liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dane nu cumva sunt s-uri?
    Eu cu dnf ne pregatim de cateva zile si o sa fim prezenti la start indiferent de grupe.
    Ne vedem sambata.
    Attached Files
    Last edited by al!n; 20 September 2012, 15:45.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • Gata, gata !
      Am inteles ca nu va plac dieselurile pe acest topic )))))

      De la 1:30 incepe actiunea.

      Comment


      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
        cu 170 cai aspirati si unu de 120kg in dreapta am prins un A5 cu 3.0 tdi din urma..........................
        Din urma de unde, de pe bulevard cu 60/h?
        Am ajuns si eu asa din urma masini de 300+ cp.

        Nu prinzi tu nici un A5 3.0 tdi din urma cu un Clio 170 cp stock, nu mai spun daca ai echilibrat cotetul cu 120 kg in dreapta.

        Comment


        • a trecut tare pe langa mine in forta si ala din dreapta mi-a zis ca nu crede ca il prind si i-am aratat cum il prind ) Viteza a fost pana undeva la 170 se vedea clar ca ii da pentru ca eu pe fiecare treapta incepeam sa ma apropii foarte foarte putin de el.
          Daca vrei sa crezi bine,daca nu ,mi indiferent .Intr-adevar masina mea nu e stock,dar nici cu mult peste 170 cai nu am ,iar modificarile la un aspirat nu sunt cine stie ce si n-am decat 200Nm si 3-4 mii rpm in plus.
          Alt exemplu a fost pana la 200km/h cu un 740 cu motor de 4.4 de 280 cai ,aveam un autobuz in fata si abia dupa 200 a trecut de mine...tot dat din mers...ala avea automata.
          Last edited by Cristi_Xp; 20 September 2012, 18:09.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • In functie de an A5-urile 3.0 TDI au 240 sau 245CP alea mai noi si 500NM daca sunt S-Tronic (dublu ambreiaj), 3.0 TDI cu 550NM sunt pe alte cutii dar nu dublu ambreiaj. Alea S Tronic sunt cele mai performante. Au 0-100 @ 5.8 secunde si 1/4 mile in ~14.5. Clio 170 are 0-100 @ 7.2 si 1/4 @ 15+. Tu ai avantajul a aproape 700 KG in minus dar chiar si asa, pe 0-100 nu ai nicio sansa. Din mers diferenta nu mai e asa mare dar oricum flat out nu ai cum sa il faci. La el conteaza mult daca e pe sport cutia, pe drive chiar daca esti blana cu acceleratia nu ii da tot ce poate. Redline are la aproximativ 5000 RPM, tu probabil ai 7500 deci 2500RPM in plus. La peste 200 km/h insa nu cred ca mai ai sanse.

            LE - eu nu contest ca l-ai prins pe ala, relatez cam ce s-ar intampla intr-o situatie "ideala" pentru ambele masini.
            Last edited by Shakar; 20 September 2012, 19:35.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • n-am idee ce cutie avea pe masina,dar mi-a zis cineva ca ar fi manuala ,dar nu bag mana in foc,dar la fel de bine tot de la cineva stiu ca e 3.0 si nu 2.7,chestie pentru care iar nu bag mana in foc.N-am idee daca e sau nu quattro,nu am plecat de pe loc.Toata treaba a fost o repriza 50-60 pana undeva la 170.Nici nu am zis ca as avea sanse dupa 200.A mea merge repede pe 1-2-3-4 pana undeva in 200-210,dup-aia tre sa dau 5a si nu mai e cine stie ce...Teoria e teorie, practica din pacate ne omoara pe toti Degeaba masina poate sau nu poate...eu ti-am zis cum s-a comportat respectiva.Redlineul la mine e 8000rpm, schimb undeva 7700-7800...depinde de treapta...1a o duc si in 8000.
              Last edited by Cristi_Xp; 20 September 2012, 19:53.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Seria 3 2.0 vs X5 3.0, eu la volan in ambele situatii: De pe loc, X5-ul pleaca mai bine, in reprize, 3-ul se duce ceva mai bine, in special de la 140 in sus. Morala? Masina mai usoara are avantaj
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  n-am idee ce cutie avea pe masina,dar mi-a zis cineva ca ar fi manuala ,dar nu bag mana in foc,dar la fel de bine tot de la cineva stiu ca e 3.0 si nu 2.7,chestie pentru care iar nu bag mana in foc.N-am idee daca e sau nu quattro,nu am plecat de pe loc.Toata treaba a fost o repriza 50-60 pana undeva la 170.Nici nu am zis ca as avea sanse dupa 200.A mea merge repede pe 1-2-3-4 pana undeva in 200-210,dup-aia tre sa dau 5a si nu mai e cine stie ce...Teoria e teorie, practica din pacate ne omoara pe toti Degeaba masina poate sau nu poate...eu ti-am zis cum s-a comportat respectiva.
                  Si ai uitat sa specifici ca pe 400m ai scos undeva la 14.8sec cand ai ratat a2a

