toate sansele sunt in favoarea ta), tot nu vrei sa te bagi?
"imediat" ala inseamna de fapt cu cateva secunde mai devreme ca 1.4 nu de alta, dar vmax la 1.4 il iei cu a 4-a, nu cu a 5-a. si e undeva la 170-175 pe ceas, unde si decupleaza injectia la motorul stock. deci merge 165 cu a 4-a
ps: @fanrenault, renunta la a apasa butonul "quote" ca nu suntem pe patrutiuining. foloseste fereastra de raspuns din josul paginii, cand raspunzi ultimului post. si chiar si cand raspunzi altuia, poti scrie cum am facut eu: "@ionescu"...e mult mai usor de citit forumul, decat sa vezi pe o pagina de 5 ori un post, ca 4 oameni s-au gandit sa-l copieze cand i-au raspuns. mersi de intelegere.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Dar, pentru 75 cai,merge bine masina,fata de altele,la aia m.am referit Ps: TE.am gasit pe youtube intamplator cand ma uitam la un logan 1.4 ,era acolo la celeleate clipuri din dreapta,cu ceasuri albe si ac rosu si clipul ala cu 170 pe drum :P
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment