liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu vs 1.6 ( serpi 4-2-1 ,traseu , catalizator sport , soft ,admisie PILOT ,cu gume 195 50 15 ) neam luat din mers , plecat usor de la semafor ...tr 1 ,2 ,3 .. aproximativ o masina ..statea in dreptul aripi spate .

    eram si cu DANy dny in dreapta ,nu are mai mult de 70 kg in viu dar tot e balastru
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • Sunt mandru de tine fiule)).
      In seara asta poate incerc si eu cate ceva.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        pt mine, asta e ultimul offtopic: il rupe pe gununchi. r19 pe 318

        cum bine zicea darkside, bmw nu isi face reclama ca masina sport pt a-si castiga clienti. asa cum cine cumpara ferrari nu da de 4 ori pretul unui porsche care merge cu maxim 5% mai incet, in plus porsche e o masina cu care poti emrge linistit prin oras, la servici, etc. pe cand cu ferrari poti linistit sa nu treci o linie de tramvai
        Compari 2 masini diferite.
        Una a fost special dezvoltata sa fie motorizarea de top, si sa scos tot ce se poate, iar BMW a scos o masina modesta (318i) care era a 2-a motorizare din echiparea de baza, o motorizare de la care nu puteai sa ceri prea multe. Ei s-au axat pe M3. Si 325i sau 328i sunt destul de bune.
        Au avut scopuri diferite aceste masini. !

        Comment


        • se discuta despre 318is ma gandesc,nu despre 318i
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Pai Is sau i simplu nu are vreo relevanta.
            Totusi vorbim de 2 strategii diferite.
            Renault 19 care este din clasa compacta si Seria 3 e36, care este din clasa medie.

            R19: 1.8 16V, COD: F7P 704, 135 CP la 6500 si 158 Nm la 4250.
            E36: 318i are 115cp la 5500rpm si 168NM la 3900.
            318is are 140cp la 6000 si 180NM la 4300.

            Sa nu uitam ca este mai greu si este printre motorizarile de baza. Deci nu merita comparatia.

            Comment


            • pai de ce sa nu se compare? sunt 2 masini cu motoare de 1.8 , cu acelasi nr de cai, iar una din ele nu exceleaza la mai nimic,cam aia era ideea.Plus ca s-a pus 1.8 ala si pe Clio 16s, care-s convins ca batea E36 cu 2.5 si 2.8 )
              Lasa clasele, ca nu le comparam ca dotari ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Eu vs bmw e46 318i nfl, 118cp (motor 1.9 benzina), il bat la distanta mica, e undeva f putin in spatele barii mele spate. masina e 99 si are si jante 17, 226.000km in bord.
                Treaba ca masinile au nu stiu ce vechime nu stiu cat e de valabila. baiatul cu bmwul a avut inainte un megane1,in 5 usi, hatchback, 2000, 1.6 16v 107cai, 215.000km si ma batea la vreo 2 masini. E drept masina lui avea in acte 1050kg.
                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                Comment