                  Pun si eu cateva de aseara:
                  DNF golit vs honda accord 2.0 160cp +serpi, traseu fara catalizator si filtru 1-3.Odata la batut dnf din mers restu a stat lipit la bara spate de la honda.baiatu cu honda avea si silencerele puse la finale.
                  Logan 1.4 cu soft si roti pe 16 195/50/16 vs logan dci 70cp 2-0
                  Loganu 1.4 de mai sus vs golf 4 1.6 16v 1-1
                  Last edited by al!n; 20 September 2012, 19:57.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • @ Cristi - 3.0 TDI 240/245CP FWD nu exista, quattro era sigur. Nu toate sunt S-Tronic dar alea sunt cele mai rapide. Am un var primar care are '11 A5 Sportback 3.0 TDI S-Tronic (7 trepte) si se misca chiar bine. Cutia este fantastica, inclusiv padele. Repet, eu nu am contestat situatia respectiva, vorbeam la modul general.
                    Attached Files
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • la ala mi-a zis cineva ca i-a murit motorul la un bumper,de aia am concluzionat ca e manuala )
                      Last edited by Cristi_Xp; 20 September 2012, 19:56.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                        a trecut tare pe langa mine in forta si ala din dreapta mi-a zis ca nu crede ca il prind si i-am aratat cum il prind ) Viteza a fost pana undeva la 170 se vedea clar ca ii da pentru ca eu pe fiecare treapta incepeam sa ma apropii foarte foarte putin de el.
                        ........................................
                        Pai normal ca ii dadea, doar nu mergea in ralanti si tu in blana.
                        Trebuia sa-i dea gospodareste, ca e greu si n-are foarte multi cp.

                        Si eu cu cotetu meu daca dau talpa la maxim, un 1.6 16V n-o sa mearga asa ca la plimbare sa se tina de mine, tre sa ii dea oleaca.

                        Tu nu ai Clio stock, probabil ca ai facut vreo proba cu Clio similar stock, nu cred ca a fost diferenta de o aripa...
                        La kilele tale, un 10 cp in plus conteaza.

                        Oricum variabilele sunt multe.

                        Comment


                        • eu voiam sa scot in evidenta ca e posibil si ca poti sa iti bagi picioarele in ei Nm daca nu tragi rulote dupa tine ,de consumat is convins ca oricum consuma cel putin la fel ca si clio )
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • E, e bun cuplul, dar sa-l ai de la 1700 RPM pana pe la 5500 RPM
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • ba pana la 8000... te pisi oricum pe cuplul de la 1500, ca la schimbare de treapta cazi din 8000 in 5500 si de acolo tre' sa traga bine cotetul. asta cu cuplu la 1500 se trage de la ceferisti, care la 1200rpm sunt pe rosu cu turometrul
                              @fanrenault: motorul tau mic si ecologic se va dovedi un betivan ratat, semnificativ mai gurmand decat un aspirat mai mare, de aceeasi cai. stai flexat, o sa te convingi singur cand va trebui sa tragi de turometru ca sa te misti bine cu turbaciunea si-atunci o sa si bea pe masura aerului care intra in el. va consuma putin la mers lejer, spre limita de subturare. daca asta iti doresti, pai sa ti se intample, din partea mea, sa mergi fericit cu perpetuum mobile electric. dar daca tot esti asa mare ecologist, poate ar fi bine sa te intrebi ce faci cu cadmiul, cu litiul si alte substante din abteriile elea cand vor deveni inutilizabile si cam cat se polueaza ca sa se construiasca bateriile. sau crezi ca litium-ul creste pe garduri sau sapi o groapa si l-ai extras gata purificat, numa' bun de facut baterii cu el
                              Last edited by Seba; 20 September 2012, 23:06.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • @seba, o sa vedem! O sa vedem!! O masina care nu are resurse va fi mult mai solicitata,ca trebuie sa scoti pistoanele din motor sa faci o depasire. Nici nu mergi turat cu 1.2 tce,ai vazut graficul de pe dyno!! Cat depsre baterii,o fi poluand,dar stiinta nu e asa de limitata, doar banditii sunt caposi....vand resursele terrei pentru buzunarul lor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google