liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stock 1.9 tdi 105cp (skoda 0-100 11.8s) trage aproape la fel ca 1.6 pe benzina euro4 (0-100 11.5s) pana pe la 140 km/h. pe urma loganul ramane in urma (probabil diferente de aerodinamica si cuplu mai mare la dizal). le conduc aproape zilnic pe ambele.
    pe A6 doar dupa 2003 (parca) motorul 1.9 era oferit cu 130cp. inainte de 2003 erau cu 110cp. presupun ca alex s-a dat cu cel de 110cp
    (din specificatii vad ca are vreo 1365 kg si 0-100 12.3s; ar fi de inteles de ce nu putea sa se distanteze de 1.4, mai ales ca alex stiam ca si-a modificat destul loganul
    http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=83644 <- 1997-2003 110cp)

    multi cred ca daca-i audi si e si tedy, obligatoriu trage de rupe si lasa in urma tot. nu-i chiar asa
    Last edited by zeegermans; 15 October 2012, 20:18.
    internal combustionizer

    Comment


    • Ma refeream la 1.5Dci... nu rezista la tuning.
      A4 trage mult mai bine ca 1.4MPI/1.6MPI la drum lung (nu stiu la liniute).

      Comment


      • pt ca are cuplu mult mai mult de la o turatie mica. asa-i orice diesel turbo, fata de benzina aspirat.
        internal combustionizer

        Comment


        • Originally posted by zeegermans View Post
          .............. inainte de 2003 erau cu 110cp. presupun ca alex s-a dat cu cel de 110cp
          (din specificatii vad ca are vreo 1365 kg si 0-100 12.3s; ar fi de inteles de ce nu putea sa se distanteze de 1.4, mai ales ca alex stiam ca si-a modificat destul loganul
          http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=83644 <- 1997-2003 110cp)

          multi cred ca daca-i audi si e si tedy, obligatoriu trage de rupe si lasa in urma tot. nu-i chiar asa
          Alex era cu dizalu 1.5 85 cp. Asa ca o paranteza, daca era cu 1.4 lasat de tuning, probabil pierdea.

          Comment


          • Originally posted by CSH View Post
            Ma refeream la 1.5Dci... nu rezista la tuning.
            Cine te-a mintit?
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • Din grai viu sa transmis aceasta vorba.
              Cunosc persoane la care s-au dus injectoarele, dealerul a zis sa nu-mi cumpar diesel ca, chiar acuma are unul la care ii schimba injectoarele
              Deci un tuning de la +100cp ar duce caderea lor, si s-ar duce economiile. Asa ca prefer benzina.

              Comment


              • Injectia nu pica de la soft, ci de la materialele ieftine folosite de Delphi sau motorina proasta.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Deci inca o data, ce rahat au injectoarele cu liniutele...?

                  Si daca tin 10000 km, cate liniute faci?? ))

                  Doar nu vrei sa-ti tunezi motorul si sa tina mai mult ca stock (desi e posibil)

                  PS: eu daca mi-as face motorul la 120 cp nu as avea pretentia sa fac ca taximetristii 400000 km si motorul sa mearga "ceas"
                  Asta e tampenie.

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian View Post
                    Asa asa ! Ia pune tu pe lesitaul tau de 1.4 (ale noastre mai lesinate) o turbina nu cu prea mare presiune sa vezi ce demaraj are.
                    Cred ca pe la 1500 Euro o rezolvi.

                    Sa vezi cum din 75 cp faci 100 cp frumoshi

                    Ha..?? Dai clasa la tractorasu de 85 cp??
                    turbo cu presiune mica rezolvi un rahat pansat pe 1.4. la 1500 de coco ii pui compresor/turbo, din presiunea mica te duci in presiune medie(0.7-1bar) si iaca incep sa vina si caii. daca te gandesti sa bagi 1500 de coco in 1.4 sa il faci sa mearga ca un 1.6 chip-cirip, ai o problema, din punctul meu de vedere. ori ai prea multi bani, ori nu stii ce sa mai faci cu ei
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Cu 1500 euro gasisem un fiat bravo neinmatriculat, cu 300 cai.
                      De fapt, mai bine modificam un 1.4 ca sa mearga ca un 16v resoftat.
                      Da, e clar mai bine.

                      Comment


                      • da' mah, da' noi vorbeam de lighean. cu ficatu' ala scoti untu' si din unele bmw-uri de 3litrii, nu numa' din audi (da' nu vedi) tedeiii cu ii rosu...oricand gasesti o masina bomba la bani relativ putini, dar nu asta e smecheria. ci cum sa faci o locomotiva de 120 de tone sa ia suta in 5 secunde
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Legat de audi a4 1.9 131cp m-am alergat eu cu unu dar aveam masina golita, nu aveam filtru de aer, benzina de 100, aditiv etc si pana la 160 pe ceasurile mele cu 195/50/15 nu prea m-a ajuns+ ca am plecat din spatele lui.Pe a1a am recuperat si pe 2-3 l-am depasit destul de mult.

                          Eu sunt de parere ca dci de 85cp are un potential destul de mare.Problema e cutia de viteze.Tin minte ca si BFF si BBI aveau cutie de dci de 85 si tot nu tinea la cuplu.
                          Last edited by al!n; 16 October 2012, 00:11.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • eu nu stiu sa fi spart felix vreo cutie de dizal, stiu doar de clio ca rupe cutiile...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Eu asa imi aduc aminte.Poate gresesc eu dar stiu ca era o discutie cum ca nu tine.Ori la el ori la bbi.Poate ne lumineaza careva.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • Tinea cutia foarte bine la 130 cp pe a lui felix din ce stiam. Am citit topicurile, atat al lui felix cat si al lui bibi dar nu aflasem de vreo cutie de viteze cazuta.

                                @CSH: dci-ul tine la tuning, nu mi-as pune probleme deloc in privinta asta. Dci-ul meu are aproape 170.000 de kilometri si trage ca noua. In schimb batranelul 1.4 cu aproape 230.000 e lesinat rau de tot. La dci, ca si tuning, trebuiesc schimbate injectoarele doar in privinta debitului de motorina oferit de ele, care dupa o anumita putere este insuficient.

                                @Cezar: era Fiat-ul ala albastru de-i teroriza pe toti). Daca te pasioneaza, stiu un Clio 1 Sport (model 1993), 2.0 16v inmatriculat RO la 1500 de euro.

                                @Octavian: cand comparam dci 85 stock cu 1.4 stock la sprint, ma refer la versiunile la fel de dotate, chiar daca de fabrica au ambele 13 secunde, nu stiu ce fel se sofer trebuie sa ai in 1.4 ca sa stea egal cu dci 85... . L-am batut pe Melc-cotobelc 1.4 Preference si remapat cu juma' de masina de 2 ori iar apoi ii spuneam cum ar fi sa remapez dci-ul, cat de frumos s-ar misca.

                                Daca acum m-as da' cu Melc-cotobelc, eu cu Distrigazu' cum e acum, doar remapat si el cu a lui, ma rupe pe genunchi, isi bate joc de mine.

                                @zeegermans: eram cu dci-ul, venind cox spre casa sa o curat ca de obicei, de-asta n-am turbina, injectoare si alte cele cazute vreodata.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google