                • Weekendul acesta, 25 si 26 august, va asteptam la Carrefour Brasov, la cea de-a IV-a Etapa din cadrul Campionatului National de Indemanare Auto (CNIA).
                  Lupta devine din ce in ce mai stransa intre piloti, aflandu-ne, deja, la jumatatea Campionatului. Varietatea varstelor acestora, dar si tipurile de masini prezente in cadrul acestui eveniment, raman ingredientele de baza ale evenimentului.
                  Attached Files
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • eu credeam ca e altfel decat campionatul judetean timis, nationalul asta de indemanare. pana la uma, asta ne e valoarea, parcariade si curtea scolii. multumesc pe aceasta cale fras si acr, ca stiu sa scoata bani din orice si in rest, ce? se mira ca n-avem rezultate in afara? cu ce? cand o inscriere intr-o etapa de vtm te costa cat de 4 ori valoarea masinii pt debutanti? cu ce mama dracu' sa faci performanta? mi-as dori sa vad ziua in care se anunta mare raliu mare si sa nu se inscrie nimeni, sa stea toti cu masinile la inceputul de zona si sa se uite. sa ii invete minte pe nesatuii aia de la conducere...
                    dsign, n-am nimic cu cei care se dau, toata stima, asa eram si eu entuziast, ca n-avem altceva e bun si asta. dar incep incet-incet sa cred ca nu se merita, mai ales dupa ce-am vazut la ultimele raliuri si vtm-uri la care am fost, cum se pune problema. parerea mea, nu dati cu pietre. pt cei care cred totusi in competitiile astea, mult succes!
                    Last edited by Seba; 23 August 2012, 21:32.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Nici noi nu ne intelegem bine cu FRAS-ul... Nu vrei sa stii ce am patit, ca am fost declasat cu o pozitie la prima etapa, fiindca idiotii nu l-au vazut pe unul incepator cum a taiat traseul... Din punctul meu de vedere, reprezentantul FRAS pentru CNIA este un taranoi infect. Tacem si noi, ca a fost ieftina licenta... Iar organizatorul, Teo Gheorghe, este o bomboana de om. Asta e, altceva mai bun nu e, pt noi astia saracii...

                      NU prea avem unde sa ne dam, asta e faza... Mai mult de a2a nu am dat niciodata in tot campionatul, pana acum... Tare mi-as dori sa vin in regionalul vostru, dar e maxim de departe...
                      Last edited by dsign; 23 August 2012, 22:10.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • regionalul nostru, ala pt amatori, tot un fel de parcariada e, pt ca nu poti lasa orice idiot sa-si dea cu 2 foi pe strada, fara rollbar. adevarul e ca apucam sa dam si-a 3-a, daca asta te face sa crezi ca mergem mult mai tare. depinde de traseu, in general a 2-a o cam folosesti. eh, la licentiati (btw, voi ce mama crucii de licenta aveti, la masini de strada? ...)acolo e alta treaba: ai rollbar, scaune, centuri, combinezon, casca, da-i frate, pe niste trasee de 12-15km, unele tehnice, unele de viteza, oricum, folosesti toate treptele masinii si cateodata n-ai destule. dar din pacate, dupa regionalul asta,in sus, ca valoare, vine vtm-ul federatie, unde ti se iau banii si s-a cam terminat distractia
                        despre organizatori, cam asa e si la noi. fara sorin, ar fi doar borduriada acr-ului, unde astia care au masina pregatita n-au ce face. cum dracu' sa apari cu clio rs de gr N si sa te dai 1-2-1-2-1-2 tica-taca in parcare? sau cu subaru sti? desi sa stii ca sunt si de-astia eu de aia am zis ca nu mai vreau parcari, din pacate, nu-mi permit altceva, deocamdata. sper anul asta sa trec la licentiati. daca nu-mi iese pasenta, tare mi-e c-o sa ma las de sporturile astea...anul trecut mi-am mucit masina, in parcari, asa ca mai bine stau acasa.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • bucurati-va ca aveti macar unde sa va dati legal si asta e.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Eu cred ca o sa ma dau pe masini teleghidate termice, incep sa ma atraga mai ales ca le poti modifica.

                            Daca ar exista un circuit unde sa folosesc si a 4-a ar fi perfect si n-as mai fi liniutar de ocazie. Ca in strainatate, platesti o taxa si te dai pana ramai fara combustibil sau te rupi pe-acolo.

                            Parerea mea e ca mai rau chinui masina 1-2 prin parcari, jaloane etc., pana cand vom avea si noi infrastructura ne vom descurca cum putem.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment




                            • Bucuresti - Serres 597 km

                              Comment


                              • o varianta...autohtona ca toti visam la cai verzi pe pereti.....

                                poate la regionala viitoare..cine stie...facem cumva.....
                                sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google