liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • draga cezar eu nu mai sunt minor si am si carnet pt cunostinta ta,si in legatura cu organizarea vorbim pe pm,am batut 407 si golful cu un bot e a treia oara cand va spun ce este asa greu de inteles ca ma bate ca nu ma bate ceea ce s-a intamplat este cum va spun relatez,soferii nu stiau sa se dea etc nu stiu,stima!

    Comment


    • tinand cont de faptul ca dupa specificatii, C4 de 90 face 0-100 in 12.5 s, iar Loganul ii face in 13 s, nu este chiar greu de crezut ca soferul face diferenta. mai intervine si faptul ca timpul este dat cu pilot profesionist si cu alte setari decat cele "confort" cu care vine implicit C4 (cele standard: berlina sau sedan), fata de care zic ca nici C4 de 110 nu va scoate timpul dat de fabrica daca este condus de "Gicu de la scularie" iar daca mai este si prost intretinut deja se modifica multe.
      sigpic
      Ambition 1.5 dc

      Comment


      • cu c4 nu am avut sansa sa vad ce face(ma refer la cel de 90hp)

        Comment


        • Originally posted by Cezar View Post
          Iar tu gandeste-te ca loganul de 85 face primul km in vreo 35 de secunde, suta in 13...
          Datele peugeotului le ai afisate.
          ..............................
          Face Peugeotu ala sub 12 sec 100/h cum face a mea 10 sec 100/h, adica niet! )

          Vezi ca pe alte site-uri e dat 13,1 sec la 407 1.6 hdi, mult mai plauzibil la 1400+ kg si 110 cp.
          Ajungem probabil sa credem din nou ca cp de dizal sunt mai al dracu decat la bezinare

          Originally posted by Cezar View Post
          P.................................
          Uite ce poate un citroen c4 de 90 de cai, comparativ cu un logan de 85. Mai pe romaneste, il articuleaza.
          Il articuleaza o laie, iara sunt mai smechere strainezele, aproape aceiasi cp, greutate mai mare dar demareaza mai rapid la 100/h ...

          Aceeasi problema, pe alte site-uri la C4 de 90 cp da 0-100 in 12,9 sec, deci plauzibil si aici sa poata bate loganu dci 85 cp.

          Dupa cum au spus multi aici, si Loganu 1.4 face 13 sec 0-100 dar cam ia bataie de la dci 85 cp (nu am spus eu, la mine nu s-a dovedit asta)
          Last edited by Octavian; 21 October 2012, 23:40. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • S-a facut comparatie cu alt diesel, dar iar nu esti atent.
            N-ar fi bine sa pui si link-urile acelea cum am facut si eu? Sa vedem si noi.
            Plus ca eu nu cred ce spune pustiulica asta, ca prea viseaza cai verzi pe pereti

            LE: "Il articuleaza o laie, iara sunt mai smechere strainezele, aproape aceiasi cp, greutate mai mare dar demareaza mai rapid la 100/h ." - iar nu esti atent si nu te documentezi suficient: C4 - masa totala 1250, iar loganul are 1220. Mare diferenta intr-adevar.

            "Dupa cum au spus multi aici, si Loganu 1.4 face 13 sec 0-100 dar cam ia bataie de la dci 85 cp " - si totusi cei ce au dat aceste date (Dacia - Renault) au vrut de fapt sa faca o surpriza proprietarilor: masina este mai rapida cu 2 secunde fata de ce spun ei Totusi, lasand gluma deoparte eu cred ca sunt mai multe variabile ce tin de o linie.
            1. incep aiurea cu un exemplu: te-ai uitat la drag-race-uri? ai vazut ca exista uneori situatii in care masina care ajunge ultima are timp mai bun?
            2. nu iei in calcul timpii de reactie.
            Pe cronometru mereu a iesit loganul de 1.4 cu 13, 13 si ceva, de la gtech la alte aparate de masurat.
            Last edited by Cezar; 22 October 2012, 00:00.

            Comment


            • de cand are loganul 1220 ?! Dieselul are intr-adevar 1150 dar atat..

              Comment


              • Loganul are 1220 de cand nu va documentati.
                Voila...

                Sau poate vrem sa vorbim despre varianta fara Ac, trusa medicala si roata de rezerva.
                Attached Files

                Comment


                • mergem cu ea pe cantar si facem un pariu ?

                  Comment


                  • Nu inteleg cum un citron nu poate avea 1.2 t ci mai mult, iar un logan iar nu poate avea 1.2 t, si doar asa ochioscopic. Vezi paradoxul? De ce n-ar fi invers? Ca e evident, nu?)
                    Ai cantarit-o tu cu ochii, asa-i?
                    E, te anunt ca ochiul nu-i obiect de masurat greutatea.
                    Vrei sa te plimbi pe la cantarit? Du-te. Dar stii ce te rog sa faci? Sa faci rost si de un aviz metronic ca este in parametri corecti de functionare si atunci te cred. Ba chiar iti dau si o lada de bere.

                    Iar cu ocazia asta, cei ce sunt noi si frecventeaza forumul vor afla ca cei de la Dacia au dorit sa-si micsoreze numarul de clienti (pt ca nu ar fi putut face fata vanzarilor excesive) prin prezentarea unor date eronate: de la greutatea masinii (ce de altfel pt a o face oficiala nu o urca doar pe cantarul de la Remat) pana la sprint: masina este mai usoara si mai rapida decat ce au prezentat ei.

                    Comment


                    • Originally posted by Cezar View Post
                      S-a facut comparatie cu alt diesel, dar iar nu esti atent.
                      N-ar fi bine sa pui si link-urile acelea cum am facut si eu? Sa vedem si noi.
                      Plus ca eu nu cred ce spune pustiulica asta, ca prea viseaza cai verzi pe pereti
                      .............................. iar nu esti atent si nu te documentezi suficient: C4 - masa totala 1250, iar loganul are 1220. Mare diferenta intr-adevar.

                      ....................................
                      Am dat exemplu cu 1.4, de timpi am facut referire la dci si hdi.
                      Ce a spus pustiulica e plauzibil cf datelor, nici una din cele doua nu e racheta 407 1.6 hdi resp C4 1.6 hdi 90 cp.


                      Peugeot 407 1.6 HDi (109 CP) Sedan 2004 2005 2006 2007 2008 | Specificatii tehnice, Consumul de combustibil, Dimensiuni, 109 CP, 192 km/h, 119.3 mph, 0-100 km/h: 13.1 sec, 0-60 mph: 12.4 sec

                      Unele site-uri spun 12,5, altele 12,1, altele 13,1 da-mi voie sa pun ce site imi place, nici unul nu e Dzeu in date corecte, atata la performante cat si la greutati.

                      Comment


                      • Pt www.auto-data.net se pot modifica datele de oricine. Poti incerca si singur sa vezi. Serios site, ce sa zic.

                        Pt peugeot 407 de ce n-ai luat acelasi site ca si pt citroen c4? http://www.autoevolution.com/engine/...04-16-hdi.html

                        Poti pune ce site doresti, dar daca incerci sa faci jocuri de cifre iti scade verticalitatea si incheiem discutiile ca n-am chef sa ma cert pentru niste idei impuse. Ori suntem oameni mari si analizam, ori ne batem cu pumnul in piept ca x e mai tare ca y si cautam date care sa certifice asta, si nu invers.
                        Last edited by Cezar; 22 October 2012, 00:39.

                        Comment


                        • @ Cezar am cantarit eu logan Ph1 1.6 16v 1196 kg. dci ul este mai greu deci toate sansele sa aibe 1210 1220

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            mergem cu ea pe cantar si facem un pariu ?
                            cand ai cantarit-o ai stat sa te uiti cate kg are masina sau erai in ea?
                            Interactive Design Lights & Sound <- click

                            Comment


                            • @ cezar.
                              eu nu vorbeam de diferenta fata de c4, ci fata de 407 care e vapor...
                              iar la cai pe tona nu stiu daca iese mai bine.

                              Comment


                              • Iar nu ne documentam. Ma dar nici macar sa aveti bunul simt sa rasfoiti putin. Nu dureaza mai mult de 5 secunde.
                                Peugeot 407 - 75.52 bhp/ton (1430 kg)
                                Logan 85 - 69. 67 bhp/ton (1220 kg).
                                Mama ei de matematica...
                                Si da ai dreptate, nu stii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google